{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeres værdier.
  • #1   7. okt 2010 Ærlighed er den vigtigste for mig.. At man kan stole på folk og man ved hvor hvor man har dem. Jeg kan ikke fordrage folk som man ikke ved hvor man har, og som man ikke kan stole på..

• #3   7. okt 2010 ÆGTE kærlighed smiley
    Om det er fra venner, kæreste, familie eller dyr, så er kærlighed det vigtigste ifølge mig smiley

• #4   7. okt 2010 jeg sætter stor pris på
    Ærlighed = jeg hader folk der ikke taler sandt/ lyst løgnere!!!!
    ,
    loyalitet = jeg er selv en meget loyal person, og ser det som en rigtig god værdi.

respekt = oer for mennesker, dyr, meninger osv... hader folk der låner fx ens udstyr og man får det tilbage i en standt som man ikke lånte det ud i!!!!

og mange flere, men man kan selvfølgelig aldrig huke dem når man skal smiley

• #5   7. okt 2010 Ærlighed.. Jeg er sådan set ligeglade med om folk kan lide mig, men jeg hader når de skal lyve osv..

• #6   7. okt 2010 Puuuh, interessant spørgsmål!
    Noget jeg vægter aller højest og nok vil sætte som en værdi i mit liv, er nok at være tilfreds med sig selv.

Jeg vil gerne have det godt med mig selv, for når jeg har det, har jeg overskud til tilgivelse, loyalitet, ærlighed og ikke mindst kærlighed.

Min største værdi er at jeg vil være tilfreds med mig selv og hjælpe andre med at give dem den samme herlige følelse man får, når man er tilfreds med sig selv smiley

• #7   7. okt 2010 frihed,loyalitet,ærlighed, respekt og humor smiley

Kommentér på:
Jeres værdier.

Annonce