{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.932 visninger | Oprettet:

At gå i biografen alene {{forumTopicSubject}}

Hej!
Af ren nysgerrighed (og fordi jeg overvejer at gøre det) vil jeg hører om i kunne finde på at gå i biografen alene / om i måske har gjort det? Og er det "socialt acceptabelt"?

Overvejer det selv pt da der er en film jeg rigtig gerne vil se, men der er simpelthen ingen jeg kan lokke med ind og se den. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At gå i biografen alene
  • #1   16. feb 2018 kunne godt finde på det! har dog aldrig gjord det da jeg syntes det er for dyrt smiley

  • #2   16. feb 2018 Helt enig, det er faktisk ret dyrt smiley

  • #3   16. feb 2018 Jeg kunne godt finde på det! Men jeg går ikke i biografen ret ofte, så når jeg gør er det oftest som en social begivenhed smiley

  • #4   16. feb 2018 For mig er det helt normalt og jeg har ofte gjort det. Også gået ud at spise, til koncert, ud at rejse osv alene

  • #5   16. feb 2018 Selvfølgelig er det socialt acceptabelt!

    Personlig gør jeg det dog ikke, da jeg deler smag (science fiction, fantasy osv) med en stor del af min omgangskreds. Længe leve nørder!

    ..
    Men, ligesom man kan drikke kaffe latte, sidde og kigge ud i regnen på folk, gå på museum, trave rundt i en månebelyst skov, kan man da også gå i biffen.


  • #6   16. feb 2018 Jeg overvejede det selv.
    Ville vildt gerne se fifty shades. Men kunne ikke logge folk med og dem der ville med skulle se den med andre.

    Jeg gik dog fra det igen da jeg åbenbart er bekymret for hvad andre tænker smiley
    - Og jeg ved hvad jeg selv ville tænke om en der fik i biografen alene. smiley

    Til mit store held så viste det sig at søster gerne ville tage med mig. Så vi skal have en fed tur i aften smiley

    Men helt ærligt så gør det da!
    Hver den seje der er ligeglad med hvad andre tænker smiley


  • #8   16. feb 2018 man må jo se det på den måde at det er rigtig sundt at lave noget kun for din egen skyld og nogle gange kan det blive en lige så god oplevelse at tage af sted alene. smiley

  • #9   16. feb 2018 Det ville overhovedet ikke genere mig - spring ud i det smiley

  • #10   16. feb 2018 Når det er en film du gerne vil se ,så se at få købt en billet og nyd filmen smiley

  • #11   16. feb 2018 Jeg er mest i biffen alene smiley

  • #12   16. feb 2018 Det har jeg før gjort, og det bliver helt sikkert ikke sidste gang! smiley Jeg er vild med tegnefilm og dem kan jeg simpelthen ikke lokke andre med ind og se, så dem tager jeg selv i biografen og ser smiley

  • #13   16. feb 2018 Okay... I har virkelig fået mig overtalt/ overbevist. (Tak for det) Billetten er bestilt/ købt, så den står på biotur i morgen smiley
    Så må vi se om det er første og sidste gang jeg gør det smiley Mon dog.....


  • #14   16. feb 2018 Jeg synes slet ikke, at det er akavet at gå i biografen alene - der er jo mørkt, og man skal være stille alligevel smiley Jeg har ind imellem gjort det, hvis jeg keder mig en søndag, og manden arbejder eller ikke gider se mine ‘deprimerende film, hvor der aldrig sker noget’ smiley

    Museum gør jeg også gerne alene og sightseeing - men restaurant kan jeg ikke helt finde mig til rette i. Der føler jeg mig lidt ‘udsat’ medmindre det er et sted, hvor jeg kan sidde med en bog.


  • #15   16. feb 2018 Giv den gas smiley Man skal da bare gøre det, man har lyst til smiley

    Jeg tager altid min bedre halvdel med i biografen, (så slipper jeg selv for at sørge for billetter, bustider osv. og han er lidt bedre til at træffe impulsive-hygge-dage-beslutninger smiley Plus jeg har hans hånd at holde i, hvis det er uhyggeligt smiley smiley ).

    Jeg ville aldrig tænke dårligt om det, hvis jeg så en, der var alene i biografen smiley Det skal man da bare gøre smiley Lige så tosset, man vil. Det er da bare fedt at gøre ting for sin egen skyld smiley


  • #16   16. feb 2018 det kunne jeg godt finde på, men må indrømme at det aldrig har været nødvendigt smiley jeg har et kæmpe netværk, og der er altid nogle der er med på det ene eller andet. tit bliver jeg faktisk inviteret med til så mange ting at jeg bliver nødt til at sige nej tak engang imellem.
    det er virkelig skønt altid at have nogle at lave noget med, men det er nogle gange svært at holde det hele ved lige ??

    i sidste weekend var vi 12 hestepiger inde og se fifty shades, ude og spise, også i byen og drikke ?? selv min dyrlæge var med ??
    det var super hyggeligt!


