{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
492 visninger | Oprettet:

at gå i byen.. {{forumTopicSubject}}

jeg er ved at skrive en artikel til min eksamen i kom/it der primært handler om unge der tager i byen og kommer i slåskamp, men jeg har lige nogen ekstra spørgsmål jeg godt kunne tænke mig at få lidt svar på..

hvor mange har prøvet at komme ind på en natklub med falsk ID..
hvorfor og hvordan?

hvor mange har oplevet, enten været med i eller set, et eller flere slagsmål?
hva var grunden?

hvor mange er begyndt at ryge, prøve at ryge hash eller lign mens de var i byen?

håber nogen vil svare =0)
det er anonymt så i kan bare komme frit med det =0)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  at gå i byen..
  • #2   12. maj 2009 <b>hvor mange har prøvet at komme ind på en natklub med falsk ID..
    hvorfor og hvordan?</b>

    Jeg har prøvet at komme på natklub med falsk ID, for jeg gider ikke tage ind i byen, bruge penge på en taxa, for at tage hjem igen, fordi jeg ikke har ID med. Derfor lånte jeg en venindes, men de fleste gange jeg har været i byen, har ID ikke været nødvendigt, da jeg ser ældre ud end jeg er.

    <b>hvor mange har oplevet, enten været med i eller set, et eller flere slagsmål?
    hva var grunden?</b>

    Jeg har oplevet mange slagsmål, men har aldrig selv været i et "rigtigt" et. Grunden til de mange slagsmål jeg har set, har været fuldskab de fleste af dem. Folk har været meget fulde, nogle på stoffer, og så er der en der har kigget forkert på en anden, og så opstår der slåskamp. LATTERLIGT!

    <b>hvor mange er begyndt at ryge, prøve at ryge hash eller lign mens de var i byen?</b>

    Jeg ryger selv, men aldrig hash eller andet af den slags. Jeg er ekstremt meget i mod rusmidler og stoffer, og jeg finder det utrolig unødvendigt for mig, at indtage/ryge disse ting. Jeg nøjes med smøgerne.


  • #3   12. maj 2009 hvor mange har prøvet at komme ind på en natklub med falsk ID..
    hvorfor og hvordan?
    det var ikke falsk, dørmanden var bare en dør. Jeg viste ham mit studiekort (13. nov. 91 står der på det), så sagde han, at det ikke var mig, så viste jeg mit sygesikringskort og så kom jeg ind. Jeg var 16. Jeg kunne aldrig finde på at bruge falsk ID.

    hvor mange har oplevet, enten været med i eller set, et eller flere slagsmål?
    hva var grunden?
    Jeg har set et slagsmål xD De ville bare slås.

    hvor mange er begyndt at ryge, prøve at ryge hash eller lign mens de var i byen?
    Jeg har aldrig røget smiley


  • #4   12. maj 2009 hvor mange har prøvet at komme ind på en natklub med falsk ID..
    hvorfor og hvordan?
    - jeghar, fordi jeg ikke er 18 endnu, og skulle ind på en natklub. lånte min ekskærestes kusines ID.

    hvor mange har oplevet, enten været med i eller set, et eller flere slagsmål?
    hva var grunden?


    hvor mange er begyndt at ryge, prøve at ryge hash eller lign mens de var i byen?
    jeg ryger tit når jeg er i byen.. kun alm. smøger,..


Kommentér på:
at gå i byen..

Annonce