{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.008 visninger | Oprettet:

Facebook og forældre.. pff!! {{forumTopicSubject}}

Åhh kender I det? Mødre of facebook?

Jeg er så uheldig at min mor er på facebook. Og hun blander sig bare i alt muligt, arg! Jeg har en dejlig mor, slet ikke noget der, men hun hører ikke hjemme på min facebook!

Fx i dag har jeg linket til en sjov video fra arbejde. Det er strategisk bevidst at mit arbejde har sat videoen online på blip.tv, da vi ønsker at skabe et mere ungt image. Og så skriver min mor en privat mail hvor der står om jeg omgående vil tage den ned og at jeg bliver fyret og at alt muligt slemt sker når man gør sådan noget. Helt ærligt, jeg er 27 år gammel for hunde da og videoen er offentligt tilgængelig og er blevet lagt op af min chef, så den lå ligesom derude i cyberspace før jeg linkede til noget som helst. Hvor dum tror min mor lige jeg er?

Ellers har hun bedt mig om at fjerne et foto af jeg har af mig, hvor jeg er i byen og der står nogle mænd bag mig der som hun kalder det "laver djævletegn med fingrene". Slap lige af det jo ik engang mig der laver noget, jeg sidder bare lige så stille foran dem.

Og sådan nogle eksempler har jeg flere af. Overvejer seriøst bare at slette min mor fra facebook, for det er ret irriterende at jeg ikke kan sige noget uden at hun skal blande sig på åndsvage måder. Pfff!!

Nogen der har prøvet det samme?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Facebook og forældre.. pff!!
  • #1   2. dec 2010 Man skal ikke være venner med nogen fra sin familie smiley

  • #2   2. dec 2010 Nemlig derfor skal man ikke være venner med sin mor på facebook smiley

  • #3   2. dec 2010 Jeg er venner med min mor derinde..
    Men sagde til hende inden jeg godkendte hende at hun IKKE skulle kommentere noget, hun måtte kun skrive til mig privat ..


  • #4   2. dec 2010 Jeg har slettet og blokeret min mor, men det er også fordi jeg ikke snakker med hende. Plus hun sendte irriterende beskeder om om vi ikke skulle snakke sammen, eller ses, eller om jeg ikke ville flytte hjem, og hvor jeg boede på daværende tidspunkt :D:D

  • #5   2. dec 2010 Tja, jeg har også min mor på, og hun kan også komme med nogen dumme kommentarer - jeg sletter dem gerne smiley Og så får hun en pæn PB om at hun ikke skal blande sig smiley

  • #8   2. dec 2010 Min mor ser også bare alt.. Hvis jeg skriver noget med at jeg er sur eller bla bla, skal hun altid skrive og høre, hvad er der nu osv.. hun skriver til alle mine billeder og sådan.. hehe
    Føler hele tiden, at jeg skal tænke over hvad jeg skriver derinde..


  • #9   2. dec 2010 jeg er venner med min mor xD og har ikek fortrudt det endnu

  • #10   2. dec 2010 Simone: Præcis, sådan har jeg det også. Føler min facebook freedom of speech blev taget fra mig, da min mor kom på. For ærlig talt, visse ting ønsker jeg bare ikke at min mor skal vide/blande sig i.

  • #11   2. dec 2010 AC: Ja det tror jeg også jeg gør. Skal bare lige hitte ud af hvordan haha

  • #12   2. dec 2010 Er godt nok også venner med min mor på face, men hun er næsten aldrig på, for hun kan ikke finde ud af det!! xD

  • #13   2. dec 2010 Det her er fx det foto hun vil have jeg fjerner: (link fjernet)

    Jeg står sgu da lige så pænt og fredeligt? Hvad folk laver i baggrunden kan jeg da ikke tage mig af. Hun mener at hvis en arbejdsgiver så den slags foto blev jeg fyret på stedet. Paranoia mor.


  • #14   2. dec 2010 Jeg er venner med mine forældre, og ja selv min farmor. Det har jeg intet problem med. Men det er fordi de ikke gør et problem ud af det.

  • #15   3. dec 2010 Min muddi er os på.. Hun er næsten aldrig på.. Ville ønske hun slet ike var hun kan ikke finde ud af det!!!
    Og hvis så der er en EN stave fejl siger hun med det samme Malene der en fejl
    Mig OG HVAD SÅ??