  • #17   16. feb 2018 For mig er det total utænkteligt og skulle gå i biffen alene. For mig er det en del af det hele at være derinde med en veninde eller andet. Ville ikke gide alene ligesom jeg heller ikke ville gide tage ud og spise alene det sys jeg også ville være mega kedeligt da jeg sys det en del af det og være sammen med en..

    Men ville da aldrig tænke dårligt eller andet over andre som gik alene =)


  • #18   17. feb 2018 jeg tager ofte til foredrag alene. Fordi jeg ikke kan finde nogen som vil med, og emnet er noget der virkelig interessere mig.

    Jeg kunne sagtens finde på at gå i biffen selv, hvis det var en film jeg virkelig gerne ville se smiley

    Jeg vil virkelig gerne kunne rejse alene, men jeg kan simpelthen ikke gennemskue alt det med fly og hotel. Jeg synes det er så forvirrende! (Men jeg skal jo bare få sat mig ind i det! smiley )


  • #19   17. feb 2018 Selvfølgelig, jeg gik alene i biografen en gang sidste år, fordi der var screening af en film jeg ikke havde nogle veninder, som interesserede sig for. Det er ikke så anderledes end alle andre ting man gør, fordi man kan lide det - og selvfølgelig er det "socialt acceptabelt" at gøre ting alene og hvile i sit eget selskab smiley

  • #20   17. feb 2018 Plejer heller ikke tage mig af hvad andre tænker om mig, men har kunne mærke det her er/var en grænse der skulle overskrides da de fleste mennesker jo tager deres venner/veninder med. - Men nu står jeg ihvertfald i biografen smiley

  • #21   17. feb 2018 Jeg havde det på præcis samme måde, men jeg gjorde det alligevel og så finder man ud af, at det egentlig var lidt fjollet at føle smiley

  • #22   17. feb 2018 jeg har tidligere gjort det meget. vi. havde en lokal bio som tog mange gode film hjem
    og jeg elsker bare at se noget med gang i den. så den ene gang var jeg alene af sted. vi sad to i hele salen... det var meget mærkeligt

    men det er mange år siden jeg sidst har været i biffen. men vi har da snakket om at vi bør prøve det. vi bor på langeland, og vores lokale biograf er god til at få de sidste nye film hjem


  • #23   17. feb 2018 Hvad så - overlevede du smiley

    Jeg går altid alene i biografen - ikke så meget fordi jeg ikke kender nogen der vil med - men fordi jeg NYDER selv at kunne bestemme tid, biograf, placering, hvilken film - og slippe for småsnakkeriet smiley

    Jeg elsker at være sammen med mine venner ellers - men i biffen, der kan jeg altså ikke finde ud af det smiley

    Jeg tager også tit til foredrag/kurser alene. Restaurant kan jeg godt - men synes nemt det bliver lidt "nååååå se den stakkels dame ovre i hjørnet - hun er blevet brændt af" agtigt smiley


  • #24   17. feb 2018 I survived smiley
    Ej, det var faktisk ikke så slemt. Som før skrevet, har det vel bare været en grænse jeg skulle overskride/ en mur der lige skulle brydes.
    Kunne helt sikkert godt finde på at gøre det igen.
    Vil lige hurtig indskyde at jeg sagtens kunne tage til foredrag alene. No doubt. Min hjerne synes vel bare det er noget andet med biograf tænker jeg smiley smiley (kan se flere i denne tråd har nævnt det)


  • MN Horses
    MN Horses Tilmeldt:
    jan 2015

    Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 75
    #26   18. feb 2018 Jeg gør det tit. Det rager mig, hvad folk synes smiley

  • #27   18. feb 2018 Jeg kan ikke se noget problem i at man går alene i en biograf, hvis det er det man har lyst til. smiley
    Og det er godt at det gik godt for dig at tage alene ind. smiley

    Jeg går dog altid kun i biografen sammen med nogen af 2 grunde.. 1. Det er hyggeligere.. 2. Når man har Telia kan man få 2 biograf billetter om tirsdagen og kun betale for den ene, så når man er 2 kan man dele betalingen over på den ene og på den måde spare penge på billetten. smiley (ja det er mest en tirsdag jeg vælger biograf ture begrund af det.)

    De eneste slags personer jeg syndes aldrig burde gå i en biograf er dem som ikke har respekt for andre personer i en biograf sal..
    Hader dem som skal sidde og glo i deres telefon næsten hele filmen igennem eller dem som skal sidde og snakke konstant under en film, har også prøvet hvor nogle apselut skulle sidde med deres fødder på sædet jeg sidder ved bagfra eller sparker på sædet hele tiden..
    Hvis man skal havde sådanne vaner og ingen respekt så må man vente med at se filmen til man kan gøre det hjemme hos sig selv.
    Det er min mening. smiley
    (dette er ikke på duttet på nogen bestemt.)


  • #28   18. feb 2018 Jeg arbejder i en biograf og jeg oplever ofte at folk går alene i biografen. Det er helt normalt så det skal du bare gøre hvis du har lyst:)

Kommentér på:
At gå i biografen alene

Annonce