252 visninger
|
Oprettet:
Engelsk - Hjælp {{forumTopicSubject}}
nogle der lige vil hjælpe med at oversætte det her til engelsk.
Jeg stod op klokken 7 og spiste morgenmad. Så hoppede i ridetøjet og tog ud til min hest. Jeg tog cyklen derud og det var dejligt vejr. Jeg nåede op til min hest og trak ham ind fra fold.
Jeg red en tur på ham og satte ham ind igen. Jeg skyndte mig hjem og fik et bad. Det var den store aften i aften - The Pram Night. Min sorte kloje med smukke sten var lige kommet ind af døren.
det er det indtil videre
jan 2004
Følger: 50 Følgere: 39 Heste: 5 Emner: 134 Svar: 2.281
Jeg red en tur på ham og satte ham ind igen. Jeg skyndte mig hjem og fik et bad. Det var den store aften i aften - The Pram Night. Min sorte kloje med smukke sten var lige kommet ind af døren.
I got up 7 o'clock and ate breakfast. Then I dressed in my riding clothes and went to my horse. I rode my bike and th weather was lovely. I reached my horse and took him in frem the field.
I rode him and put hum into the stables again. I hurried home and took a shower. It was the big night tonight - The Pram Night. My black dress whith those beautifull beads had just arrived through the door.
Hvad klasse går du lige i? Det er jo elendigt skrevet. Jeg... Jeg... Jeg..... højst 4.
dec 2006
Følger: 210 Følgere: 207 Heste: 4 Emner: 115 Svar: 515
jeg går faktisk i 8 hehe. Men det er fordi jeg har sådan set kun haft 1 års rigtig undervisning i engelsk og hvis jeg skal indhente det bare nogenlunde vil det hellere sige jeg gør dit og jeg gør dat (:
dec 2006
jan 2004
Følger: 50 Følgere: 39 Heste: 5 Emner: 134 Svar: 2.281
Og har haft engelsk på højeste niveau på gymnasiet =)
Bare bliv ved. Engelsk er det bedste.
dec 2006
dec 2006
dec 2006
klokken var snart ved at være mange og jeg hvavde endelig fået sat mit hår op. Min mor hjalp mig med at få kjolen på også ventede jeg bare på min veninde skulle hente mig.
Min veninde Kathrine hentede mig og vi tog sammen til - The Pram night. Vi havde begge sorte kjoler på og så rigtig godt ud. The Pram startede ud med at vi spiste også dansede vi ellers bare. Det var virkelig en nice aften. Jeg dansede også med en dreng der hed Mac. Virkelig en skøn fyr, men da aften var slut var han væk og jeg har ikke set ham siden. Min veninde og jeg sov sammen den aften og The Pram Night havde været en helt utrolig oplevelse.
sep 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Heste: 5 Emner: 2 Svar: 12
It was getting late and I finally got my hair set up. My mom helped me with the dress and then I just waited for my friend Kathrine to pick me up. She picked me up and together we went to The Pram Night. We both wore black dresses and looked gorgeous. First we ate, and then we just danced. It was a really nice night. I danced with a guy called Mac. Really wonderful guy, but when the night was over he was gone and I haven't seen him since. Me and my friend had a sleepover that night and The Pram Night had been an amazing experience.
dec 2006
sep 2008
Følger: 59 Følgere: 56 Heste: 1 Emner: 5 Svar: 106
dec 2006
Engelsk - Hjælp