{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.054 visninger | Oprettet:

uopfordret ansøgning (ville hjælpe) {{forumTopicSubject}}

Ja kunne godt bruge et par friske øjene på min uopfordret ansøgning, meget gerne ris, og forslag.



København Zoologisk Have.

Glad, frisk pige, søger udfordringer.

Hej jeg hedder Ginnie Hansen, er 21 år.
Jeg henvender mig til jer vedrørende en eventuel stilling til jer.
Ville meget gerne have muligheden for kunne arbejde inde for en af de ældste zoologiske haver i verden.
Også at få et frisk pust i hverdagen, og en anderledes arbejdes plads, også en af grunde til jer søger ind til jer.
Jeg har erfaring inde forretning, er klar på give alle gæsterne en god oplevelse.
Har erfaring med heste, har blandt andet været at trække hold med handicappet. Eller børn der skulle have en god oplevelse.
Interesser enlig dyr genialt. Det er også der helt klart min interesse ligger inde for. Skal starte til læse HF her til august, og skal sener læse inde på Københavns Universitet mere inde på Landbrughøjskolen.
Har arbejde inde for hjemmeplejen, så kender til folk i deres forskellighed.
Som person.
* Tålmodighed.
* Ansvarsbevidst.
* Mødestabil.
* Servisminded.
* Har et godt overblik, når der travl.
* Er klar på lære.


Jeg helt sikker på en ansøgning hos jer ville være en oplevelse.

Med venlig hilsen
Ginnie Hansen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  uopfordret ansøgning (ville hjælpe)
  • #1   18. apr 2011 Der er alt for mange punktummer smiley
    Gør den mere flydende og så husk at skelne imellem et CV og en ansøgning.

    smiley


  • #2   18. apr 2011 Og så husk at tjek for stavefejl og formulerings fejl smiley

  • #3   18. apr 2011 Husk også at skrive "jeg" istedet for bare at skrive "ville".. så skrive "jeg ville"

  • #4   18. apr 2011 Der er mange fejl i teksten.. Dit navn og alder skal stå i dit cv, og ikke i din ansøgning.. Man starter ikke med at skrive "hej"..

    Ved ikke om det var til meget hjælp smiley Men jeg ville ihvertfald kigge en ekstra gang på teksten, og læse den igennem, igen!


  • #5   18. apr 2011 den er ok. men jeg ville måske hvis jeg var dig have lidt mere orden i den da den virker lidt rodet, prøv evt at del den op i kapitler, såsom: uddannelses Niveau. Arbeds erfaring, særlige erfaringer (såsom fritidsinteresser eller foreningsarbejde) og en personligheds beskrivelse

  • #6   18. apr 2011 *opdatering*

    København Zoologisk Have.

    Glad, frisk pige, søger udfordringer.

    Hej.
    Jeg henvender mig til jer vedrørende en eventuel stilling til jer.
    Jeg vil meget gerne have muligheden for kunne arbejde inde for en af de ældste zoologiske haver i verden.
    Også at få et frisk pust i hverdagen, og en anderledes arbejdes plads, dette er også en af de grunde til jer søger ind til jer.
    Jeg har erfaring inde forretning, er klar på give alle gæsterne en god oplevelse.
    Har erfaring med heste, har blandt andet været at trække hold med handicappet. Eller børn der skulle have en god oplevelse.
    Interesser enlig dyr genialt. Det er også der helt klart min interesse ligger inde for. Skal starte til læse HF her til august, og skal sener læse inde på Københavns Universitet mere inde på Landbrughøjskolen.
    Har arbejde inde for hjemmeplejen, så kender til folk i deres forskellighed.
    Som person:
    * Tålmodighed
    * Ansvarsbevidst
    * Mødestabil
    * Servisminded
    * Har et godt overblik, når der travl
    * Er klar på lære

    Jeg helt sikker på en ansøgning hos jer ville være en oplevelse.

