{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Okay at spille Hard to get? :-)
  • #1   23. feb 2020 Ja da - nogle kvinder synes jo også det er “jagten” der er sjov smiley

    Mvh Charlotte


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #2   23. feb 2020 Hvorfor overhovedet spille Hard to get?

    Hvorfor ikke være sig selv, være ærlig og åben.

    Så nej, uanset om det er en mand eller kvinde, så virker det tåbeligt.

    Interesse bør være der pga den man er, og ikke fordi at man "spiller".


  • #3   23. feb 2020 Hvordan vides det at han spiller?

  • #4   23. feb 2020 Syntes det er meget teenage-agtigt at tænke kærlighed som et spil.

    Hvis bare man er ærlig og åben så kommer man langt. smiley


  • #5   23. feb 2020 Synes det er noget fjollet noget. Man kan måske gøre det på drillende vis, men ment sådan det er en del af den ping-pong man har med modparten. Alle de der "spil" folk laver i den sammenhæng er fjollet. "nu tester jeg ham lige ved at...." . Enten er man interesseret eller ikke. Lad vær med at lege med folks følelser på den måde.

    Der er forskel på at skulle gøre en smule indsats (som gælder begge parter) og så at spille noget man ikke er.


  • #6   23. feb 2020 Jeg kunne godt finde på det. Men det ikke et spil eller en leg for mig - jeg gør det konsekvent overfor en fyr, der eksempelvis bare tror, at jeg vil have sex første gang vi skal ses. Hvis han så springer fra - jamen så har jeg ikke spildt min tid på ham.
    Jeg møder desværre mange idioter. Jeg skal ikke nøjes - jeg vil hellere vente til jeg møder den helt rette smiley


  • #7   23. feb 2020 Laksen. Det synes jeg ikke er at spille hard to get. Det er jo bare at stå ved sin person og passe lidt på sig selv. Jeg har nemlig også mødt en del idioter. Hvis de ikke bare gider hænge ud, så gider jeg ikke dem. Længere er den ikke.

    For lidt tid siden mødte jeg en i byen jeg efterfølgende fandt på Facebook. Prøvede starte en samtale med ham flere gange, men det var svært. Så begyndte han nemlig at snakke om dén slags. Sagde til ham jeg ikke gjorde den slags med folk jeg ikke kender. Det respekterede han meeen så blev svarene pludselig meget korte. Han prøvede en gang igen, men det var det. Det gad jeg sgu ikke spilde min tid på.
    (brugte lidt ekstra tid på det end jeg ellers ville, men det var mere fordi jeg ikke havde bedre at tage mig til ??)


  • #9   23. feb 2020 Louise J
    Hmm. Ja okay - du har nok ret smiley
    Men dem der spiller hard to get, gør det vel, fordi de kan. Fordi de kan få, lige hvad de vil, måske?


  • #10   23. feb 2020 Jeg jagter ingen mand. Hvis han skal spille kostbar og sende mixede signaler, så er jeg den der er smuttet. Jeg orker ikke at skulle tyde 110 forskellige koder og adfærd, når manden bare kan åbne munden og sige ja tak eller nej tak. Jeg kan heller ikke døje det i et forhold.

    Jeg spiller ikke kostbar. Jeg er ret klar i spyttet om hvad jeg er interesseret i og hvad jeg IKKE er interesseret i.

    Det dér katten efter musen leg, det gider jeg ikke. Og jeg gider heller ikke tests..


  • #11   23. feb 2020 Samme Melanie!!! Også bare dét at sige nej tak, kunne mænd godt blive bedre til.... det er ikke nogen skam ...

  • #13   23. feb 2020 Gør, det som virker for dig.
    Hvis du tænder på at lege kostbar, så gør det.
    Hvis du tænder på mænd, der leger kostbar, så gør det.

    Selv er jeg ikke til det spil.
    Jeg mener nok grundlæggende, at sex og kærlighed ikke er et spil.
    Hvis folk gerne vil reducere flirt, kærlighed og sex til et spil om point - så vil jeg sgu hellere spille brætspil! Der kan man da gennemskue spillets regler...
    Nææ...
    Jeg går nok efter princippet "gå aldrig tilbage til en fuser". Er han/hun det man vil have, så sig haps. Tag ham med hjem. Har man det godt sammen, i sengen, udenfor sengen, er livet bedre sammen - så er det en man holder fast i.
    Gør han ikke noget godt for dig, så send ham videre, uden dig. =Gå aldrig tilbage til en fuser! (Hold dig til det, som er godt for dig.)

    Jeg kan ikke se den principielle forskel på, om det er mand eller kvinde, der spiller "hård to get".

    Af og til hører man argumentet "du skal spille lidt kostbar, så fyren kan mærke sulten" ellers keder han sig. "
    Altså, hør lige her! Hvis en fyr ikke ved hvad han vil have, i en grad så han lader en lækker dame som MIG gå ham af hænde, fordi man afviger fra Madonna komplekser. Så er han jo dum som snot! Og helt uden selvindsigt, han ved jo ikke hvad der er godt for ham! Hvem fanden kan bruge så dum en idiot? Jeg kan ikke... Smut pomfrit, du er lige dumpet.

    ...
    Men, hvis der er folk der elsker at lægge op til lir, trække sig tilbage, blive opsøgte, forført... Så, be my guest.
    Gør, det som er godt for jer.

