{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
692 visninger | Oprettet:

SKRÆMMENDE.. Pas på i byen /: {{forumTopicSubject}}

En mail jeg fik af en veninde..

Alle har formentlig børn og børnebørn, som bør advares mod dette
forfærdelige fænomen. Eller også bør du selv være yderst opmærksom, når
du går i byen.
Ifølge Hovedstadens Sygehusvæsen og politiet blev en kvinde bortført fra
en natklub, voldtaget flere gange og efterladt. Hun var ude af stand til at
huske, hvad der var sket, men prøver afslørede de gentagne
voldtægter, og sammen med spor af Rohypnol i blodet fandt man også
Progesterex, som er en lille sterilisationspille. Præparatet anvendes nu af
Voldtægtsforbrydere i forbindelse med fester, så de kan både voldtage OG
sterilisere deres ofre. Progesterex kan fås hos dyrlæger til sterilisation
af større dyr.
Rygterne vil vide, at Progesterex anvendes sammen med Rohypnol, den
såkaldte 'date rape drug'. Som det ælder for Rohypnol, skal Progesterex
blot kommes i pigens drink. Hun vil derefter være ude af stand til
at huske noget som helst af det, der er sket aftenen før.Progesterex
opløses meget hurtigt i drinken og sikrer, at offeret ikke bliver gravid
efter voldtægten, og voldtægtsforbryderen behøver ikkebekymre sig om
en eventuel fadderskabssag flere måneder senere.
Præparatets virkning er ikke midlertidig - den er permanent!
Progesterex er udviklet til sterilisering af heste. Ethvert
hunkønsvæsen, som tager stoffet, vil aldrig kunne få børn.

Slynglerne kan få præparatet fra alle dyrlægestuderende. Det er uhyre
let at få fat i, og Progesterex kan meget vel være det næste stof,
der 'slår igennem' i nattelivet. Hvor utrolig det end lyder, så findes
endog internetsider, der beskriver, hvordan man anvender stoffet.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SKRÆMMENDE.. Pas på i byen /:
  • #1   4. jan 2008 De har jeg godt hørt, det er bare så for sygt nederen! De der klamme gamle mænd burde bare få sig en opstrammer .

//

• #2   4. jan 2008 sådan noget shit!!!

Men der er kun en ting og gøre, og det er at holde 110% øje med sin drink hele tiden!
    Er man i tvivl, så skal man lade den stå!

• #3   4. jan 2008 Fuck hvor uhyggeligt s:

GÅ ALDRIG FRA EN DRINK OG DRIK AF DEN IGEN!

• #4   4. jan 2008 sygt..
    Det vidste jeg ikke..
    Men man vil da fra nu af tænke sig om en EKSTRA gang (det vil jeg i hvertfald)

• #5   4. jan 2008 Derfor man altid skal drikke sin drink INDEN man laver noget andet.

• #6   4. jan 2008 Ja.. det ville jo være forfærdeligt at blive udsat for.. /:

• #7   4. jan 2008 fuck hvor klamt...

hvad sker der for folk....

• #8   4. jan 2008 det er ret klamt at tænke på

• #9   4. jan 2008 Folk der går så noget er sindsyge ! smiley

• #10   4. jan 2008 Mmmh ? hvor klamt.
    jeg forstår ikke, hvorfor nogle mennesker nyder at ødelægge andres liv ?
    TÆNK nu, hvis netop den kvinde/pige, de duskede, ønskede sig et helt kuld af unger ? to bad xD '

- ej det er klamt ..

• #11   4. jan 2008 Ja. jeg synes også det er virkelig sindsygt. Så er man godt nok desperat (som mand) for at få et "knald" hvis man tyer til sådan noget. Ej, jeg kan slet ikke forholde mig til det. Men ville da lige afvare jer andre

• #12   4. jan 2008 *advare

• #13   4. jan 2008 derfor drikker jeg ALDRIG i byen.... for de idioter kan få det puttet i ens drink alligevel... har selv prøvet at få rohypnol i min drink, SELVOM jeg havde den i hånden tæt ind til mig, mens jeg nød den... heldigvis, lagde min kæreste mærke til at jeg blev ''fraværende'' og fik mig ud på gaden, ind i en taxa, og direkte til vagtlægen, hvor de sagde jeg skulle hjem, og sove den ud, prøver viste tydelige spor af rohypnol... min kæreste lagde godt mærke til at der var 4 fyre der fulgte efter os ud, men de er desværre aldrig blevet identificeret, eller fundet...