    Med venlig hilsen
    Ginnie Hansen.

    Bilag: C.V


  • #7   18. apr 2011 København Zoologisk Have.

    Glad, frisk pige, søger udfordringer.

    He,j jeg hedder Ginnie Hansen, er 21 år.
    Jeg henvender mig til jer, vedrørende en eventuel stilling hos jer.

    Jeg ville meget gerne have muligheden for kunne arbejde inden for en af de ældste zoologiske haver i verden.
    Desuden ønsker jeg også at få et frisk pust i hverdagen, og en anderledes arbejds plads.

    Jeg har erfaring inde forretning, er klar på give alle gæsterne en god oplevelse.

    Jeg har desuden erfaring med heste, hvor jeg blandt andet har været med til at trække hold med handicappede, eller børn der skulle have en god oplevelse. Jeg har desuden arbejdet inde for hjemmeplejen, så kender til folk i deres forskellighed.

    Jeg har altid interesseret mig for dyr, og det er også helt klart dér, min interesse ligger. Jeg starter med at læse på HF her til august, og skal derefter læse inde på Københavns Universitet, mere inde på Landbrughøjskolen.

    Som person er jeg:
    * Tålmodig.
    * Ansvarsbevidst.
    * Mødestabil.
    * Servisminded.
    * Er klar på lære.


    Jeg er helt sikker på at et arbejde hos jer, vil være en stor oplevelse!
    Med venlig hilsen
    Ginnie Hansen.




    ^Sådan ville jeg skrive den, uden at rette for meget i din tekst. Så skal du bare huske at vedlægge et billede af dig selv, og skrive under nederes på siden, evt ved dit navn smiley


  • #8   18. apr 2011 Blev det bedre, eller?

  • #9   18. apr 2011 I det jeg ha rksrevet, skal det sidste stå sådan her :

    Jeg er helt sikker på at et arbejde hos jer, vil være en stor oplevelse!

    Med venlig hilsen
    Ginnie Hansen


  • #10   18. apr 2011 Jeg vil gå ind på deres hjemmeside, og tjekke siden ud (der er et stillingsopslag derinde, som jeg vil mene du kunne kigge lidt på og se hvad de søger i en medarbejder (jeg ved godt det er en direktørstilling))! Der skriver de tit hvad de forventer af deres medarbejdere, hvad de står indefor, hvad de vil gøre osv. osv..
    Men Den er stadigvæk uoverskulig, og din tekst virker ikke så overbevisende smiley Men godt du får ord ind, som beskriver dig selv, men få dem evt. skrevet "ind" i noget tekst, så de ikke bare så på en stribe ned af smiley


  • #11   18. apr 2011 og skriv evt.
    "jeg ser frem til at høre fra jer"

    den udstråler selvtillid, og jeg synes personligt at den RIGTIG god at bruge :o)


  • #12   18. apr 2011 Den er for kort i min mening. Det skal helst fylde ca en hel side i word skriftstørrelse 11.
    Har tilladt mig lige at rette lidt i den...

    København Zoologisk Have.

    Glad, frisk pige søger udfordringer.

    Jeg henvender mig til jer vedrørende en eventuel stilling i København Zoo.
    Jeg brænder for at arbejde med dyr og finder det yderst interessant at kunne arbejde i en af de ældste zoologiske haver i verden.

    For mig er omgangen og pasningen af dyr et frisk pust i hverdagen og jeg har blandt andet erfaring med heste, hvor jeg har være med til at trække hold med handicappede ryttere.
    Jeg er glad for børn og mener at en tur i zoo skal være en god en god oplevelse for hele familien. I den forbindelse kan de nævnes at jeg har arbejdet inde for hjemmeplejen, så kender til folk i deres forskellighed.

    Jeg har erfaring indenfor forretning, (skriv hvorfor du har det???), så jeg er klar på give alle gæsterne en god oplevelse.

