{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
526 visninger | Oprettet:

Øj, jeg springer snart i luften! {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg sidder her og venter på at dyrlægen ringer. Vi har bare aftalt at torsdag morgen, kommer han ud og laver en handels-undersøgelse på Baloo, min forhåbentligt nye hest. Jeg springer snart i luften af spænding, jeg sidder og stirer hypnotisk på den der skide telefon der bare ikke ringer!! Ö Baloo bliver min første hest, og han er den helt perfekte for mig..

I må meget gerne fortælle om jeres første hestekøb, fortælle en eller anden historie, kommentere mine heste eller et eller andet der kan aflede mig fra at sprænge i luften af spænding x)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Øj, jeg springer snart i luften!
  • #1   6. jan 2011 Jeg fik min første hest, helt gratis smiley
    det var af nogle venner, af mine forældre.
    de ville ikke have heste mere, og fik tilbudt en shetlænder og en traver, jeg valgte traveren, for ham havde jeg passet i nogle år, og så kørte vi shetlænderen ud til nogle som gerne ville have hende, shetlænderen. smiley
    hun er desværre aflivet nu. smiley

• #2   6. jan 2011 men har stadig travhesten, han er dog sådan næsten på pension, men tager indimellem nogle hyggeture. smiley

• #3   6. jan 2011 Okay, skøn historie, dejligt at få en gratis hest smiley

• #4   6. jan 2011 Da jeg købte min hest i august kørte jeg fra århus til tønder for at se ham blive handelsundersøgt og prøve ham en gang til. Dyrlægen skulle være der ved 12-tiden, men det endte med at han først kom kl. 16 pga. forskellige, akutte ting. Nøj, det var også 4 lange timer!! Heldigvis var sælger rigtig sød og god til at snakke og underholde, så det var også 4 hyggelige timer smiley Men vi var der jo i god tid, tror vi var der fra 10.30 og så til han var blevet handelsundersøgt.

• #5   6. jan 2011 hm, ja, skulle slet ikke have haft hest, så havde de ikke spurgt mig, havde jeg helt sikkert nok ikke haft hest/redet i dag smiley

• #6   6. jan 2011 Hold da op, du ventede længe (: Men det var vel det hele værd, når du endte med at købe ham bagefter :)) Det er derfor at vi venter på at dyrlægen ringer, for hvis der pludselig kommer noget akut, så nytter det jo ikke at det alvorlige må vente, fordi der lige er et handelstjek i vejen.
    Selvom jeg synes at det her handelstjek er RET vigtigt (:

• #7   6. jan 2011 Vi skulle have vores heste vaccineret - ikke noget vigtigt jo - men vi havde aftalt at han skulle komme klokken halv 1 om torsdagen - kl var 16 og han var stadig ikke kommet. Så ringede vi til ham og han sagde at han havde simpelthen så meget, om det det var okay at han først kom i morgen.
    Det var det selvfølgelig, og så sad vi og ventede heeeele dagen i morgen.
    Resten af familien skulle noget om aftenen, så derfor var var selv hjemme. ( Om dagen var jeg besvimet i skolen pgr jeg ikke kan tåle og se blod, og så så vi en film om det i skolen x) )
    Men dyrlægen havde sagt han ville komme omkring kl 3 - da klokken var 9 kom han ENDELIG!
    Så fandt han også ud af at heste skulle have en tand ud - jeg var stadig MEGET dårlig smiley
    Men dyrlægen var bare sådan at du gør bare sådan og sådan og du skal ike pive smiley

• #8   6. jan 2011 Hehe, ja det kan godt trække ud med de dyrlæger kan jeg forstå på jer (:
    Det håber jeg virkelig ikke det gør idag, for jeg har glædet mig i flere uger smiley

• #9   6. jan 2011 jeg har næsten lige købt hest igen smiley skønt. sad også og ventede på at min far skulle skrive, hun skulle i handelsundersøgelse kl. 13, men allerede 13.10 skriver han, og jeg tænkte "den er helt gal!"
    men dyrlægen var bare kommet tidligere, og hesten var min smiley

min første pony tog vi til jylland for at prøve. vi havde traileren med, det var en gammel dreng på 25 år! smiley prøvede ham uden sadel i stormvejr, og derefter ind i stalden, skrive kontrakt og pony i trailer smiley 3000 for min dejlige pony smiley

• #10   6. jan 2011 Donna, er det ikke dig der ejer hende?? (: Hende kender jeg nemlig godt, jeg har redet hende få gange hos tidligere ejer (-:

God historie om din første pony (-:

• #11   6. jan 2011 Åhh din stakkel smiley Og så lige i dag hvor det sner så vildt. Håber snart dyrlægen når frem, så du kan få din nye hest smiley

For snart 20 år siden fik jeg en hest i konfirmationsgave. Primeur skulle ankomme mens jeg blev konfirmeret og skulle stå ude foran kirken når jeg kom ud. Det gjorde han så også - men inden da var han faktisk tæt på at dø. I trailen havde han fået benet over kæden og var ved at kvæle sig selv. De måtte stoppe midt ude i et kryds og skære ham fri. De tilkaldte derefter en dyrlæge som gav ham en beroligende indsprøjtning.

Så da jeg kom ud af kirken stod der en MEGET rolig hest med sløve øjne og græssede, på trods af alt postyret omkring den smiley Puha det kunne ha gået grueligt galt - men gjorde det heldigvis ikke ..

• #13   6. jan 2011 Han er lige blevet min!! smiley Jeg er helt ufatteligt lykkelig<3 (:

• #14   6. jan 2011 Tillykke smiley

• #15   6. jan 2011 Tusind tak (-:

Kommentér på:
Øj, jeg springer snart i luften!

Annonce