{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
358 visninger | Oprettet:

Oh my.. Tell me its a lie :'/ {{forumTopicSubject}}

Omg. hvor jeg tuder lige nu.. Jeg skal bare ud med det, og hg er et godt sted at gøre det så det bliver her..
Tideligere på dagen, fik jeg en sms fra en der hedder Dannis. I beskeden stod der, at Dennis ikke kunne besvare beskeder, da han ikke var her mere.. Han sov ind i nat, da han havde været meget syg de sidste par dage.. Der stod at det var hans søster der skrev, og kendte man hende kunne man skrive til et andet nr. der stod i beskeden.. Der stod at Dannis' mobil blev spærret efter sms'en var sendt. Hold kæft man.. Jeg prøvede at ringe til numrene men den blev ikke taget.. Efter noget tid, blev nummeret til søsteren taget, men det var en dreng der tog den og jeg lagde på.. Efterfølgende har den ikke være taget, og har ringet med hemmeligt nr. Jeg har ringet til Dennis' nr. som jo skulle være spærret nu, men enten bliver der lagt på eller også kommer der telefonsvarer.. Jeg aner virkelig ikke hvor jeg skal gøre af mig selv :'//.. Jeg har skrevet med ham 1 år, lige her i marts.. inde på hans arto står der rip, fra alle.. Jeg kan virkelig ikke se denne her sandhed i øjnene hvis det er rigtigt, det kan jeg virkelig ikke :'//.. Det kan ikke være virkeligt..
omg. jeg er helt færdig.. Ja undskyld i skulle sidde og læse det her, i kan jo være ligeglad men har bare brug for at fortælle det.. Og i skal ikke svarer hvis i lukker lort ud..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Et simpelt vandhane armatur skift i køkken 500 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Montering af induktionskogeplade 500 kr.
  • Hjælp til at ligge gulv og samle køkken 205 kr.
  • Opsætning af pendel lampe i loft 700 kr.
  • Nedtagning og opsætning af gardiner - to lameller og en rullegardin 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Oh my.. Tell me its a lie :'/
Kommentér på:
Oh my.. Tell me its a lie :'/

Annonce