Jeg er så trist. /': {{forumTopicSubject}}
Her for 2-3 uger siden begyndte ponyen ikke at træde helt i gennem. Min underviser kiggede så på det, men hun vidste ikke helt, hvad det kunne være.
Efter nogle dage blev vi enige om at jeg skulle ringe til en dyrlæge, hvilket jeg så gjorde. Han kom, og efter en masse bøje prøver, i forskellige led, kom han frem til, at ponyen havde overbelastede sit venstre bagben. Surt. Men hvems skyld - min skyld.
Så sagde dyrlægen, at jeg skulle longere i 10-12 dage og at ponyen ikke måtte komme ud på en størrer fold end en der var 10*10 meter. Surt show. Så fik jeg noget pulvermedicin han skulle have i 10 dage.
Efter 10-12 dage måtte jeg begynde at ride på ham og hvis der ikke var sket en ændring efter 15 dage ca. så skulle jeg ringe igen og så skal ponyen ind til røngen. ):
Nu har jeg så longede i 11 dage og der er slet ikke sket nogen ændring. ): Så nu er jeg rigtig bange for at min lille basse skal ind til røngen og det er rigtig slemt osv. for jeg forstiller mig altid det væreste. Aargh, er bare helt vild ked af det - og alt sammen bare på grund af, jeg koblede hjernen fra et kort øjeblik. ):
maj 2007
Følger: 26 Følgere: 23 Heste: 3 Emner: 77 Svar: 851
Det er aldrig sjovt sådan noget .
Håber din lille hest bliver okay (:
apr 2007
Følger: 82 Følgere: 111 Heste: 3 Emner: 545 Svar: 2.622
Ladet ham stå, mens jeg var på ferie - troede egentlig pigerne red ham.
Så da jeg kommer hjem rider jeg ham selvfølgelig og finder derefter ud af at pigerne ikke havde redet ham. Vi havde både startet stævne og redet hårdt. ): Så jeg er bare godt sur på mig selv lige nu.
<b>A S S I </b>
Han så ham også i longere, under rytter, i stald og han mærkede ben og ja, bøjeprøve.
apr 2007
Følger: 82 Følgere: 111 Heste: 3 Emner: 545 Svar: 2.622
Tusind tak. (:
Det gør jeg virkelig også.
feb 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Heste: 2 Emner: 586 Svar: 4.971
Sidste år fik Pal ledbetændelse og blev self behandlet for det, men nu (et år efter) er symptomerne der igen, og jeg er ærlig talt en smule bange for, at hun simpelthen er ved at være slidt op i hendes ben - hun er 18 år og har været brugt rigtig meget gennem sit liv.
I øjeblikket er hun på smertestillende, og hvis hun ikke er rentgående i næste weekend, så skal hun til dyrlægen igen og have taget røntgen, hvis ikke de kan bruge dem fra den anden dyrlæge der blevet taget sidste år.
Men håber det går i orden med din hest igen. Det behøver ikke være så slemt - det kan være den bare skal have boksro i en tid, hvor den slet ikke må bevæge sig. Det måtte Pal i hvert fald ikke. Men håber det bedste for dig
Jeg er så trist. /':