Min FANTASTISKE dag! {{forumTopicSubject}}
Ja, hvor skal jeg starte?
Jeg solgte jo i god tro min elskede pony for snart 2 år siden, og selv om det LANGT fra var meningen blev hun solgt vider, uden vi fik noget at vide
Så jeg har ledt efter hende i MEGET lang tid! ...
En dag, fandt jeg på Kiwi her inde, og var sikker på at det var min Bebs, og lykken var stor! ..
Jeg var så glad at jeg ikke kan beskrive det! ..
Så denne weekend tog jeg hele vejen fra København til Jylland, hvor jeg bor hos en ven, og idag den 6 juni, gik turen så til sønderjylland
- Hvor jeg skulle se min lille Mummi trold ..
Jeg hilste på Katrine og hendes mor, også gik vi ud mod foldene ..
Mit hjerte var lige ved at stoppe! ..
Og så stod hun der, jeg var ikke et sekundt i tvivl, det VAR min Bella! ..
Jeg fik søde Kathrine til at sadle hende op, og vise hende lidt frem for mig,
Da hun havde redet lidt syntes Kathrine og hendes mor altså jeg skulle op
og jeg havde jo enormt meget lyst! ..
Så op kom jeg, og det føltes bare som hjemme!
Bebs var bare sig selv, fantastisk og sød
Da vi var færdige skulle der da lige tages nogen billeder, og KYSSES
hihi ..
Så satte vi den lille tykke på fold igen, og gik ind og vil noget at drikke mens vi snakkede lidt.
Jeg er SÅ lykkelig over at hun er havnet hos Kathrine og hendes familie, de er ubeskrivelig søde, og man kan bare mærke hvor meget hestene betyder for dem! ..
Så skulle lige ud med min glæde!
Kig forbi mit fotoalbum, og smid da lige en kommentar når i alligevel er der
http://www.hestegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=163955
Mange hilsner en MEGET glad pige
okt 2006
Følger: 18 Følgere: 17 Emner: 18 Svar: 551
havde det på samme måde for et par uger siden, hvor jeg lige var ude på rideskolen i min by (der er jeg ellers aldrig) og pludselig så jeg min gamle yndlingshest, som da jeg red den elskede over alt på jorden!!!
Det var 4 år siden jeg sidst havde set ham, og jeg havde hørt at han var død ;( men pludselig, lige der på rideskolen stod han i en af boksene! det var bare noget helt specielt, var fandme glad for han ikke var død
kom godt nok ikke op og ride på ham, men bare det at se en af sine gamle yndlingsheste igen,
Min FANTASTISKE dag!