{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
750 visninger | Oprettet:

Jakke (stævne), kantebånd og hvide ridebukser.. {{forumTopicSubject}}

Hej Hg.
Jeg har denne jakke som har sorte kantebånd.. Men til stævne må man jo ikke ride med sorte ridebukser (som jo er det mest optimale ift at matche jakken) ville I skifte kantebånd og knapper til hvide således at det matcher de hvide ridebukser.. Eller ville I bare lade det være?
Det er jo også begrænset hvad jeg starter af stævner.. Men kan lide at tingene matcher smiley smiley

Mvh TT

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jakke (stævne), kantebånd og hvide ridebukser..
  • #1   16. dec 2019 Jeg ville da bare lade det være...

• Scout
    Scout Tilmeldt:
    aug 2006

Følgere: 35 Emner: 1 Svar: 443
    #2   16. dec 2019 Hvis du rider med sort hjelm og sorte støvler matcher det så ikke fint? smiley Jeg er meget for, at tingene ser pæne og klassiske ud, men jeg har da redet opvarmning til diverse internationale stævner med jakker, hvis kantbånd ikke matchede mine bukser smiley

• #3   16. dec 2019 Scout - Jamen var det ligefrem hvidt/sort? smiley og det er da også mit hovede som bare skal vænne sig til det, da jagt outfittet er med rød jakke med sort krage og hvide ridebukser smiley smiley så I har da vel bare ret.. Det er bare mig der er underlig smiley smiley

Mvh TT

• #4   16. dec 2019 Jeg synes det bliver lidt trist at se på, hvis alt andet end ridebukser har præcis samme farve blå, eller samme farve rød. For mig ser der ud som en af to muligheder: Man matcher tøj som en 5-årig eller man har ingen sans for at sætte elegant tøj sammen.
    Der må gerne være nuancer og kontraster.

Og krave/kanter skal ikke være hvide. Det hører ingen steder hjemme.

• #5   16. dec 2019 Ikke at der er noget galt med 5-årige (eller, jo, meget), men I ved, sådan en pige der er klædt TOTALT i lyserødt, fordi hun vil altså have lyserødt på smiley

• #6   16. dec 2019 smiley smiley :-D

Mvh TT

Kommentér på:
Jakke (stævne), kantebånd og hvide ridebukser..

Annonce