{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
483 visninger | Oprettet:

Ondt i ryggen ?? :P {{forumTopicSubject}}

Kære alle hg´ere.

Jeg har fået en opgave for af min lærer i skolen med angående ryggen.
så tænkte jeg det skulle for at være sjovt have noget med ryggens belastninger ...

og jeg håber sådan i har lyst til at hjælpe mig, da jeg har arbejdet på det.. ( det er biologi) "kroppen"

Spørgsmålet til jer er. :

Har i prøvet bære en person på ryggen ?
Hvis ja.
fortæl:
- hvem var det ?
- hvorfor i gjorde det ? og hvordan det gik ? evt om du fik ondt ? eller faldt...
-og hvor lang tid. ?

VIGTIGT I SVARE PÅ ALLE SPØRGSMÅLENE. smiley

Jeg håber meget i har lyst til at hjælpe mig da jeg skal lave en statéstik som jeg os skal fremlægge..

håber i vil hjælpe... ved det underligt spørgsmål, men synes det er det som gør det sjovt. smiley

Mange hilsner mig... smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ondt i ryggen ?? :P
  • #1   22. aug 2010 Har i prøvet bære en person på ryggen ? Ja, mange gange.
    Hvis ja.
    fortæl: (altså nu fortæller jeg om en gang jeg gjorde det da jeg 8-9 år)
    - hvem var det ? En pige fra Børnehaveklassen
    - hvorfor i gjorde det ? og hvordan det gik ? evt om du fik ondt ? eller faldt... vi legede hest, jeg fik ikke ondt i ryggen men jeg faldt forover på stenfliserne fordi min veninde havde en anden på ryggen og lavede alle mulige spring, så skulle jeg selvfølgelig også prøve!
    -og hvor lang tid. ? indtil jeg faldt var det nok 2-3 min.


  • #2   22. aug 2010 Tusind tusind tak ! smiley

    så er jeg videre i fremlæggelsen ! .. håber der flere som vil hjælpe


  • #3   22. aug 2010 Har i prøvet bære en person på ryggen ?
    ja, mange gange
    Hvis ja.
    fortæl:
    - hvem var det ?
    min bedsteveninde
    - hvorfor i gjorde det ? og hvordan det gik ? evt om du fik ondt ? eller faldt...
    jamen vi havde været til fest, og hun havde slået sin fod, og da vi så skulle hjem (skulle gå) måtte min kæreste og jeg skiftes til at bære hende. det gik skam fint nok, der var ikke så langt igen. Jeg "døjer" med ondt i ryggen, altså der skal ikke meget til, så jeg fik lidt ondt i ryggen, men ikke så slemt igen. Det er godt hun kun vejer sølle 45 kg smiley
    -og hvor lang tid. ?


  • Alex R
    Alex R Tilmeldt:
    jun 2017

    Følger: 1 Svar: 1
    #4   30. jun 2017 som barn havde jeg en veninde som ville lege hest med mig men jeg kunne ikke bære hende men hun kunne bære mig så vi lege hest med hendes som hesten, så jeg har ikke prøver at har en persone på ryggen efter vi flytte hopper jeg op på ryggen af de søde piger.

Kommentér på:
Ondt i ryggen ?? :P

Annonce