6. aug 2008 Følger: 59 Følgere: 57 Emner: 198 Svar: 529
Vægttab - hvordan gør i? {{forumTopicSubject}}
Hey skønne HG'er:)
- Nu ligger det sådan at jeg uden at jeg havde vejet mig gerne ville tabe mig jeg er nu begyndt på et løbeprogram hvor jeg starter stille ud men det skulle gerne blive til noget godt
- Idag tænkte jeg så, Nu prøver jeg at veje mig så jeg kan se hvor meget jeg taber mig i løbet af det træningsprogram der .. NØJ ET CHOK! .. vægten vister 75
så nu skal jeg i HVERT FALD smide 10 kg.
det jeg gør for det nu er så løbeprogram i form af dette :(link fjernet)
og er på 1 uge og begynder 2. uge på mandag. samtidig med har jeg idag købt en trænings hulahopring hvis i kender sådan en, på 2 kg som jeg har tænkt mig at træne med 15 min om dagen, og 3x 10 mavebøjninger og 3x 10 armbøjninger om dagen. og selvfølgelig øge antallet lidt for hver uge
..
det er min plan
Tænkte så om i havde nogle gode råd, eller kritik til det jeg har tænkt mig, og også nogle gode råd til kost og andre ting.
Eller bare har lyst til at fortælle hvordan i gør
nov 2010
Følger: 53 Følgere: 49 Heste: 1 Emner: 11 Svar: 189
mar 2009
Følger: 31 Følgere: 31 Heste: 2 Emner: 6 Svar: 1.841
Mål på lår, overarm, mave, bryst og evt. omkring hoften.
Drik en halv liter vand ca. 30 min før hvert måltid og start med en portion salat inden du spiser din frokost/aftensmad, så har du lagt en god bund med vand og salat og så undgår du at spise dig mæt i kød, kartofler/ris/pasta osv.
maj 2010
Følger: 34 Følgere: 30 Heste: 1 Emner: 1 Svar: 42
okt 2007
Følger: 50 Følgere: 46 Heste: 3 Emner: 435 Svar: 3.027
Lige præcis.. Hun har fuldstændig ret. Du kan ikke regne med en vægt i længden, både pga det hun har skrevet ^ og pga muskler vejer mere end fedt. Så frem med målebåndet!
Og sund mad og motion - ny livsstil, så er den der..
aug 2006
Følger: 70 Følgere: 69 Emner: 213 Svar: 2.996
Mandag: Morgentræning inden skole - kondition i fitnesscenter. Ridning efter skole, idræt i skolen (hvilket er hardcore på det gymnasiehold jeg er på)
Tirsdag: Morgentræning inden skole - let styrketræning i fitnesscenter. Ridning efter skole og til polefitness om aften.
Onsdag: morgentræning inden skole - kondition i fitnesscenter. Ridning efter skole.
Torsdag: Sove til længere end halv 6
Fredag: morgentræning inden skole - kondition i fitnesscenter. Typisk polefitness derhjemme.
Lørdag: Ridning.
Søndag:Ridning
Har pole derhjemme, så ikke unormalt at jeg tager et 3-4 timer på den om ugen udover hvad der fremgår i "skemaet".
Til gengæld spiser jeg altså også hvad der passer mig
aug 2008
Følger: 59 Følgere: 57 Emner: 198 Svar: 529
mar 2007
Følger: 112 Følgere: 110 Heste: 3 Emner: 32 Svar: 502
jeg har selv tabt mig 18 kg efter at have omlagt min kost - men er ikke så fanatisk som jeg var under forløbet.. og jeg kan ikke råde dig til at komme helt derud hvor jeg var. døjer stadig med lidt spiseforstyrrelses tanker.
mar 2007
Følger: 112 Følgere: 110 Heste: 3 Emner: 32 Svar: 502
okt 2007
Følger: 50 Følgere: 46 Heste: 3 Emner: 435 Svar: 3.027
sep 2006
Følger: 101 Følgere: 95 Heste: 5 Emner: 249 Svar: 889
Spis derfor sundt, samtidig med at du træner, ved f.eks. løb eller ling.. Så får du mest ud af det :-))
Held og lykke!
sep 2007
Følger: 128 Følgere: 124 Heste: 4 Emner: 81 Svar: 396
mar 2011
Følger: 19 Følgere: 15 Heste: 1 Svar: 6
Som mange andre siger har kosten også noget at skulle have sagt!
Mange ting kan gøres sundere uden det koster ekstra
Skummeltmælk i stedet for letmælk
Groft brød eller rugbrød i stedet for hvidt brød
Brune ris i stedet for hvide, og fuldkornspasta i stedet for hvid pasta
Brug olie, fx raps eller olivenolie, til at lave mad med i stedet for smør. Flydende fedtstof er langt sundere end det faste som smør og margarine.
Mos advokado som smørrelse til brød i stedet for smør
Køb ikke noget med et fedtindhold på over 30 % - dette gælder ost, kød, alting
Når du er lækkersulten, så snack på sunde ting som en håndfuld nødder i stedet for vingummi
Skift lys chokolade ud med mørk
Drik to glas vand før et måltid, så er du fyldt lidt op og spiser ikke så meget
Drik Light cola i stedet for almindelig. Der er meget snak om, at der er andre ting i Light som ikke er gode, men der er ihvertfald ingen sukker, så i forhold til vægttab er det bedre HVIS du absolut skal drikke sodavand! Helt bedst er det med vand, det slukker tørsten bedre og mætter
Håber det kunne bruges, og held og lykke!
Vægttab - hvordan gør i?