{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
284 visninger | Oprettet:

tid - overskud til det hele .. {{forumTopicSubject}}

ja , hvordan har i tiden og overskudet til alt i skal ?
jeg føler bare ikke jeg kan holde det hele ud længere, laver stortset intet, og alligevel har jeg intet energi og overskud, og det pisser mig kun endnu mere af end i forvejen ..
Jeg har gymnasiet, 1g - lektier og så freja og lex og burde os hero lidt her hjemme, men orker det ikke ..
har knap nok energi til at få longeret to heste på en dag - må ikke ride lige nu pga nyre sten smiley
hvad gør i og hvor meget ska i nå ? ..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tid - overskud til det hele ..
  • #1   8. sep 2008 Jeg arbejder 40 timer om ugen og har også huset der skal passes så det bliver mest til ridning i weekenden for mig for tiden...

• #2   8. sep 2008 jaa okay, lyder os hårdt ..
    jamen jeg får bare så utrolig dårlig samvittighed over hestene ikke bliver redet smiley og lex søger jeg jo part til men kan ikke rigtig finde nogen, og hero er jo et større arbejde men får bare heller ik gjort noget smiley

• #3   8. sep 2008 lever du sundt? Altså ikke kun med motion, men også med kosten?

Evt. tag nogle vitamin og mineralpiller oven i det, og hvis det er MEGET slemt, så smut lige en tur fordi lægen og snak med ham/hende

• #4   8. sep 2008 hmm, sundt ved jeg ikke , men da nogenlunde smiley
    nej tak, ska sku ik til læge smiley

• #5   8. sep 2008 Jeg har bare heller ikke den samme tid til hesten mere. Jeg rider hende 2 gange i ugen, hvor det bliver til nusseri, hygge og ridning, men de andre dage får hun kun lige sin mad, og så skal jeg hjem igen. Ret trist smiley

• #6   8. sep 2008 Jeg går på en videregående uddannelse - og nej, der er ikke tid til hesten, hvis jeg også vil have tid til vennerne
    Jeg er flyttet 100 km væk fra mine heste, så dem passer min far for mig. Så rider jeg i weekenderne, hvis jeg har mulighed for at komme hjem. Men forsøger altid på min. 1 dag i hver weekend
    Jeg arbejder ikke lige nu (da studiestart altid er hårdt), men jeg skal til at arbejde 24 timer ved siden af (om måneden)

Så jeg bruger stortset alt min fritid på at læse, lave mad, rydde op (bor alene), samt dyrke lidt motion (badminton og løb). Der er sgu ikke tid til tv, men lidt computer skal der være tid til smiley

Du er nok bare i en periode med nedtrykthed - det kan gøre en utrolig træt. Får du sovet nok?

• #7   8. sep 2008 Kan ikke se det farlige i at komme til læge :S

Hvis du ikke spiser sundt, så prøv på det, usunde ting giver kun meget lidt engergi

• #8   8. sep 2008 sabina: ja det lyder sku os hårdt, jeg har ikke arbejde li nu kan jeg slet ikke overskue, men ska snart finde noget har jo brug for pengene smiley

palmira: kender det godt, har tit heller ikke rigtig tiden smiley

frydenhoej: wow, det lyder godt nok som meget, jamen jeg får så dårlig samvittighed over hestene ikke blir redet/ longeret hverdag smiley hmm jo sover vidst sådan rimeligt, oftest mellem 7-8 timer , men indimellem mere og mindre ..

ajnat: er lidt bange for læger smiley har aldrig været så god til det med læger ..
    hmm ja burde jeg vel, har bare en dum vane med ikke at spise specielt meget , spiser tit først når jeg kommer hjem fra skole og så blir det desværre tit lidt kiks eller sådan og tja så ska hestene jo passes og så ikke andet før aftensmad smiley

• #9   8. sep 2008 Vildt, man laver da nærmest intet i 1. g. Jeg går i 2.g (stx) passer dagligt 4 heste, hvor jeg rider 1½ af dem, passer lektier, afleveringer, fester og min kat, kunne også sagtens passe et arbejde en gang om ugen, men gider ikke arbejde mere i år :o)

• #10   8. sep 2008 + jeg er meget på nettet og ser meget fjernsyn ;o)

• #11   8. sep 2008 katrine: jamen ja nok bare mig .. har heller ikke viiildt mange lektier, men kan alligevel bare ikke rigtig overskue det smiley

• #12   8. sep 2008 sabina: jaa okay, jeg betaler så heldigvis kun smed og dyrlæge selv smiley
    men har bare heller ikke rigtig nogen penge for tiden, men kan ikke overskue at sku arbejde os ..

• #13   8. sep 2008 Jeg kan bedst overskue det hele når jeg har været aktiv og spist sundt, det er vildt så meget det gør smiley

• #14   8. sep 2008 katrine : tja der ligger mit problem nok os lidt så smiley

• #15   8. sep 2008 jeg går i 1.g og arbejder 3 hverdage fra 16 - 19.30 og hver anden weekend fra 8 - 16.30 .. blev nødt til at sælge hesten pga tidsmangel, men synes nu stadig jeg mangler tid ( ;

• #16   8. sep 2008 Det handler også om priotering, man kan hvad man vil smiley

• #17   8. sep 2008 melanie: jaa okay, men her ligger mit problem så os lidt, freja er kun halvt min og elsker den hest og ved vi kan komme langt, men derfor kan jeg jo heller ikke sælge da den anden ejer os bestemmer, men jeg rider den hverdag da hun ikke må ride li nu , og lex er min brors og han må ikke ride, og må heller ikke starte den, men kan ikke nænne at sælge og det pisser mig af for den burde jo komme hen hvor den får det som den fortjener - den elsker at lave noget .. og hero sys min mor ikke ska sælges før han er længere i uddannelse - her tænker hun kun på penge smiley

sabina: tja tak ..

• #18   8. sep 2008 katrine: tja kan man vel smiley men føler ikke jeg kan li nu ..

• #19   8. sep 2008 Hestene er ligeglade med, om de bliver longeret smiley Så længe de får mad og kommer ud, er de glade smiley
    Du skulle tage en periode, hvor du bare slapper af, og det er OKAY ikke at have overskud. Få en anden til at ride dem. Måske skal dine batterier bare lades op igen

Ellers kan du mangle jern.. Eller har du mange problemer for tiden?

Og ja - det er meget. Men jeg vil det så meget, så derfor lykkes det mig også smiley

• #20   9. sep 2008 så ved du hvor du har dit manglende overskud fra smiley nemlig den manglende mad..

• #21   9. sep 2008 tja ja det er måske derfor smiley

Kommentér på:
tid - overskud til det hele ..

Annonce