Er jeg et svin? {{forumTopicSubject}}
Hej Hg.
Jeg er den lykkelige halv/helpart af en skøn fjordhest, som gennem flere år har været rideskolehest.
Den 1/9-2008 blev han solgt fra rideskolen, da jeg sagde min halvpart på ham op. Jeg gjorde det fordi det var blevet meget dyrt, og fordi jeg lige pludselig skulle til at betale ekstra for Dusty også, og Heine blev så solgt. Nu har jeg kontaktet han nye ejer, og jeg har faktisk fået ham igen! (det er lidt et eventyr for mig, eftersom jeg havde forberedt mig på ALDRIG at skulle se ham igen). Jeg fik lov at ride på ham ved mit besøg, og nu har jeg faktisk fået ham af hende. Det er lidt for godt til at være sandt synes jeg - og jeg er virkelig blevet glad for købefamilien<3
MEN
På rideskolen hvor han stod før går en pige, som bliver ved at kontakte mig, om hvorhenne han står osv. Og jeg er MEGET jaloux anlagt, og har bestemt ikke lyst til at have hende rendene derovre, så har ikke svaret hende.
Ikke nok med det: idag blev jeg kontaktet af en som har lejet ham i et år, og nu vil hu sgu også besøge ham ! Jeg kender hende slet ikke, men ved hun har løjet om nogle ting - hvori jeg er indblandet. Derfor bryder jeg mig heller ikke synderligt om tanken om at hun også skal rende der?
Men da det jo ikke er min hest, er det så forkert af mig at afvise på den måde ? :S Er jeg et svin? :S
feb 2008
Følger: 211 Følgere: 201 Heste: 5 Emner: 710 Svar: 3.896
Det e rjo rigtigt de ikke bare kan gå rundt omkring din hest.
Og hende der har løjet for dig skal du bare ignorere xD
aug 2006
Følger: 55 Følgere: 52 Heste: 3 Emner: 107 Svar: 1.177
Men syntes du skal mærke efter hvad du selv føler er rigtigt, jeg syntes bare det er lidt bitchy bare at ignorerer det når folk skriver på den måde
okt 2007
Følger: 55 Følgere: 61 Heste: 1 Emner: 67 Svar: 532
Jeg tror det største problem er, at jeg virkelig bare er så jaloux x(
Og han er jo kun min i den forstand at det er mig der har fået lov at ride ham, og købe ham når jeg får råd.
dec 2005
Følger: 22 Følgere: 46 Emner: 1 Svar: 777
okt 2007
Jeg ved godt det er lidt Bitchy at ingnorere folk, men hende ude fra rideskolen kan jeg virkelig ikke holde ud, og hende den anden har bare sagt nogle MEGET uheldige ting, som gør at jeg bliver super irriteret på hende!
okt 2007
Er jeg et svin?