    ...
    Livet er godt


  • #14   23. feb 2020 Hvis Hard to get er, at vente med sex til man kender hinanden bedre end efter 1 date, så er det fornuftig nok.
    Men hvis Hard to get er, ikke at svare på sms eller tlf opkald, for, at spille kostbar, men er interesseret alligevel, så er jeg den, der er skredet. Mit liv er for kort til den slags spil /(d) af tid. Og det mener jeg gælder begge parter. Om det er kvinde / mand, kvinde / kvinde eller mand / mand. Spild ikke tiden på den slags pjat.
    Men når det er skrevet, så kan jo være, der er ting i vedkommendes fortid, der fremprovokere tvivl i sindet, der udløser reaktionen Hard to get, fordi h#n er usikre på fremtiden sammen og behøver tid til, at blive sikker. Og så må man bare gøre op med sig selv om man har lyst til, at vente. Der er selvf altid den risiko, at den usikre springer lige før mål. Men så var vedkommende bare ikke den rette, at dele ens fremtid med alligevel.
    Der er ikke kun en, eneste ene, der er mange. Man har bare ikke mødt dem endnu.


  • #15   23. feb 2020 Jeg tænker at vi alle har vores egen definition af ''hard to get''. Jeg er personligt, en af de typer, der godt kan lide det. Jeg gør det ikke selv, men gør en mand det overfor mig, så tiltaler det mig bare mere, end hvis en mand ikke gør. Ligeså vel som jeg ikke er til ''fløde'' og at blive overøst med søde komplimenter konstant. Det der med ikke at svare osv er i mine øjne ikke at være ''hard to get'', det er bare idioti. Fx hvis man møder en i byen, får en drink, flirter lidt. Giv mig opmærksomhed, komplimenter, lad mig lidt hen, lad mig ''kæmpe'' lidt for det - agtigt, dét er mig. Lad være med at give mig dét med det samme, som serveret på et sølvfad. Jeg er nok en af dem der er lidt draget til optakten og jagten. Så må folk jo egentlig mene hvad de vil, vi er heldigvis alle så forskellige. Og ja, selvfølgelig er det ok, uanset køn. Dette er selvfølgelig hvis begge parter har interesse i hinanden. Hvis det blot er fordi man ikke kan finde ud af at sige fra og sige at vedkommende ikke er noget for én, så er man blot et skvat uden nosser.

  • #16   23. feb 2020 Jeg tænker, at det smarteste nok ville være at få gang i noget ordentligt kommunikation, hvis man føler at der er behov for at spille "hard to get" i et fast forhold, og det ikke er noget man allerede har snakket om og er kommet frem til, tænder begge parter smiley

    Jeg synes egentlig, at "hard to get" er noget teenagere spiller, når de ikke hviler særlig godt i sig selv og deres begyndende forhold. Det kan man så tolke som man vil.


  • #17   23. feb 2020 Næ jeg ville gå uden om i så fald. Jeg gider ikke en mand der gør som om han ikke gider mig. Jeg vil have en der viser han VIL mig så meget at det er til at brække sig over.

  • #18   24. feb 2020 Jeg tænker, at det kommer lidt an på situationen.
    Hvis han spiller hard to get, Ved at "forholdet" skrider stille og roligt frem, at han viser tegn på, at han ikke bare vælger dig, for bare at vælge en, men at der fx ligger en omtanke bag det.

    Jeg ved ikke, om jeg spillede hard to get for 10 år siden med Peter, min nuværende kæreste.
    Vi havde mødtes op til flere gange, over et par måneder, blot for at være sammen, lave ting, der ikke var seksuelle. Herefter fik jeg en lejlighed, hvor jeg tilbød ham at flytte ind som roomie.
    Efter ca et år, var vi stadig på tæt vennestadie, dog med lidt tættere kontakt end de første måneder. Jeg havde klart givet udtryk for, at jeg ikke bare ville binde mig, for at binde mig, og at det for mig var vigtigt at den rigtige er den rigtige. Min og hans familie, var også klar over at vi ikke var kærester, men alle bekendt med vores venskab.
    En ganske normal aften foran fjernsynet, et år efter vi havde mødt hinandeb, udbrød Peter, om jeg ikke havde lyst til at være kærester med ham nu. Og det blev vi så. Ikke fordi at han skulle bevise noget, eller på anden måde gøre sig "fortjent".

    Men om det er hard to get, eller om det er at være sikker eller usikker, det ved jeg ikke.

    Er man "hard to get" fordi man higer efter at den anden skal tigge og bede, kæmpe med næb og kløer, eller andre udsagn, for et forhold, det er mig måske for meget. Men et klart udtryk for, at dette går stille og roligt, er ok for mig.



  • #19   24. feb 2020 Jeg synes mere hard to get betyder man føler sig overlegen og han/hun skal gøre sig fortjent til at være sammen med vedkommende. Altså "jeg er mere værd en dig, pænere end dig, sjovere end dig, etc" så derfor skal du bevise dit værd og så gider jeg måske ses sammen med dig. sådan groft sagt. Det er i hvert fald min opfattelse af hvad det betyder.

  • #20   24. feb 2020 Nej sgu, jeg er en voksen dame med seriøs allergi over for bullshit!

  • #21   27. feb 2020 hvorfor skal det være som i børnehaven. hej, skal vi være kærester. ja, det kan vi godt.
    lidt kedeligt. at være lidt kostbar er en del af flirten.


  • #22   7. mar 2020 At flirte og spille kostbar er ikke det samme , i min verden.

Kommentér på:
Okay at spille Hard to get? :-)

Annonce