{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
435 visninger | Oprettet:

Sponsoreret indlæg - Billede {{forumTopicSubject}}

Jeg kunne simpelthen ikke lade være med at trykke ind på det sponsorerede blogpost der er i toppen her til morgen.

Der er tit nogle underlige emner, som virkelig viser at det ikke er hestemennesker der skriver dem, men den her er nu den bedste.

Indlægget er ikke helt forfærdeligt - men billedet derimod.

Og nårh ja, så er reklamen ikke engang for hesteudstyr - det er for en elcykel hvis man nu skulle cykle til ridning smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sponsoreret indlæg - Billede
  • #2   11. jan 2020 Jeg sad og tænkte på det i går smiley Der er et indlæg om udstyr hvor udstyret på billedet ikke passer, det er altså også morsomt smiley

  • #3   11. jan 2020 De der blogindlæg er altså, til tider, ret så upassende, når man tænker på hvilken alder, der er på mange af brugerne af HG smiley
    Eller reklamer for nyt badeværelse. Hvem har råd til det, når man har hest(e)? smiley


  • #4   11. jan 2020 Sunshine: Jamen hvem behøver have råd! De har helt sikkert også 1 eller 17 indlæg om hvordan man låner penge smiley

    Korser mig også ofte over hvad det er de ligger herind - netop fordi aldersgrænsen er så svingende herinde..


  • #5   11. jan 2020 Jeg blev foreslået at være blogger herinde...Det var så lige indtil jeg så hvilke ting der blev bragt på bane, så sprang jeg bare ligeså let og elefant over.
    Har aldrig selv gjort i at læse dem, netop fordi jeg ikke gider sidde at sortere alt det useriøse fra, så for mit vedkommende er det spilt arbejde. Det er ellers ærgerligt, for idéen bag er såmænd god.
    Desværre virker HG til at gå mere op i penge for reklamer, hvor det i gamle dage handlede om gallerierne og fællesskabet.
    Forstår på sin vis godt alle dem der er flygtet til Facebook - Var selv en af dem, men det er stadig en skam.


  • #7   12. jan 2020 Line
    Ja men hvem interessere sig for badeværelser, når man kan interessere sig for heste? smiley


Kommentér på:
Sponsoreret indlæg - Billede

Annonce