{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
470 visninger | Oprettet:

Måden der bliver givet stemmer på... {{forumTopicSubject}}

Heeeej.
Kom endnu en gang lige til at tænke på, hvor uretfærdigt og barnlige folk er med de bedømmelser, så ville lige høre, om jeg er den eneste, der synes det er noget pjat... smiley

Jeg synes, at når man opretter sin hest herinde, må man tage det med, at man KAN få middel eller lav. Hvis ikke man kan tåle det, må man vælge bedømmelser fra smiley
Tit ser man profiler af heste med 3 billeder, som har fået høj. Sådan noget resulterer i, at du ikke kan regne med 'Bedst bedømmelser' -listen, hvilkel jeg synes er dødærgeligt.
Man skal jo også huske på, at det ikke er hesten man bedømmer - men profilen!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Måden der bliver givet stemmer på...
  • #1   13. jul 2011 Desværre er alle ikke ligeglade med om de får en lav eller middel.
    Det skulle virkelig ikke betyde noget.

Det med bedste bedømmelser er jeg enig i.
    Jeg synes bedst bedømmelser skulle gå efter de heste som får flest eksta-høje.
    Fordi en hest med 12 stemmer kan ligge som nummer 1 fordi over halvdelen af stemmerne er givet af venner som giver karakteren ekstra-høj.

• #2   13. jul 2011 Enig! smiley

• #4   13. jul 2011 jeg synes det er så ærgerligt!
    Jeg er begyndt kun at give profiler der fortjener en høj el. x stemmer, fordi jeg nægter at give høj til enhver, og fordi folk bliver så sure over middel eller lav smiley

• #6   13. jul 2011 Jeg ha valgt stemmer fra på mine profiler, da jeg ikke har brug for at få bekræftelse i at mine heste er flotte og dejlige smiley
    Men jeg synes også der er virkelig barnligt med at nogle kan hidse sig sådan op over sådan noget.

• #7   13. jul 2011 giver kun stemmer til heste jeg syntes fortjener høj eller x-høj. Gider ikk til at diskutere med hestens ejer, hvorfor den skal have middel eller lav.
    Hvis jeg virkelig vil se flotte heste, så søger jeg efter de heste med FLEST antal stemmer, for det er der de rigtig flotte og gode profiler ligger smiley

• #9   13. jul 2011 Jeg kan personligt godt tåle at få lav eller middel, hvis profilen ingen tekst har og røv elendige og kedelige billeder, det er bar ikk tilfældet med mine profiler, og når jeg endelig for lav er det fordi jeg har afvist, eller sådan nogen ting.. altså hævnkarakter..
    Jeg giver ikk selv bedømmelser mere fordi jeg ikk orker hævnkarakter..

Men jo hvis mine profiler var dårlige slørede billeder ingen tekst osv så jo så havde det været fint med lav eller middel, men det er de bar ikk, self. det er ikk profiler til x-stra høj og det er jeg klar over..

Så ja jo kan godt tåle det hvis folk kan komme med et ordenligt grundlag..

• #10   13. jul 2011 Jeg vil give dig ret :-))
    Dog er det hævnkarakterene der irriterer mig lidt, men tjaeh. Det skal de da have lov til hvis det gør deres liv bedre smiley

Grunden til det er blevet sådan er fordi folk mener tit - "min hest er bedre end din". Så hvis så hesten for en middel bliver man til svinet for ikke at have god smag og oftest var det bare profilen der var mangelfuld smiley

• #11   13. jul 2011 Jeg synes det er en god idé med bedømmelser, men til gengæld synes jeg der er enormt mange som ikke kan TÅLE at få en lav eller middel. Eller også bruger folk det som hævn, "din hest vandt en udfordring over min, hmpf, du får sgu middel" ...

Jeg bruger primært karaktererne til at give konstruktiv kritik, oftest er det nogle pisse fine heste med ens billeder eller enormt dårlig kvalitet - hvis jeg synes profilen er enormt dårlig, gives ingen bedømmelse smiley

• #12   13. jul 2011 Jeg er bare skide ligeglad med de bedømmelser der, I don't give a damn :D!

Men hvis jeg skal vise min familie f.eks. en bestem hesterace, søger jeg på racen og derefter bedst bedømte. dette gør jeg fordi jeg så regbner med, at få et pænt eksemplar op af racen, med nogle gode repræsentable billeder.
    Kan så bare konstatere, at ovenstående desværre ikke er resultatet smiley

Men hvordan foregår udregningen, af de bedst bedømte? smiley Er det gennemsnitsbedømmelsen, eller bare hvor mange x-høje en hest har fået?

• #13   13. jul 2011 tror det er procentdelen af x-høje smiley

Kommentér på:
Måden der bliver givet stemmer på...

Annonce