{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Værdier
  • #1   17. jan 2010 Værdier er noget af det vigtigste i livet at kunne sætte pris på..
    Hvor vigtigt det er at have dem ved jeg ikke, men at kunne sætte pris på dem er vigtigt..

Vigtige værdier for mig er:
    At kunne vågne hver morgen..
    At vide min familie er omkring mig..
    Altid at kunne finde noget at smile af..
    At kunne gå i seng om aftenen, uden at være bange for at vågne op dagen efter..

• #2   17. jan 2010 Line P:
    Vil du uddybe det lidt?
    For når det skal skrives fra min egen synsvinkel, bliver det jo enormt svært :o)
    Kan man ikke skrive sådan objektivt, om hvordan forskellige mennesker opfatter værdier?

• #3   17. jan 2010 Den bidløse vegetar! - Goodbye my angel .. !
    Essay skal skrives ud fra dine meninger og holdninger.. men man kan godt pynte/tilføje på ens egne meninger, hvis man synes det bliver lige kedeligt nok..

Det er jo ikke sådan at du bagefter skal op og forsvare dit essay og gør rede for mundtligt hvad du mener..

Du kan sagtens hive andres meninger ind, bare du gør som er det dine egne, der er jo ikke nogen der tjekker op på om det lige præcist er dine holdninger..

• #4   17. jan 2010 Et essay er jo netop DIT syn på tingene.. I det her tilfælde om: værdier.. Du skal skrive hvad du synes om det, og ikke hvad andre siger. Eller du kan jo godt komme ind på noget generalt - syn på værdier.. Men, som "hovedpukt" er det bare dit syn på visse ting..
    Du kan jo sagtens trække lange tråde ud til "noget du gerne vil fortælle, noget du kommer til at tænke på" Men, kom altid tilbage til overskriften

• #5   17. jan 2010 Enig med SK-foto smiley

• #6   17. jan 2010 Hmm okay that sucks ..
    Hvad hvis man ikke rigtig selv kan finde på nogen værdier i livet?

Min far snakkede om at man ikke kan diskutere værdier uden at snakke religion, men det forstår jeg bare ikke hvorfor man ikke kan?

• #7   17. jan 2010 Men det er jo sævrt at skrive om sin egen mening, når jeg ikke rigtig kan se hvad jeg har af værdier i livet -.-''
    Hmm det lyder enormt emo agtigt, men seriøst?

• #8   17. jan 2010 Værdier er vel det som hele ens hverdag er bygget op af - for de fleste?
    Dine personlige værdier er dem som får dig til at udvikle dig og dem som er med til at gøre dig til DIG. Værdier giver dig personlighed.
    Du bygger din fremtid på dine egne værdier, ved at udnytte dem.
    Værdier kan også være folk omkring dig, din hest eller et andet dyr.

Værdier er ekstreeeemt individuelle, men i bestemte tro'er (såsom Islam) bliver værdier besluttet på forhånd og der bliver ens opgave at stile efter dem. Så kan du stile efter de værdier, ved hjælp af dine EGNE personlige værdier.

Et menneske kan ikke leve uden værdier smiley

Spændende opgave!

• #9   17. jan 2010 Moe: Tak for det, det var faktisk en hjælp (:

• #10   17. jan 2010 Det var så lidt smiley

Kommentér på:
Værdier

Annonce