{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
559 visninger | Oprettet:

det er virkelig træls!!!!!!!!! {{forumTopicSubject}}

Ja i går kom jeg så hjem efter en uge i tyrkiet. Frida har basre gået og nydt livet, og er kun blevet fordret, syntes hun skulle have fri før vi skal på ridelejr da det bliover hårdt for os begge. nå men jeg vil så ud og se til hende i går, og blev lidyt små irriteret over at hun gik uden grime på folden, da opdager jeg så at hun har to store sår under hovedt der hvor hendes næstebånd skal sidde, og hun har et sår på bagbenet. hun har taget på, hvilket jeg er supter glad over, men hun lignede et vildt mishandlede dyr. hun løb væk fra mig, bed ud efter mig, vil ikke følge med mig ind, skrabte i jorden og bed ud efter sig selv. Jeg var virkelig rystet, der var slet ikke min hest. Jeg torde virkelig hun havde kolik sådan som hujn bed ud efter sig selv s;.Jeg kan slet ikke holde ud af skal på ferie igen efter sådan en oplevelse, hun er en helt anden hest .ville bare lige ud med det, det er virkelig træls.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  det er virkelig træls!!!!!!!!!
  • #1   23. jun 2008 Stavefeljene er gratis:)

  • #2   23. jun 2008 cecilie: Der har ikke vlret passer på, da hun skulle have fri. jeg ved bare hun er blevet taget ind, fodret, og lukket ud,. andet ved jeg ikke, desværre.

  • #3   23. jun 2008 Dvs. du ikke har fået nogle til at tjekke hende for sår, osv?
    Men det lyder da til at være synd for hende. smiley


  • #4   23. jun 2008 BettMett: Nej. men når hun bliver taget ind for at få foder på man da i hvertfald opdage de sår under hovedt, de er jo lige der hvor grimen skal sidde s;? .. der har aldrig ellers været problemer med sår der hvor hun står nu. men der er kommet to nye heste, tror lidt det er dem der jagter hende, Dumme dyr. men de sår under hovedt er for store til at det kan være skavsår fra en grime, og at hestene har sparket hende lige der tror jeg ikke på, hvor så skulle der være en langt sår mellem de to sår, og det er der ikke. det er mest det der undre mig, hvordan har hun fået dem? det ene er virkelig slemt, det er helt gult af betændelse s;.

Kommentér på:
det er virkelig træls!!!!!!!!!

Annonce