{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ØØØV !!!
  • #1   11. jun 2006 Øh du kan da ikke irde til stranden i dette vejr er der ikke en masse badegæster?

• #2   11. jun 2006 ved jeg ikke om der er .. men det er da ikke kun deres strand ?! - og mig og hesten er jo også en slags "badegæster" ;D

• #3   11. jun 2006 Ej hvor træls.

Jeg skal også til stævne på lørdag, men derfor kan jeg da godt ride noget andet end dressur :).

• #4   11. jun 2006 Man må faktisk ikke ride blandt badegæsterne... Det har da ikke noget at gøre med hvis strand det er, det er da almen opførelse... De er da til stor gene for badegæsterne. Men det må du da selv om, hvis man gerne vil være upopulær blandt alle andre mennesker så kan man da også bare gøre det...

• #5   11. jun 2006 dete r faktisk ulovligt at ride til stranden inden for en bestemt tidsperiode, og man må kun ride til stranden de steder hvor man har fået tilladelse..

• #6   11. jun 2006 endlig en der er enig med mig...:-)

• #7   11. jun 2006 trine : hvis der er andre ved stranden , så syntes jeg da normalt de syntes det er sjovt at der er heste ? (:
    men hvis der er andre , rider man da selfølgelig et sted hen hvor der ikke er nogen . ;D

anette : okay , så kommer jeg lige og henter di og amigo på cyklen !! smiley HAAH ..
    ejj , så god form er jeg vist heller ikke i . smiley

• #8   11. jun 2006 YEEEEESS !!
    så er der satme én der gider med mig . sttine j , med baloo . (:

• #9   11. jun 2006 og faktisk , så er der heller ikke nogen ved den strand vi rider ved . der kan man gå 200 meter ud , uden at vandet går en over navlen . så vi kan faktisk ikke engang bade med hestene .. smiley

• #10   11. jun 2006 Jeg spurgte jo også bare om der ikke var badegæster og det svarede du ja på ud fra det svar du gav. Synes det er ok hvis der ikke er nogen badegæster. Jeg tænker nu også mest på de folk der ligger oppe på stranden, vil da selv synes det er træls der kommer en hest midt imellem det hele...

• #11   11. jun 2006 det er heller ikk alle der er vilde med heste, nogle er jo rigtig bange for heste, de vil nok ikk synes det er så fedt at der kommer nogle ridene..

• #12   11. jun 2006 det er ulovligt og man kan faktisk få bøder for det!! smiley
    men det er lidt surt når det er så varmt!!

• #13   11. jun 2006 errhmm...

Ja, som i en skov skal man have tilladelse for at ride på stranden. Men det lyder somom det er noget de har gjort før, så tror ikke der er noget problem i det.

Hvad badegæsterne angår, så er det jo ikke deres strand. Og jeg er pisse bange for edderkopper, derfor kan jeg jo heller ikke sige at de ikke må være der. Personligt synes jeg det er hyggeligt når der kommer en hest eller to ridende i vandkanten!! ^_^

Du kan da bare ride alene? ;P
    Men kan godt se det er mest hyggeligt når man rider med andre ;P

Kommentér på:
ØØØV !!!

Annonce