{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
360 visninger | Oprettet:

Lidt brok og lidt glæde -.- ! {{forumTopicSubject}}

I dag, var jeg ude og gå med Nornoki (hvalpen) og jeg har så sat mig på en bænk nede ved søen og sidder rigtigt og kigger ud over søen og alle ænderne, fuglene og de giga træer bagved, der spejlede sig selv i søens overflade, mens tankerne bare farede rundt i hovedet på mig..
Der kommer så en mand gående forbi mig med hans hund (en sort, småstor krabat xD) og begynder at snakke til mig, og fortæller, at hans også bare er en hvalp..
Hundene får jo så, på trods af størrelsesforskellen (noki er MEGET lille xD) lov at hilse på hinanden. I starten går det vældigt fint, og noki hopper op ad den anden hund osv. (Noki kaster sig som regel ned på ryggen, når der kommer en stor, voldsom hund) men til sidst bliver den anden hund altså voldsom, og får noki trillet rundt nede på jorden, så noki bliver liggende i totalt overgivelses position..
Jeg skubber så den anden hund lidt væk og siger "så, du!" og vikler noki ud af selen osv..
manden med hunden fatter hintet og går videre. han har så en flexi line i hunden, og hunden farer tilbage mod noki (legesygt! :D) og manden låser bare flexilinen så hunden fik det største ryk i halsen - den bar halsbånd og ikke sele, og den fløj bare tilbage ad jorden, og begyndte at stå og sige bræk lyde, hvorefter han trækker endnu mere i den..
Jeg bliver bare så irriteret -.- hvad med lige at kalde på den, fløjte, et eller andet, før han bare låser! Den var slet ikke i nærheden af min hund da han låste..
jeg går også i flexiline med min lille damphund, når vi ikker er til træning.. men jeg har så også selen på ham, så skulle det ske, at han jorder afsted indtil linen ikke er længere, så får han et meget blidere tryk jo..

men hold kæft, hvor er det rart at have hund! (har altid ønsket mig en hund, men først fået for 6 uger siden)
Jeg var RASENDE og fuldstændigt ved at eksploderer derhjemme.. Normalt kan jeg ikke gå udenfor døren for bare at gå mig en tur (som jeg har brug for når jeg bliver sur/ked af det, fordi jeg er ret klaustrofobisk) uden at min mor tror jeg skal lave ballade, mødes med nogle hemmelige venner eller andet pis..
men i dag kunne jeg bare tage en sele på hunden og gå - helt uden der blev stillet spørgsmålstegn! (:
Det var godt nok lækkert.. Og det hjalp lidt på temperamentet, med en tur i det blå med den skøre lille vovse (:

Andre der vil brokke sig, eller glæde sig?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lidt brok og lidt glæde -.- !
Kommentér på:
Lidt brok og lidt glæde -.- !

Annonce