{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
622 visninger | Oprettet:

.. RIGTIG langt hår!! {{forumTopicSubject}}

Kære HG'ere ;D

Når man nu har rigtig langt hår (ikke fake) hvilke gode råd har I så til at beskytte det, så det ikke spalter osv.??

... indtil videre gør jeg selv således for at passe på det:
1. Bruger ikke så meget shampoo, og primært i den øverste 3.del af håret.
2. Bruger ALTID balsam i nederste 2/3 af håret
3. bruger shampoo med Sodium Laureth Sulfat
4. Bruger en bredtandet kam istedet for børste.
5. Binder det både hår op i en t-shirt istedet for håndklædet.

... og dog bliver mit hår hurtigt slidt og spaltet i spidserne.

Hvad gør I for at holde jeres hår sundt?

Knus!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  .. RIGTIG langt hår!!
  • #3   6. aug 2009

    Tror også det er meget forskelligt fra person til person
    hvor stærkt håret er..

    Farver kun mit hår 2 gange om året.
    og bliiver kun klippet 2 gange om året..
    Mit bliver vasket hver 2-3 dag.. gern stræk den til 4 dagen..
    men ikk så nemt ..

    flader det max 1 gange om måneden.
    føntørre det os meget sjældent..

    Vasker med en alm shampoo, og balsam.
    hårkur 1 gang om ugen .

    går altid med løs knold, så det ikk hænger og slider.

    Mit hår er hverken slidt eller spaltet.. self er der lidt, men intet man kan se (:

    - hva gør man ikk for sit garn ;D



  • #4   6. aug 2009 cacaotraum - hvis man sætter sit hår op for tit bliver
    det ødelagt af elastikken ( hvis man nu går med hestehale
    hele tiden bliver håret ødelagt på midten )

    Elise - så ikk sæt håret op for tit smiley


  • #5   6. aug 2009 Mit hår er ret kraftigt, men jeg tager ikke nogle særlige hensyn tid det.

    1. Jeg vasker det i Head and Shoulders, bruger ikke balsam
    2. Pakker det våde hår ind i et håndklæde, imens jeg bliver færdig i badet. Derefter tørrer jeg håret og fletter det...hvis det er inden sengetid jeg har vasket håret.
    3. Jeg render altid rundt med håret i en hestehale, stram eller løs er lige meget og det er ikke slidt på midten eller noget.
    4. Og jeg er kun ved frisøren 1 -2 gange i året for at få klippet spidserne.


  • #6   6. aug 2009 Den bedste måde at sætte håret op på, er ved at flette det. Det er rigtigt, at elastikker får håret til at knække på midten, derfor går jeg sjældent med hestehale. Sætter jeg håret op, er det i en løs knold eller lang fletning. Bruger også ofte et stort hårspænde til at samle alt håret væk fra hovedet, hvilket slet ikke skulle være skadeligt.
    Ellers er løst hår faktisk noget af det mest skånsomme.
    Har netop lige brugt en hårkur, hvilket jeg ellers aldrig gør, men vil begynde på det smiley

    Skal siges, at jeg ikke er farvet overhovedet, og at jeg bliver klippet af proff 1-2 gange om året, og at jeg selv klipper mig i ny og næ (spidser) men det er med alm. køkkensaks, hvilket jeg har fået at vide, ikke er så godt??


  • #8   6. aug 2009 * CacaoTraum *
    - og så spørger jeg dumt, men hvad bruger du så til at sætte hår op med ??


  • #9   6. aug 2009 Jeg har langt hår, har haft ned til røven.

    Vasker hår hverdag, tørre i håndklæde
    har altid i hestehale, da det var rigtig langt blev det flettet når jeg skulle i seng.
    Farvet ca. 2 gange om året.
    Klippet når det trænger.

    Men mit hår gruer også rigtigt hurtigt. Tog mig lidt over et år at få fra skulder til røv . smiley


  • #10   6. aug 2009 jeg bruger almindelig shampoo og balsam.. men kommer kun balsam i det nederste del af håret.. også bruger jeg bare et håndklæde til at binde håret op med, efter jeg har været i bad (:
    og jeg sætter mit hår op hver dag.. og det er ikke slidt?? men selvfølgelig kan det slide på det (:
    jeg har altid fået afvide at jeg meget blødt hår xD

    men man kan købe sådan noget bio-silke ved frisøren,og det er bare kanon godt..


  • #11   6. aug 2009 ps. jeg sover også med fletning om natten, da det er så langt.. smiley

  • #13   6. aug 2009 Du skal ikke vaske hår hver dag og du må kun bruge balsam 1-2 gange om ugen q;

    -andet ved jeg ikke noget om ? smiley


  • #14   6. aug 2009 HÅR KUR ;D

  • #17   6. aug 2009 ______Malle


    Dit hår fedter hurtig pga du vasker det hver dag (:


  • #18   6. aug 2009 førhen vaskede jeg mit hår HVER dag, men nu vil jeg til at vaske det hveranden, men syntes bare det er lidt klamt hvis man bruger voks?
    jeg vasker mit med shampoo og balsam hver anden dag.
    jeg bruger en hårkur en gang om ugen ca.
    jeg putter sådan noget creme i håret når jeg har været i bad der gør at det bliver glat ( det er ikke sådan pisse godt, men okay xD )
    om natten blir mit hår klamt og total uldet.
    og om morgenen putter jeg silikone dråber i mine spidser og så glatter jeg håret hver ENESTE dag i:


Kommentér på:
.. RIGTIG langt hår!!

Annonce