{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
441 visninger | Oprettet:

spooky pige i skoven Ö {{forumTopicSubject}}

Nu ska I lige høre noget mega uhyggeligt jeg oplevede idag!

Jeg var i skoven med min pony Bølle, min far, hans kæreste Stina og hendes to børn (6 & 7 år) Emilie & Sofie (: Jeg trak dem lidt på ham og de synes det er mega sjovt at ride d:

Det var så Sofies tur og hun havde redet i et stykke tid (*dette har jeg fået fortalt af de andre*) Vi gik lidt foran dem. Stina vendte sig om og kiggede bagud og så så hun en pige på omkring 10-12 år som stod et stykke fra os og stirrede på os. Hun var næsten helt hvid og havde langt lyst hår og store øjne. Hun havde en lang kulsort kjole på og sorte sko.
Stina gik så videre og kunne se ud af øjenkrogen at pigen også begyndte at gå. Så stoppede hun op igen, det samme gjorde pigen. Så gik hun videre, og hun fulgte efter. Det skete et par gange (*resten har jeg selv oplevet*) Pludselig kom min far op på siden af mig og spurgte om jeg også ku se den uhyggelige pige og så vendte vi os alle sammen om. Jeg blev virkelig bange!! Hun lignte fuldstændig pigen fra filmen "The Ring" hvis I kender den, hun var bare omvendt (pigen fra filmen har hvid kjole og mørkt hår) Vi stod helt stille og kiggede på hende og min far sagde "kan vi hjælpe dig?" Så vendte hun sig om og gik, og det gjorde vi også. Jeg kiggede bagud og så at hun var stoppet op igen, men hun blev stående indtil vi ikke kunne se hende mere.

Det var SÅ uhyggeligt!!
Jeg ser mange gyserfilm og plejer ikke at være plaget af det, men der dukkede godt nok en masse tanker op i hovedet på mig da jeg så hende Ö

Måske skulle vi være gået hen til hende og sagt noget, men vi turde virkelig ikke s: hvis jeg ser hende igen i morgen tror jeg også jeg siger noget til hende d;

ville bare lige dele dette med jer, andre der også har oplevet noget uhyggeligt? (8

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  spooky pige i skoven Ö
Kommentér på:
spooky pige i skoven Ö

Annonce