{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.796 visninger | Oprettet:

Permanente krøller?:) {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen smiley

Jeg overvejer stærkt, at få permanente krøller - er træt af mit glatte hår, der altid bare falder sammen, som en hjelm ned over hovedet :(, men jeg kunne godt tænke mig at se nogle resultater, fra andre der har prøvet det? Altså <b>billeder af hvordan jeres blev?</b>

Hvilke krøller kan man få, og hvor længe holdt jeres?:)

Hvilke shampoo'er og eventuelle andre hårprodukter i brugte mens i havde krøller?

tak;)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Permanente krøller?:)
  • #1   30. jul 2010 Hej jeg fik lavet krøller sidste år i april tror jeg det var, og det var bare en alm. permanent jeg fik. Har ikke lige nogen billeder af det på min profil, men det blev virkelig flot smiley Mine kollegaer var helt vilde med det og det var mine brugere også som jeg kom ved i hjemmeplejen smiley Jeg kan kun sige at du kan prøve at snakke med en frisør om det, og så ellers go for it!! smiley

• #2   30. jul 2010 .haha - jeg har det sådan at jeg gerne vil have HELT glat hår, netop fordi jeg har de sygeste krøller når jeg har langt hår! Nu har jeg fået det klippet op i skulder længde så det krøller ikke helt ligeså meget. men her er et billed af hvordan det var for jeg fik det klippet - http://www.facebook.com/?ref=logo#!/photo.php?pid=31207783&id=1547384455&fbid=1488888152651
    OG DET ER MINE ÆGTE KRØLLER smiley
    -Egentlig savner jer det der hår, men på den anden side vil jeg gerne have glat hår. Altså Enten vil jeg have langt hår med stor slangekrøller, eller også vil jeg have helt glat hår sådan lidt længere end skulder længde! (-:

• #3   30. jul 2010 Linda G: Det giver bare en mere lyst til det, jo?:D Har du haft nogle problemer med at håret er blevet meget ødelagt, eller begyndte at fælde?:)

Katrine S: Kan desværre ikke se billedet, men jeg har altid ønsket mig krøller! Synes glat hår er så kedeligt - til mig i hvert fald! ):

• #4   30. jul 2010 Okey - det er et billed hvor jeg har langt hår og store krøller smiley
    Og jeg sys krøller er lidt nedern :b Men jeg står også og galtter mit hår HVER dag ca. 20 minutter smiley

• #5   31. jul 2010 du skal ikke have et ødelagt hår i forvejen ihvertfald.

jeg har fået det lavet to gange. første gang var det supet flot. holdte ca. 6 mdr

anden gang var mit hår ødelagt i forvejen, hvilket resulterede i at noget af mit knækkede af. så jeg fik en fin lille hanekam da det voksede ud igen. (havdee ikke nogle bare pletter, så slemt var det ikke), men ikke så fedt alligevel. holdte ikke så lang tid, men jeg kan stadig få krøller frem ved hjælp af skum. og det er 2 år siden.

snak med frisøren om det, det er super pænt, men du må bare ikke have et helt ødelagt hår i forvejen da det er hårdt får håret smiley

• #6   31. jul 2010 Jeg havde det på samme måde som dig for et halvt år siden!
    Jeg havde enormt glat og kedeligt hår, og besluttede mig for at permanente mit hår.
    Jeg var superglad for det.
    Mit eneste problem var, at mit hår har svært ved at tage imod... det gælder både farve, krøller, frisurer osv.
    Derfor gik mine krøller ud efter en fire mdr.
    Heldigvis havde jeg kun givet 200,- for det, fordi min kærestes mor er tidligere frisør..
    Nåå.. nok om det..
    Jeg brugte forskellige produkter alt efter ønsket "konsistens". (:
    Hvis jeg ønskede rigtig mange krøller brugte jeg skum og føntørrede det med en diffuser. Det negative ved det var, at håret blev stift og ofte så vådt ud selvom det var knas tørt.
    Derfor gik jeg over til at bruge "Bed head Small talk" som jeg puttede i mit halvvåde hår, som en slags "balsam".. Den fungerede lidt til at gøre håret blødt. Efter jeg puttede den i sprayede jeg "Bed head Uptight" i håret som i øvrigt var SUPER godt!!!!!!
    Tror desværre bare, at denne er udgået fra markedet. derfor brugte jeg også "Davines Momo Moisturizing Curl Enhancing Serum, Dry & Curly Hair" TROR jeg nok det hed...
    Hehe...
    Mit hår blev ikke ødelagt ret meget, den eneste forskel var, at jeg skulle klippes lidt oftere fordi jeg fik spaltede spidser. Meeeen.. Hvis det er det eneste, så går det jo nok. (:
    Jeg kan lægge et album ind med mine krøller hvis du vil se? (:

• #7   31. jul 2010 Jeg kan i øvrigt stadig få flotte krøller frem ved hjælp af skum og diffuser ligesom Heidi skrev.. (:
    Jeg glatter det bare fordi jeg ikke har tiden til at stå med hovedet nedad i så lang tid om morgenen.

• #8   31. jul 2010
    Nogen der har erfaring m. permante krøller i hår der normalt nægter at krølle m. jern og andre ting? smiley Og generalt har svært ved at sidde med hårspray også.

• #9   31. jul 2010 Ja, jeg har lige skrevet, at mit hår ikke tager imod en skid.
    Jeg havde alligevel krøller i fire mdr. hvis jeg føntørrede det med diffuser (:
    Og kan stadig få krøller frem ved hjælp af skum og diffuser i dag.
    Det var før jul jeg fik lavet mine krøller (:

Kommentér på:
Permanente krøller?:)

Annonce