{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
755 visninger | Oprettet:

Hvad ville i gøre? {{forumTopicSubject}}

Hej HG!

Jeg står virkelig i et problem (eller retter sagt, ved ikke hvad jeg skal vælge)

Hurtig kort.

Jeg mistede mit arbejde her i November, hvor jeg havde en rigtig god kollega, som jeg havde det godt sammen med, vi mødets i marts, men har ikke mødes siden. Jeg har prøvet at holde kontakten, men vedkommen svare mig ikke.

Nu står min hest desværre skadet, og skal stå stille et stykke tid, så nu søger jeg andre mulighed, for at komme ud og ride lidt da jeg virkelig savner at ride.
Er så bleven anbefalet at kontakte Vilhelmsborg, og høre om der er plads på et af elevholdene, da jeg har hørt at det skulle være godt, og ikke typisk rideskole.
Men problemet er bare at, min gamle kollega rider på vilhelmsborg, og kan risikere at komme på samme hold, som vedkommende, og det ved jeg faktisk ikke om jeg har lyst til...

Samtidig ved jeg heller ikke hvordan jeg så ellers skal finde en hest, jeg kan ride lidt på, da jeg har ledt i snart to måneder, og desværre er økonomien ikke til to heste....

Så ved virkelig ikke hvad jeg skal vælge at gøre smiley

Hvad ville i gøre, hvis i var mig???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad ville i gøre?
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #1   10. sep 2020 Være ligeglad, og fokusere på det du er på ride klubben for - nemlig at ride.

  • #2   10. sep 2020 Lave en annonce og tilbyde ridning af en hest, der skal være gratis. Skriv det skal være gratis, så du ikke få henvendelser om betalende part.
    Måske du er så dygtig, at nogen gerne vil ha dig til, at ride deres hest smiley
    Hvis du vil køre lidt efter det kender jeg en, der har flere heste der kan rides smiley


  • #3   10. sep 2020 Rid. Det er det du er der for, ikke for at snakke med den her "tabte kollega". Vær ligeglad som AMT siger. Han er trods alt ligegyldig. Bare ud og rid og ha' det sjovt! smiley

  • #4   10. sep 2020 Hvad har denne kollega at gøre med dit behov for at ride??

    Hvis du har tilbudt venskab eller parforhold - og ikke er klog nok til at tage det tilbud til sig - så er han/hun dum nok til ikke at være værd at bekymre sig om...

    Prøv en måned og se hvordan det går.


Kommentér på:
Hvad ville i gøre?

Annonce