{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Arbejde i England, nogle gode sider?
  • #1   7. mar 2011 Kender ikke lige nogle hjemmesider, tror det er bedst at kende nogen der kender nogen.. Men i skal nok regne med at der også er en del staldarbejde osv i det. Har selv overvejet noget af det samme da min mors veninde netop kender nogen, men de kan minimum have mig i seks måneder, så det bliver ikke lige med det samme.

• #2   7. mar 2011 Hvis I vil ud og drive kvæg eller heste er det nok ikk england I skal til... Prøv australien eller Island måske

• #3   7. mar 2011 Jeg vil også anbefale yardandgroom - et fantastisk system.

Hvis det skal være i England, synes jeg I skal prøve at se på (link fjernet) hvis I lyst til at prøve noget andet.

Ellers er jeg enig med Mia H -> I finder ikke ranches i England. Så er USA, Australien eller NZ mere realistiskt.

• #4   7. mar 2011 England er nok ikke lige dér de driver kvæg på hesteryg (det gør man næsten ingen steder)

• #5   7. mar 2011 som de andre siger er england ikke lige stedet hvor man driver kvæg smiley
    har en lærer der har gjort det i australien, og det er ca 3-5 måneder man driver kvæg, resten af tiden går med at ordne hegn og ikke så meget hest... ved ikke om det er sådan alle steder, men sådan var det her

• #6   7. mar 2011 Jeg har arbejdet i UK MEN det var som social og sundheds medhjælper smiley og ja vi drev ikke mange kvæg smiley

• #7   7. mar 2011 Okay, ja, i har jo nok ret alle sammen(: Tak..

Det var bare mig der havde en lille idé om at man sikkert kunne i England. Kunne rigtig god tænke mig at komme til Australien eller USA, men jeg kan pga nogle problemer med ørene ikke flyve, så det er nok ikke en god idé. ):

Kommentér på:
Arbejde i England, nogle gode sider?

Annonce