    Som person:
    * Tålmodighed
    * Ansvarsbevidst
    * Mødestabil
    * Servisminded
    * Har et godt overblik, når der travlt
    * Er klar på at lære

    I august begynder jeg på HF, hvorefter jeg ønsker at læse på LIFE. (og hvorfor er det relevant for dem? Ønsker du et halvtidsjob eller kun job indtil august eller hvad??)

    Jeg glæder mig til at høre fra jer og er naturligvis tilgængelig til en uddybbende samtale.

    Med venlig hilsen
    Ginnie Hansen.

    Bilag: C.V




    Lige et par kommentarer. Jeg synes det er for kort som sagt, så du bør finde på noget mere. Og Landbohøjskolen eksisterer ikke mere smiley Det er længe siden at den skiftede navn til LIFE smiley


  • #13   18. apr 2011 Den tekst som signe B har lavet, synes jeg også er rigtig rigtig fin, der mangler bare et par kommaer, og så er det rigtig nok som hun siger, at det vil være godt med mere tekst.

  • #14   18. apr 2011 *opdatering*

    København Zoologisk Have.

    Glad, frisk pige, søger nye udfordringer.
    Hej jeg hedder Ginnie Hansen, er 21 år.

    Jeg henvender mig til jer vedrørende en eventuel stilling til jer.
    Jeg brænder for at arbejde med dyr og finder det yderst interessant at kunne arbejde i en af de ældste zoologiske haver i verden

    Desuden ønsker jeg også at få et frisk pust i hverdagen, og en anderledes arbejdes plads.

    Jeg har erfaring inde forretning, er klar på give alle gæsterne en god oplevelse.

    Jeg har desuden erfaring med heste, hvor jeg blandt andet har været med til at trække hold med handicappede ryttere, eller børn der skulle have en god oplevelse. Jeg er glad for børn og mener at en tur i zoo skal være en god en god oplevelse for hele familien. Jeg har desuden arbejdet inde for hjemmeplejen, så kender til folk i deres forskellighed.

    Jeg har altid interesseret mig for dyr, og det er også helt klart dét jeg brænder for. Skal starte til læse HF her til august, og skal sener læse inde på LIFE.
    Har arbejde inde for hjemmeplejen, så kender til folk i deres forskellighed.
    Som person, er jeg tålmodig, ansvarsbevidst, mødestabil, fx har jeg haft et job hvor jeg skulle møde kl. 5 om morgen. Er servisminded. Har et godt overblik når der er tryk på, og helt klar op lærer noget nyt.

    Jeg helt sikker på en ansøgning hos jer ville være en oplevelse.

    Jeg ser frem til at høre fra jer
    Med venlig hilsen
    Ginnie Hansen.

    Bilag: C.V


  • #15   18. apr 2011 Hej.
    Lige lidt hjælp til hvordan man stiller en ansøgning op smiley så kan du bruge det eller lade hver.

    Til navn
    adresse
    post nr

    Overskrift (fangede)
    Indledning 1 linie (søger stilling som )

    Motivation 3 linier (grunden til du søger)

    Hvad du kan tilbyde 3 punkter
    -???
    -???
    -???

    EFG : Beskrivelse af dig selv (Hvem er du, alder, interresser, fritid osv)

    faglighed (Lidt, da det jo står beskrevet i dit CV)

    Evt. redegøre for dine holdninger

    Ressourcer: HVORFOR DU ER SÅ PISSE GOD lige netop til det arbejde

    Afslutning : 1 linie- feks. Jeg ser frem til en evt. samtale hvor vi kan snakke fremtidsmuligheder.

    Mvh Navn
    Adresse
    post nr
    telefon
    evt. e-mail


    Held og lykke:)


  • #16   18. apr 2011 Og jeg vil lige rette ordet i din tekst til "Serviceminded" i stedet for :o)

  • #17   18. apr 2011 Har opdaget min gentagelse hehe

  • #18   18. apr 2011 Okay, hvilken en ser bedst ud ?

