{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.073 visninger | Oprettet:

Brok :) {{forumTopicSubject}}

Jae, jeg har bare lige brug for at brokke mig lidt, så ingen glade miner herfra smiley Har bare lige brug for at komme ud med mine frustrationer smiley

Jeg havde bestilt sadelmager til begge mine ismuler i går kl. 9 .
Jeg havde glædet mig enormt meget, idet jeg har måttet ride uden sadel i snart et halvt år. Derfor var en sadelmager for mig meget vigtig, så jeg kunne få de helt rigtige to sadler..

Jeg kører tirsdag og onsdag eftermiddag land og rige rundt for at låne forskellige brugte sadler, som sadelmageren skal se, om ville passe mine heste. Jeg har i alt lånt 6 sadler..

Kl. 9 står min mor og jeg klar i bidende kulde med to (til sidst) meget utålmodige heste, som er nystriglede og har de seks lånte sadler klar.. Da klokken efterhånden bliver 10, 11 og til sidst 12 og vi både har ringet og skrevet sms'er til sadelmageren, så bliver vi til sidst enige om, at vi formentlig var blevet brændt af.. Vi slipper hestene fri, og opgiver tanken om, at sadelmageren måske kommer..

I dag kl. 14.54 har jeg STADIG ikke hørt en lyd fra sadelmageren, og er godt træt af, at hun ikke engang lige kan give besked..
Jeg håber SELVFØLGELIG ikke, at der er sket sadelmageren noget, hvilket jo godt kunne være tilfældet..

Dog føler jeg mig ret meget til grin..
Jeg har måttet køre rundt til de forskellige ejere rundt i landet for at aflevere sadler tilbage, som jeg ikke aner, om ville have været de perfekte sadler til netop mine heste.
Jeg har pænt måttet undskylde fordi jeg rent ud sagt har spildt seks menneskers tid på INGENTING, idet sadlerne ikke engang er blevet prøvet på.

obs.. Jeg tager ikke chancen og køber uden at sadelmager har sagt god for det, idet jeg har en hest med skæv ryg, som skal have det HELT rigtige.

Jeg skulle bare lige brokke mig.. Synes det er mega dårlig stil, når man bruger tid og benzin på at skaffe sadler, som sadelmager har anbefalet mig at låne til formålet, og hun så ikke engang dukker op.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brok :)
Kommentér på:
Brok :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce