{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hest igen
  • #1   16. jul 2010 personligt ville jeg ikke kigge på racen. men kigge på de egenskaber du gerne vil have, samt sind og temperement.

    da jeg kiggede hest havde jeg sat mig for at jeg ville have en Tinker. jeg var ude og se på nogen stykker, men ikke nogen af dem som jeg følte bare var den jeg skkulle have.
    jeg forelskede mig i et gadekryds med de egenskaber jeg gerne vil have i en pony.


  • #2   16. jul 2010 enig med Lena L smiley

  • #3   16. jul 2010 jaa det er rigtigt

  • #4   16. jul 2010 Racen har intet at sige (: Selvfølgelig kan man være vild med en race , ligesom jeg altid har haft et hjerte til arabere, men når jeg tænker nærmere over det tror jeg det vil blive eb for stor udfording for mig, de har et stort temperament og meget energi. Da jegbegyndte at kigge på hest i starten af året, kiggede jeg slet ikke på racen eller udssendet, jeh kiggede på egenskaber og temperament og jeg fandt min drømmehest som er en travhest - hvilket jeg altid har sagt jeg ikke skulle have smiley

  • #5   16. jul 2010 Jeg må melde mig som enig med de andre.. Jeg har mine favoritracer som connemara blandinger, men det ville aldrig være racen der afgjorde hvilken hest/pony, jeg skulle vælge..

  • #6   16. jul 2010 nej jeg må kigge på nogen forskelige indtil der kommer en jeg er forelsket i,

  • #7   16. jul 2010 Det er nok det klogeste smiley

  • #8   16. jul 2010 Hej.

    Kig ikke nødvendigvis på race, men på egenskaber, potientiale, temperament og så videre.
    Men en god idé er, at vælge hvilken type hest du vil have.
    Koldblod, varmblod eller fuldblod.

    Koldbloden er de stærke og robuste hesteracer, der er avlet til trækning af hestevogne og til landbrugsarbejde. De har ikke ligeså nemt ved at springe, ride dressur og andre ride discipliner, som varmbloden og fuldbloden. Man kan sagtens ride hyggeridning på en koldblod.

    Varmbloden er avlet til dressur - og springridning tiest, men bruges også til hyggeridning og ponygames og meget mere. Varmbloden vil jeg tro vil være en god idé for dig.

    Fuldbloden er de spinkle, udholdende heste og ponyer. De er avlet til galopløb, distance og andre ridt, hvor det kræver stor udholdenhed. De er ophidsede og deres temperament er højt og følsomt.

    - MVH Frederikke.



  • #9   16. jul 2010 mange tak

Kommentér på:
hest igen

Annonce