  • #16   3. dec 2010 Jeg er ikke venner med nogen fra min familie, gider det ikke smiley

  • #17   3. dec 2010 hmm jeg ahr så hjulpet begge mine forældre i gang med fjæsbog, og jeg oplever intet af det i beskriver.

    min umiddelbare tanke om din mor Signe, er at hun må jo være i tvivl om hun har gjort sit arbejde med dig ordentligt, om hun reelt har formået at skabe et fornuftigt, selvstændigt og ansvarligt menneske. det må jo så være hendes kamp.i samme forbindelse tænker jeg at hun har da frygtelig svært ved at give slip.

    vis dig som den voksne ansvarlige, og fortæl din mor på en pæn, men fast måde at du ahr styr på hvad du laver. lyt til hendes velmenende råd og bekymring for dig, men læg det væk når du har hørt det. at slette hende det er en barnlig reaktion.

    jeg er venner med forældre, onkler,tanter,mostre,fastre,storebrøde,ja kort sagt alle i min familie der er på FB. og vi har sandelig ingen problemer


  • #18   3. dec 2010 da min mor ansøgte mig, inden jeg godkendte sagde jeg at hun ikke skulle bruge det til at tjekke mig eller blande sig, og det har hun heller ikke gjort smiley

  • #19   3. dec 2010 Man kan få den til ikke at vise ting såsom billeder og vægbeskeder til enkelte personer, det har jeg gjord

  • #20   3. dec 2010 Haha, lol.
    Min mor er også på facebook, men hun kender heldigvis sin "grænse"
    Jeg har en kusine, hvis mor konstant skriver sådan noget som "åhhrrhrh, stakkels nullenullupusgøj!"-agtig-"skal mor komme og trøste?!" (og hun er over 20, lol) og lige præcis dét vil min mor heller ikke begynde på. Faktisk skriver hun sjældent på min facebook - Og spørger kun til negative beskeder, men ikke PÅ facebook, kun ansigt til ansigt. Hallelujah for min mor!

    Ville slette hende, hvis jeg havde en mor som din (selvom det ikke er det værste, jeg er stødt på)


  • #23   3. dec 2010 min mor har endnu ikke kommenteret mine ting, overhovedet! Så jeg har ingen problem med at være venner med familie, smiley

  • #24   3. dec 2010 Jeg har også min mor på, men hun blander sig ikke så meget smiley

    Jeg har flere familiemedlemmer og venner på, og hvis jeg ikke vil have det kommentaret så lader jeg ganske enkelt være med at skrive det..

    Jeg er desuden selv mor, og regner ikke med at slette profilen når min datter om nok maaaaange år kan finde ud af at oprette en smiley

    Jeg er 24 og hvis min mor bad mig tage ting af min side, ville jeg ganske enkelt bede hende blande mig uden om..

    Jeg beder heller ikke hende om at tage ting af hendes side, kun min lillesøster på 14 har jeg via min mor sagt til skulle tage nogle billeder af, men her snakker vi også om ret nedringede billeder


  • #25   3. dec 2010 Mine forældre kan sagtens administrere at have sine børn og svigerbørn på facebook - heldigvis da smiley

  • #27   3. dec 2010 Jeg er også venner med min mor, far mormor også på facebook.
    Og jo de kommenter da, og lyder måske lidt gamle, og enes venner griner af det, men jeg bliver sku ikke flov, det er mine forældre, det er dem der har opforsteret mig. Jeg er stolt af mine forældre, og utrolig glade for dem. Og de skal have lov at kommenter på min facebook.
    Dog kender mine forældre grænsen for det.

    Men tror helt bestemt at rikke blume N har ret.


  • #28   3. dec 2010 Rikke Blume:
    Kan være det bunder i at min bror er ret meget et problem "child", så hun er nok paranoid over om jeg skulle ende som ham.

    Synes bare ikke hun har noget at have sin paranoia i.. Altså.. jeg er uddannet civilingeniør, arbejder som konsulent og projektleder i et ganske godt firma, har egen lejlighed og hest og har boet sammen med samme kæreste i 3 ½ år..
    Men det skal jeg nok ikke spekulere så meget i smiley Hun ryger bare på "modtager ikke nyheder" listen på min facebook" for ville være åndsvagt hvis den slags skulle ende med at blive et større problem. Så hun må nøjes med at tale i tlf med mig og få besøg, for de der kommentare.. det simpelthen for dumt..


  • #29   3. dec 2010
    Der er en grund til at min mor og moster ikke kan kommentere mine status opdateringer. Men kan sagtens chatte med dem.
    Hvilket er en fordel at kunne med min mor.

    Har en gang været uheldig ikke at tænke over hvad jeg skrev også kommenterede min mor det også røg hun på ikke at kunne kommentere.


Kommentér på:
Facebook og forældre.. pff!!

Annonce