(hehe, godt jeg lige læste det igennem for stavefejl, havde skrevet geden, istedt for gaden, ... ud på geden... tihi FNIIS..)

• #14   4. jan 2008 Tak for det d:

• #15   4. jan 2008 Ordentlig sygt Vita xD

• #16   4. jan 2008 Jeg er typen der nogle ganger forlader min drink og kommer tilbage.. det stopper da nu:)

• #17   4. jan 2008 er bare glad for at min kæreste lagde mærke til mig den aften, vi plejer at være fra hinanden i byen, min kæreste med kammeraterne, og mig med deres kærester, så vi alle har et pusterum, til lige at få et øjeblik i fred for hinanden... men den dag var vores årsdag, så vi var sammen,... gud-ske-tak-og-lov for det...

• #18   4. jan 2008 Ja, det forstår jeg sku godt du er glad for. Ej hvor er det skræmmende., Godt du havde din kæreste med,, Puuh ha

• #20   5. jan 2008 Det er fis i en hornlygte....
    http://da.wikipedia.org/wiki/Progesterex

• #21   5. jan 2008 tror på at det sker 10 x mere end politiet ved...
    Det er jo ikke alle tøser der bemærker det... de drikker sig jo hammer lamme hver gang de er i byen..!! og tænker så ikke over at de ikke kan huske noget!!!

Desværre har flere af mine veninder/bekendte det med at tage i mod drink fra fremmede.. og enda også med at drikke halv tomme øl som bare står osv...

for ca 2 år siden var jeg i byen med en
    veninde og pludselig var hun bare helt underlig i hovedet.. (havde drukket 2 øl.) jeg havde lige været henne og snakke med en anden og kom så tilbage så sad hun med 4 drenge og hun sage at den ene var hendes kæreste...?? det var det så ikke.. de begyndte at røre ved hende osv.. og jeg fik hende revet væk derfra selvom det kostede mig en på lampen..vi gik ud på toilettet.. hvor jeg prøvede at få hende til at komme til sig selv.. hun skulle tisse og det skulle jeg egentlig også og toiletterne var ret små.. så vi gik på hver sit.. men hun kom ikke ud igen :-C tilsidst åbnede jeg døren og hun var kravlet ud af en lille vindue..

løb ud for at finde hende.. de andre derinde sage at hun var kommet efter sine ting og så var skredet med sin bror?? og han's venner øøh hun har så ingen bror??
    nå jeg gik ud i byen for at lede... ringede til hendes forældre osv.. da hun var under 18..
    desværre var hun ingen steder at finde..
    men så pludselig blev jeg ringet op... af forældrene
    hun var på sygehuset... skyndte mig derop

Hun var blevet voldtaget og git rundt kun i strop trøje.. ingen bukser!!! og en ældre par var gået efter hende da de kunne se at den var helt gal.. hun gik ned på havnen og gik helt ude på kanten og væltede i.. og sank bare..
    manden hoppede i efter hende... og holdt hende oppe.. men de kunne ikke komme op på det sted.. så de måtte vente på hjælp.. det var vinter!!!
    hun var tæt på ikke at klare den og er nu hjerneskadet..
    det vides dog ikke om det var efter stoffet eller hvad det var..!! har selv kun drukket få gange siden..!! plejer ellers også at drikke hver,fredag, lørdag. og for det meste også flere dage.. men det slog mig helt ud.. og tør simpelt bare ikke mere..

og de er forresten aldrig fundet...

• #23   5. jan 2008 Linette R: Ej hvor ubehageligt.. Og sygt hvad stoffer kan gøre ved os

• #24   5. jan 2008 ja!! er også selv stadig overrasket...
    virkelig sygt synes jeg...

Kommentér på:
SKRÆMMENDE.. Pas på i byen /:

Annonce