470 visninger
|
Oprettet:
Måden der bliver givet stemmer på... {{forumTopicSubject}}
Heeeej.
Kom endnu en gang lige til at tænke på, hvor uretfærdigt og barnlige folk er med de bedømmelser, så ville lige høre, om jeg er den eneste, der synes det er noget pjat...
Jeg synes, at når man opretter sin hest herinde, må man tage det med, at man KAN få middel eller lav. Hvis ikke man kan tåle det, må man vælge bedømmelser fra
Tit ser man profiler af heste med 3 billeder, som har fået høj. Sådan noget resulterer i, at du ikke kan regne med 'Bedst bedømmelser' -listen, hvilkel jeg synes er dødærgeligt.
Man skal jo også huske på, at det ikke er hesten man bedømmer - men profilen!
jul 2005
Følger: 135 Følgere: 150 Heste: 2 Emner: 272 Svar: 4.239
Det skulle virkelig ikke betyde noget.
Det med bedste bedømmelser er jeg enig i.
Jeg synes bedst bedømmelser skulle gå efter de heste som får flest eksta-høje.
Fordi en hest med 12 stemmer kan ligge som nummer 1 fordi over halvdelen af stemmerne er givet af venner som giver karakteren ekstra-høj.
okt 2008
Følger: 143 Følgere: 78 Heste: 2 Emner: 340 Svar: 3.096
aug 2009
Følger: 79 Følgere: 80 Heste: 2 Emner: 164 Svar: 1.052
Jeg er begyndt kun at give profiler der fortjener en høj el. x stemmer, fordi jeg nægter at give høj til enhver, og fordi folk bliver så sure over middel eller lav
okt 2006
Følger: 55 Følgere: 117 Heste: 5 Emner: 431 Svar: 3.415
Men jeg synes også der er virkelig barnligt med at nogle kan hidse sig sådan op over sådan noget.
jan 2005
Følger: 39 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 91 Svar: 2.100
Hvis jeg virkelig vil se flotte heste, så søger jeg efter de heste med FLEST antal stemmer, for det er der de rigtig flotte og gode profiler ligger
mar 2008
Følger: 137 Følgere: 120 Heste: 11 Emner: 263 Svar: 7.590
Jeg giver ikk selv bedømmelser mere fordi jeg ikk orker hævnkarakter..
Men jo hvis mine profiler var dårlige slørede billeder ingen tekst osv så jo så havde det været fint med lav eller middel, men det er de bar ikk, self. det er ikk profiler til x-stra høj og det er jeg klar over..
Så ja jo kan godt tåle det hvis folk kan komme med et ordenligt grundlag..
sep 2009
Følger: 63 Følgere: 63 Heste: 5 Emner: 106 Svar: 353
Dog er det hævnkarakterene der irriterer mig lidt, men tjaeh. Det skal de da have lov til hvis det gør deres liv bedre
Grunden til det er blevet sådan er fordi folk mener tit - "min hest er bedre end din". Så hvis så hesten for en middel bliver man til svinet for ikke at have god smag og oftest var det bare profilen der var mangelfuld
jun 2008
Følger: 63 Følgere: 80 Heste: 4 Emner: 260 Svar: 3.212
Jeg bruger primært karaktererne til at give konstruktiv kritik, oftest er det nogle pisse fine heste med ens billeder eller enormt dårlig kvalitet - hvis jeg synes profilen er enormt dårlig, gives ingen bedømmelse
sep 2010
Følger: 79 Følgere: 89 Heste: 7 Emner: 63 Svar: 756
Men hvis jeg skal vise min familie f.eks. en bestem hesterace, søger jeg på racen og derefter bedst bedømte. dette gør jeg fordi jeg så regbner med, at få et pænt eksemplar op af racen, med nogle gode repræsentable billeder.
Kan så bare konstatere, at ovenstående desværre ikke er resultatet
Men hvordan foregår udregningen, af de bedst bedømte?
aug 2009
Følger: 79 Følgere: 80 Heste: 2 Emner: 164 Svar: 1.052
Måden der bliver givet stemmer på...