problemer med kørekort. {{forumTopicSubject}}
jeg må nok indrømme at jeg sidder og græder snot, og er ved at opgive åbet om at få kørekort!
..
- jeg var som alle andre nede ved lægen og få lavet en lægeerklæring, hvor lægen skrev på at jeg havde ADHD, og at jeg tog medicin for det. jeg gav den så til min kørelærer. han sendte den ind til politiet, ligesom de andres, men det var kun de andres der kom tilbage - ikke min.
noget tid efter kom der brev til mig, hvor min lægeerklæring var, samt et brev fra dem, hvor der stod at de ikke umiddelbart kunne give mig kørekort, pga. jeg tog piller. jeg var så i mellemtiden stoppet med de piller, så jeg var ved lægen og få lavet en ny lægeerklæring. så sendte jeg den ind, hvor jeg havde vedlagt et brev hvor jeg havde skrevet at lægerene havde vvuderet at jeg ikke havde brug for pillerne osv.
jeg fik hurtig svar, og min lægeerklæring var blevet godkendt - dejligt tænkte jeg bare!
det vi ventede på nu, var at den skulle godkendes i systemet, og at min kørelærer skulle bestille tid til teoriprøve.
der gik ualmindelig lang tid, og hverken mig eller min kørelærer hørte noget. så ringede min kørelærer ind, og hørte om der var sket en fejl et sted, og ganske rigtigt, det var der. den adresse de havde skevet jeg skulle sende den nye lægeerklæring ind til, var den forkerte.
så nu er det hele annulleret, og jeg skal næsten starte fra starten, på trods af at jeg var været igang i over 4 måneder.
jeg har givet 11.000 for at få kørekort, så nu synes jeg sørme det er på tide der sker noget!
hvad vil i have jeg skal gøre?
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 38 Heste: 1 Emner: 97 Svar: 892
Ved ikke hvad du kan gøre, andet end at være tålmodig ...
okt 2008
Følger: 38 Følgere: 35 Emner: 200 Svar: 2.220
der er MANGE der ska til prøve - og der er ikke mange prøvesagkyndige - og når din sag så er blevet behandlet pga dine piller - og en menneskelig fejl - det er bare øv..
Men tålmodighed..
nov 2006
Følger: 38 Følgere: 38 Heste: 2 Emner: 363 Svar: 4.367
(",)
maj 2007
Følger: 29 Følgere: 27 Heste: 2 Emner: 104 Svar: 1.388
jan 2006
Følger: 66 Følgere: 58 Heste: 4 Emner: 198 Svar: 9.356
skal du ikk selv betale bilen?
maj 2005
Følger: 73 Følgere: 72 Heste: 8 Emner: 36 Svar: 3.229
det med pillerne i første omgang er jo egentlig ikke nogens skyld - udover din egen.
Det med at adressen du skal sende til er den forkerte, tjaeh..det er menneskeligt at fejle.
og du skal jo ikke starte forfra med hele dit kørekort+teori forløb, fordi din prøve trækker ud. Synes du overreagerer lidt.
Om du så har betalt 11.000 for kørekortet eller 11 millioner for det, synes jeg ikke det har noget med sagen at gøre. Det er din kørelærer der får pengene, og dig og politiet der kludrer i det
maj 2005
Følger: 73 Følgere: 72 Heste: 8 Emner: 36 Svar: 3.229
maj 2007
Følger: 29 Følgere: 27 Heste: 2 Emner: 104 Svar: 1.388
jeg har ikke lige ca 500.000 i banken til en bil
problemer med kørekort.