{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
457 visninger | Oprettet:

heste eller ej? {{forumTopicSubject}}

det har simpelthen været så forvirrende, jeg bor oprindeligt på fyn ved min mor og min stedfar, men hvor jeg så flyttede op til min gamle ridelærer (længere historie) . som havde/har 27 heste af sine egen, hun er dog beridder så har masser af heste både i rindning og til bedækning. hun er i øjeblikket beridder ved bluehors. jeg boede ved hende hvor jeg havde mulighed for at ride så meget jeg ville, hvor hun dog i den periode, var beridder ved morten thomsen. min hverdag bestod af ; tidligt op, skole nogle gange stald før skole, efter skole, hjem, cykle over i den lille stald, ordne pony, ride over i den store stald, ride pony, ordne hele stalden, ride og ordne en masse heste, hjem lektier, tv og i seng. hver dag, igen og igen og igen. jeg blev træt af det til sidst, selvom det er noget af det mest spændene jeg nogensinde har oplevet, hvor jeg så tog hjem til fynsland igen. det skal lige siges jeg er 13. og det var ikke første gang jeg har boet ved hende. nu består min hverdag blot at vennerne og alt det der, ingen heste eller noget, er indimellem oppe og besøge pernille, men ikke særlig tit mere, om et år skal jeg på efterskole hvor jeg har mulighed for at få egen hest med, SKAL JEG DET? jeg kan låne én af hende. regner jeg med, men skal jeg det? og hvad skal jeg gøre efter efterskolen, skal jeg forsætte med at ride, hvor mit egentlig talent ligger i? eller hvad skal ? ;S
knus fra den totalt forvirrede hesteglade pige, som også elsker vennerne og fester smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  heste eller ej?
Kommentér på:
heste eller ej?

Annonce