    København Zoologisk Have.

    Glad, frisk pige, søger nye udfordringer.
    Hej jeg hedder Ginnie Hansen, er 21 år.

    Jeg henvender mig til jer vedrørende en eventuel stilling til jer.

    Jeg vil meget gerne have muligheden for kunne arbejde inde for en af de ældste zoologiske haver i verden.
    Desuden ønsker jeg også at få et frisk pust i hverdagen, og en anderledes arbejdes plads.

    Jeg har erfaring inde forretning, er klar på give alle gæsterne en god oplevelse.

    Jeg har desuden erfaring med heste, hvor jeg blandt andet har været med til at trække hold med handicappede, eller børn der skulle have en god oplevelse. Jeg har desuden arbejdet inde for hjemmeplejen, så kender til folk i deres forskellighed.

    Jeg har altid interesseret mig for dyr, og det er også helt klart dét jeg brænder for. Skal starte til læse HF her til august, og skal sener læse inde på LIFE.

    Som person, er jeg tålmodig, ansvarsbevidst, mødestabil, fx har jeg haft et job hvor jeg skulle møde kl. 5 om morgen. Er Serviceminded. Har et godt overblik når der er tryk på, og helt klar op lærer noget nyt.

    Jeg helt sikker på en ansøgning hos jer ville være en oplevelse.

    Jeg ser frem til at høre fra jer
    Med venlig hilsen
    Ginnie Hansen.

    Bilag: C.V


  • #19   18. apr 2011 Eller.

    København Zoologisk Have.

    Glad, frisk pige søger udfordringer.
    Jeg henvender mig til jer vedrørende en eventuel stilling i København Zoo.
    Jeg brænder for at arbejde med dyr og finder det yderst interessant at kunne arbejde i en af de ældste zoologiske haver i verden.
    For mig er omgangen og pasningen af dyr et frisk pust i hverdagen og jeg har blandt andet erfaring med heste, hvor jeg har været med til at trække hold med handicappede ryttere.
    Jeg er glad for børn og mener at en tur i zoo skal være en god en god oplevelse for hele familien. I den forbindelse kan de nævnes at jeg har arbejdet inde for hjemmeplejen, så kender til folk i deres forskellighed.

    Jeg har erfaring indenfor butik, kundebetjening, åben og lukke forretning, så jeg er klar på give alle gæsterne en god oplevelse.
    Som person:
    * Tålmodighed
    * Ansvarsbevidst
    * Mødestabil
    * Serviceminded
    * Har et godt overblik, når der travlt
    * Er klar på at lære
    I august begynder jeg på HF, her efter ville jeg læse vider på LIFE.
    Jeg glæder mig til at høre fra jer og er naturligvis tilgængelig til en uddybende samtale.

    Med venlig hilsen
    Ginnie Hansen.
    Bilag: C.V


  • #21   18. apr 2011 Skriv havd det er for en stilling du gerne vil have er det dyrepasser, stå i bod eller et eller andet.

    Jeg kan prøve at finde en af mine ufordrede ansøgninger som har været i igennem jobkonsulenters hænder smiley og evt vise hvordan de kan se ud ^^


  • #22   18. apr 2011 Navn
    adresse
    postnummer
    Mobil
    Mail:



    Dato

    Brug for en hjælpende hånd? < --- valg fri tekst (fed tekst)
    (skriv her hvorfor du gerne vil arbejde der. I få linjer)

    Ja, hvorfor så lige mig? (kursiv)
    (skriv her hvorfor de netop skal vælge dig.

    Hvad jeg ellers har lavet: (kursiv)
    (Skriv kort her hvor du ellers har arbejdet og hvad du lavede der)

    Jeg glæder mig meget til at høre nærmere fra jer.

    Med venlig hilsen



    Navn /underskrift




    Bilag: Dataliste (cv)

    Sådan i grove træk



Kommentér på:
uopfordret ansøgning (ville hjælpe)

Annonce