{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
335 visninger | Oprettet:

Er jeg et svin? {{forumTopicSubject}}

Hej Hg.

Jeg er den lykkelige halv/helpart af en skøn fjordhest, som gennem flere år har været rideskolehest.
Den 1/9-2008 blev han solgt fra rideskolen, da jeg sagde min halvpart på ham op. Jeg gjorde det fordi det var blevet meget dyrt, og fordi jeg lige pludselig skulle til at betale ekstra for Dusty også, og Heine blev så solgt. Nu har jeg kontaktet han nye ejer, og jeg har faktisk fået ham igen! (det er lidt et eventyr for mig, eftersom jeg havde forberedt mig på ALDRIG at skulle se ham igen). Jeg fik lov at ride på ham ved mit besøg, og nu har jeg faktisk fået ham af hende. Det er lidt for godt til at være sandt synes jeg - og jeg er virkelig blevet glad for købefamilien<3 smiley
MEN
På rideskolen hvor han stod før går en pige, som bliver ved at kontakte mig, om hvorhenne han står osv. Og jeg er MEGET jaloux anlagt, og har bestemt ikke lyst til at have hende rendene derovre, så har ikke svaret hende.
Ikke nok med det: idag blev jeg kontaktet af en som har lejet ham i et år, og nu vil hu sgu også besøge ham ! Jeg kender hende slet ikke, men ved hun har løjet om nogle ting - hvori jeg er indblandet. Derfor bryder jeg mig heller ikke synderligt om tanken om at hun også skal rende der?

Men da det jo ikke er min hest, er det så forkert af mig at afvise på den måde ? :S Er jeg et svin? :S

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er jeg et svin?
  • #1   28. okt 2008 Da det jo ikke er din hest, bør du nok allerførst høre den nye familie hvad de synes. Det er jo heller ikke sikkert de har lyst til at have fremmede rendende i tide og utide.
    Hvis de nye ejere synes det er okay, ja så burde du jo nok fortælle de der piger hvor han står.

• #2   28. okt 2008 Ville gøre det samme selv, har kynisk det end lyder.
    Er også meget jaloux anlagt, og får meget let ejerfornemmelse over ting/dyr/mennesker - nok derfor (:

• #3   28. okt 2008 hmm de undskyldninger du bruger handler mere om dig end om hesten så ja lidt egoistisk....i princippet har det jo intet at gøre med hvad du tror og mener de har gjort ved dig...men mere om hvorvidt de kan gøre noget godt for hesten ;o))
    Men snak da med ejerne...uden at sige noget negativt om de andre (kan du det ?) og så tag beslutningen derfra...

• #4   28. okt 2008 Jeg kender følelsen.
    Jeg er tit også en smule egoistisk og jaloux anlagt når det kommer til mine egne heste :b
    Men da det ikke er din <i>helt</i> egen hest, må du nok hellere lige høre ejerne først. Hvis de siger det er OK, må du så diskutere med dig selv om du kan knække din ejerfornemmelse en smule og lade dem se ham (;

Kommentér på:
Er jeg et svin?

Annonce