{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
579 visninger | Oprettet:

chok!!(INTET med heste at gøre!!!!!!!) {{forumTopicSubject}}

Først: Dette indlæg har ABSOLUT INTET med heste at gøre. Men jeg blev lige lidt chokket.
Ok, nu til det jeg faktisk vil skrive:
Jeg sad lige på arto og kiggede lidt, og jeg falder over en Sex/Druk klub. I klubben skriver 12/13-årige piger sq om hvem der har smagt 'lykkesperm'.
Er det bare mig der ikke følger nok med? - men da jeg gik i 6/7 klasse, så var det altså ikke lige sex der var det store samtaleemne..- og heller ikke sprut for den sags skyld!!
Generelt syntes jeg bare at piger i 6/7 klasse, er blevet så rent ud sagt næsten 'luderagtige' at se på. Misforstå nu ikke! Men de klæder sig seriøst udfordrene og går med herre meget make up. det er selvfølgelig i orden at have make up på, men de har altså for meget på!

Jeg tror faktisk at jeg er en smule rystet ? - Hvad er jeres mening ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  chok!!(INTET med heste at gøre!!!!!!!)
  • #1   5. apr 2006 Kan kun give dig ret..:S Tror sq ik en gang jeg havde sluppet barbiedukkerne dengang smiley
    Men der er satme os mange ældre mænd på arto der IKKE burde være der. De "små" piger bliver jo fristet hele tiden.

• #2   5. apr 2006 Ej, hvor "klamt" det er da for meget . Jeg er selv 12 snart 13 . Men tro mig, sån er jeg altså ikke . Bruger kun en smule eyeliner engang imellem, men det er heller ikk tit . Man kan godt gå med make up, men der er mange der propper hele deres hovede til ! Det er bare for meget .

• #3   5. apr 2006 Sygt nok. Altså jeg går i 6. Men der er ingen der går med meget make up. Eller jo dem der tror de er sejje ;D Men jeg gør sku ikke jeg er bare en heste tøs med stort H. ALtså jeg har det sådan lidt, tag mig som jeg er eller lad mig være ikke. Hvorfor `forklæde`sig, jeg sys det er fair med lidt make up, og det er jeg da sikker på jeg kommer til at bruge engang smiley Men altså det kommer jo os an på hvor gammel man er smiley

• #4   5. apr 2006 Jeg havde heller ikke sprut, dreng eller make-up i hovedet (altså i hjernen og ikke på hovedet =D ) da jeg gik i de klasser... der stod ligesom HEST over alt =D Jeg har faktisk ondt af de piger der føler at de er nød til at gå fra "barndommen" til "voksenlivet" så tidligt....

• #5   5. apr 2006 Helt enig... smiley sys sgu det er skrækkeligt... begyndte først at gå rigtig med med makeup efter min konfirmation...

og nej d var ik lii det man snakkede mest om da jeg gik i 6-7 klasse..

• #6   5. apr 2006 [ Anette og Amigo ] <-- Pintoen der styrer ;D .
    min arto er Liise09 ........ smiley

Til jer andre - godt at høre at jeg ikke er den eneste der har det sådan .. jeg er virkelig chokket .. smiley

• #9   5. apr 2006 jeg går i 6. og har hverken farvet hår eller går med den mindste smule make-up . (:
    der er ingen i min klasse der bruger make-up undtagen en ..
    og hun er (undskyld jeg siger det) SÅ klam . hun bruger ALT for meget sort rundt om øjnene og så er hun så forfærdenlig til at lægge det på , at det burdte forbydes , hun går også med trøjer der går over navle o.s.v , hvilket der faktsik er en regle om på min skole at men slet ikke må !
    men det må hun jo slev om ..

• #10   5. apr 2006 .. og til dem der nu vil kigge , på arto hedder jeg piikhamster (;

• #11   5. apr 2006 Helt enig! der er ikke noget at sige til at du er chokket, faktisk burde man gøre noget.... men hvad?
    knus....

• #12   5. apr 2006 sarah ann V - heh. nej, hvad skalman gøre ? man kan jo ikke sige 'hør her piger ..........
    man må vel indstille sig på at verden er sådan i dag ? jeg har bare ikke lagt mærke til forandringen før nu smiley '

• #13   5. apr 2006 Jeg mente ellers at de emner var bandlyst på arto, jeg er ubehageligt overrasket. Men jeg må hellere kigge datteren over skulderen næste gang hun skal på arto....

• #15   6. apr 2006 line: ja det sku vildt! sad og læste lidt af debat emnerne derinde da jeg fandt det. en 13 årig (eller 12!) som spurgte om andre synes hun skulle gå i seng med sin kæreste, langt de fleste sagde ja, og de havde ikk engang kommet sammen 2 mdr!

camilla og helle n: opret en bruger derinde, så kan du se hvad hun svarer på de forskellige indlæg osv....

Kommentér på:
chok!!(INTET med heste at gøre!!!!!!!)

Annonce