{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
437 visninger | Oprettet:

min venindes søster syg af kræft {{forumTopicSubject}}

min ene ride venindes søster har kræft og dk vil ikke behandle hende færdig så derfor skal hun til Frankfurt men skal selv betale...

se hendes side her (link fjernet)

den sygdom er bare så frygtelig, og jeg kan slev ikke forstå hvorfor hun ikke kan behandles færdig i danmark, når de i Frankfurt ser gode muligheder..

men godt de har lavet en hjemmeside så man kan støtte hende og familien, med at samle ind. det er ubeskriveligt hård og trist at have et sygt familie medlem. og man håber bare at det aldrig rammer en selv eller dem man har kær

har selv mistet min far da jeg var 18 år han havde også kræft, så det berør mig dybt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  min venindes søster syg af kræft
  • #1   24. jan 2009 det er så uretfærdigt det kræft smiley
    min onkel har det og tja han har kun få uger igen ..
    det har bredt sig til hjernen og lægerne kan ikke gøre mere, så han venter sådan set bare på at dø, det er utrolig hårdt ..

• #2   24. jan 2009 Har været forbi hjemmesiden - flot at man har overskud til, at lave en når man er så hårdt ramt.
    Det danke sundhedssystem halter desværre skrækkeligt bagud.

• #3   25. jan 2009 URETFÆRDIGT /:

• #4   25. jan 2009 Har sat 100 kr. (havde desværre ikke mere) ind på Mettes konto.
    Ønsker Mette og hendes familie alt muligt held og lykke.

Håber alle HG bruger vil støtte hende. Lidt har også sin ret.

• #5   25. jan 2009 det danske sundheds system er en dyt værd.... jeg har en sygdom og først efter 3-4 år fandt de ud af hvad jeg fejler.... jeg var enda indlagt i knap 3 dage men der gad man ikke finde ud af jeg fejlede så man udskev med en dårlig undskyldning (havde smerter i underliv/maven men det var ikke nyre eller gallesten, blære eller blindtarm betændelse eller lign. så de mente at måtte bare være forstoppelse så de gav mig bare noget afførings middel og sagde hvordan har du det så med at vi udskriver dig nu.. øhhh hva kan jeg sige... at jeg elsker og ligge derinde og kukke lure....)

så jeg gir ingenting for det danske veldfærd....

• Cille <3
    Cille <3 Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 50 Følgere: 50 Svar: 829
    #6   25. jan 2009 Ej hvor skrækkeligt smiley

• #7   25. jan 2009 ¤Dancer 94 ¤
    jeg takker på deres vegne, jo mere vi kan få budskabet ud om syge og ikke behandlet mennesker, nu mere fokus kan man håber der bliver på kræft og andre sygdomme!!

hvorfor skal vi altid sende penge til ulande og nu her afrika, nå vi i
    danmark har så mange syge, psykisk syge og fx hjemløse..
    hva med ældre mennesker, de kunne godt bruge noget mere pleje personale...
    men nej nej lad da vores skatte penge gå til de andre lande!!!
    helt ærlig vi betaler da rigeligt i skat, ja vi ligger da nummer 1
    og så kan vi ikke engang tænke på dem der betaler skat først.

syntes selvfølgelig at det er tragisk med dø, sult og sygdom i andre lande, men hvis vi ikke engang kan sørger for vores eget folk burde vi måske betale noget mindre i skat, så vi selv kunne betale/ forsikre os mod sygdom..

• #8   25. jan 2009 Min far havde kræft da jeg blev født s;

Kommentér på:
min venindes søster syg af kræft

Annonce