{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
314 visninger | Oprettet:

he he, maloor er vist rask :-) {{forumTopicSubject}}

Natascha skulle lige prøve ham i aften, han har jo stået stille siden i lørdags efter stævnet (hvor han blev syg) han var meget dårlig lørdag nat, og søndag, men i går kvikkede han lidt op, og i morges var han normal, så han skulle skridtes lidt i aften,
Natascha red med helt løse tøjler, så han selv kunne bestemme, han gallopperde rundt i mange omgange, derefter slog han over i trav,det fortsatte han med i 20 minutter, rundt og rundt, så Talla blev helt rundtosset, så stoppede vi ham, han løb ellers med ørene fremme og var så glad, han elsker at arbejde, så blev han skridtet længe, for at få syrene ud af musklerne.
det var ren hygge, Talla hang om hans hals, mens de travede, og begge hyggede sig, dejligt at se.

han pruttede kun to gange, så nu er han hvis klar igen, dejlige ponyer, elsker at kigge på dem, og se glæden når de bliver brugt.

Anita W

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  he he, maloor er vist rask :-)
  • #1   4. dec 2007 Hvor herligt at høre smiley

Min store hest er ik for kvik til aften smiley
    men ser tiden an.. han har en af hans dårlige perioder hvor han ik vil spise.

• #2   4. dec 2007 Malene
    Hvad er symptomerne??

Anita W

• #3   4. dec 2007 Hehe.. Dejligt at høre at Maloor'drengen er blevet rask igen smiley Hehe.
    Dejligt at han elsker at arbejde smiley Det gør Golden oss . Det er bare kanon skønt smiley

• #4   4. dec 2007 anita W

Burde nok ikke være så bekymret for ham.
    Men han har overhovedet ikke rørt sit foder hele dagen. de sidste par dage har han heller ikke været begejstret for det..
    men hø og gulerødder vil han godt spise..
    Han ser os ekstrem sur ud inde i boksen..

Han hostede også et par gange da jeg red ham idag..
    (Han er lige blevet klippet og fået tykkere dækken på, tror derfor han hoster lidt - han har gået med regndækken helt indtil nu)

• #5   4. dec 2007 malene

er han hævet i ganascherne? eller på halsen??
    har han tynd mave?? der er en virus der flurere, prøver at opspore den, ikke sikkert din har den (tror det ikke)
    Sparker han sig i maven, er han urolig?? tja mange spørgsmål, gidder du ikke svare er det helt ok. smiley

Anita W

• #6   4. dec 2007 Glad for der er nogen der gider høre på mig, er lidt af en hønemor nogen gange, hihi..

Men han har i hvert fald ikke tynd mave eller sparker sig op under maven..
    Han var en smule hævet i ganascherne her til aften, men ellers var der ik til at se hva der ku være galt.
    Andet jeg ikke frostår han ser så sur ud og ikke spiser sit foder.
    men det er sker i perioder han ikke spiser, bare jeg kunne finde ud af hvorfor...

• #7   4. dec 2007 malene

Jeg vil da gerne høre på dig, er selv en hønemor, men er blevet bedre på grund af erfaring.
    Han vil ikke spise foder, men gerne gullerødder og hø, jeg tror han har undt i halsen, fodderet har det med at sætte sig omkring mandler m.m i spiserøret, derfor vil han ikke spise det, det gør ondt og irretere, gullerødder glider jo næsten ned af sig selv, når de først er tykket, høet, hvis det er godt hø, gør næsten det samme, især hvis der ikke er så meget støv.
    Hvis han ikke har feber, ville jeg give ham kogt byg (det stinker) he, he, men så holder de figuren, mens de er syge, virker på de fleste.
    Håber snart han bliver ok igen.

knus Anita W

• #8   4. dec 2007 anita W : 1000 tak for det.. smiley
    Høet kan ikke være af bedre kvalitet, sir selv dyrlægen smiley
    han må få et par fri dage og pusse godt om ham og give ham lidt "vådmad" ..
    mange takker smiley

• #9   4. dec 2007 malene
    hvis du koger byg, skal det koge længe, til det er helt klistret, og så gerne blande lidt melasse i, for smagens skyld.

Anita W

• #10   4. dec 2007 Okay tak for det..
    Føj for den da smiley
    spændt på om han vil spise det.. Det vil jeg koge til ham imorgen tidlig, snart synd at vække stalden nu.

• #11   4. dec 2007 ja, det stinker, og er klistret, og smager sikker af l..., men det virker, hvis man kan få det i dem.
    jeg har kun haft en der nægtede at spise det, så hun fik mejs og hør frø der blev blandet med majolie i stedet, virkede ikke helt så godt, men bedre end ingenting.

Anita W

• #12   5. dec 2007 Jeg har prøvet at Ølle engang ikke ville spise sit foder, kun gulerødder, halm og græs. Jeg ringede straks til dyrelægen. Han sagde jeg skulle tage temperaturen på hende, hun havde så 39,? i feber. Dyrelægen kom lige forbi, han vidste næsten allerede hvad det var inden han nåede ud til mig smiley Hun havde noget gerrings halløj i tarmene ;s Men hun har heldigvis ikke haft det siden smiley

Kommentér på:
he he, maloor er vist rask :-)

Annonce