{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.154 visninger | Oprettet:

UDSTYR STJÅLET (4200-4250) {{forumTopicSubject}}

Torsdag aften sent blev 2 13-årige piger fra Sneslev ved Fuglebjerg grebet i tyveri af udstyr på ridecenter ved Fuglebjerg.

Dette var ikke første gang de to piger var på besøg på stedet, men blev først grebet i det torsdag.

Efterfølgende er mange af de forsvundne ting gennem de sidste måneder fundet til salg på nettet under pigernes navn og telefonnummer.

Vi har haft kontakt til andre steder i området, som også har mistet udstyr gennem den seneste tid.

Der har ikke været tegn på indbrud, da ene af pigerne er tidligere pensionær flere steder og har kendt til nøglen til sadelrummets placering og det har derfor været svært at konstatere dette som indbrud, vi har blot kunne konstatere at tingene har manglet.

Det er lige fra små slidte ting til dyre sadler der er mistet.

Ydermere har min veninde i dag, som også bor ved Fuglebjerg fået tømt hele sit sadelrum i dag.

Af ting der er blevet stjålet kan blandt andet nævnes:

Trainers springsadel 17" mørkebrun med Herman Sprenger bøjler
Albion SLK dressursadel 17½" sort
Albion springsadel 17½"
Windsor elite 17" brun
Euro-lite sadel 17" kombineret
Quick-out stigebøjler
OS München sort med hvid forring, pandebånd med svung og crystal sten i 4-rækker, hvor flere mangler med Herman Sprenger D-bid på
Fortøj str. full med sten i
Equest fleece dækkken str. 155 mørkeblåt med rød og hvid pipe med lille hul bagpå
Böckmann lædergrime brun str. full
Flere HS bid
Grimer i forskellige størrelser.


Pigerne er under den kriminelle lavalder og har ingen respekt overfor politiet eller andres ting og vi er ikke i tvivl om, at de slår til igen. Den ene af pigerne går pt. ikke i skole og flakker rundt.

På facebook og hestegalleri har pigerne skrevet om alt det nye udstyr de har fået ligeledes har de annoncer mange steder.

Vi har meldt det hele til politet, men vi syntes, at det er vigtigt at alle i området er opmærksomme på hvis de mangler ting, eller får indbrud.

Jo mere vi kan give politet desto bedre for sagen.

Vi har printet mange af annoncerne ud (MED VOERS EGNE TING), hvor pigernes navn og adresse samt telefonnummer står.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  UDSTYR STJÅLET (4200-4250)
  • #1   23. maj 2011 Ej hold da op... Synes simpelthen det utroligt man ikke kan have sine ting i fred :-S

  • #2   23. maj 2011 men bliver heldt chokert over sådan nnået der forgår ogsådan nogle i dfen alder

  • #3   23. maj 2011 Deres forøldre burde kontaktes eller meldes til myndighederne, der er da tydeligvis noget galt i de hjem de kommer fra, når en 13 flakker rundt i stedet for at gå i skole.


  • #5   23. maj 2011 er pigerne her på hg :S?

  • #6   23. maj 2011 Tilsyneladende ingen respons fra forældrenes side, og vores ønske er, at myndighederne kommer ind over. Ja pigerne er på HG

  • #7   23. maj 2011 er det muligt at du kan sende en PB med deres oplysninger? For jeg bor ikke så langt væk derfra

  • #8   23. maj 2011 Hvor er forældrene henne?? :S

  • #9   23. maj 2011 Ville også gerne vide hvem det er

  • #10   24. maj 2011 Jeg bor lidt uden for Sneslev, har familie i Sneslev..Kunne du sende en pb med deres navne osv. vil gerne se om det er nogen jeg kender..

  • #11   30. maj 2011 Hej Nini, det er Kaya, Katjas storesøster der skriver..

    Jeg synes virkelig det er for lavt af dig, at du skal sætte sådan en løgn historie igang. Og at du sætter den rundt omkring på heste hjemmesider, og folk får sms'er med det! For jeg er udmærket klar over hvem du taler om! Jeg kender begge de tøser fra Sneslev! Og jeg er godt klar over hvad der er sandt, og ikke sandt - da jeg var tilstede, da politiet var her! De to piger er IKKE taget i tyveri, men for at gå rundt derude.. Og hvor fanden ville du have de skal have 8 sadler henne? Altså helt ærligt, de kan ikke engang bære 2 ad gangen! Skulle de ligge dem i panserne bagagerum, eller hvad ??? Og hvis du siger, at disse ting er tilsalg på nettet, med deres navne og telefon numre, hvorfor er der så ikke gjordt noget ved dette ?? Hvis det er meldt til politiet, hvorfor har de så ikke været herude? Du er velkommen til og komme herud en dag hvor jeg er hjemme, og tjekke om dine ''forsvundende'' ting skulle være her. Synes du skulle alle de ting du har skrevet, da det hele er en kæmpe løgn historie !! Og det skal lige siges, at en af de tøser , altså har en hest stående derude på Fuglebjerg Rideskole.. Men sig mig, lyder det ikke også mærkeligt at de ville have en tøs rendende derude, som stjæler?? Hmm, det synes jeg heller ikke hænger sammen.. Alle de ting du har skrevet, har jeg printet ud - og der er tale om politi-anmeldelse, for at lægge personer ud på nettet for ting der ikke passer !!


  • #12   5. jun 2011 Ja jeg fik jo ikke den pb, med hvem det skulle være fra sneslev, der skulle stjæle på de pågældende steder..
    Så måske der er for jeg kender begge piger, den ene er min niece den anden min gamle elev..
    Min niec har IKKE ikke haft opstaldet sin hest flere steder, kun på hashøj og nu fuglebjerg, hvor de bestemt ikke kender hende eller hendes veninde, som tyv.

    De to piger har heller ikke haft noget af det til salg på deres sider, de de har haft til salg er noget de i tidernes morgen har fået af mig, eller selv købt/fået af forældre.

    Jeg blev meget forbløffet over hvordan en voksen kvinde som dig kan skrive sådan en gang barneligt pladder i offentligt forum. Du har jo ikke skyggen af beviser, og jeg håber du for en over næsen, for denne affære.


Kommentér på:
UDSTYR STJÅLET (4200-4250)

Annonce