{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  13 år og morder..
  • #2   21. jul 2011 Ja det er godt nok sørgeligt... Man bliver virkelig bekymret for hvordan det vil gå når ens egne børn når den alder/bliver ældre.

• #5   21. jul 2011 Drengen der blev stukket ned, hans forældre er døde.. smiley

Ja det er vanvittigt, men 3 af mine rigtig gode kammarater og en af dem er min bedste ven sidder også varetægts fængslet nu fordi de tæskede en dreng i en bus.. og de er 15, 15 og 16 det er sindsygt at man fucker sit liv op i sådan en tidlig alder..

• #7   21. jul 2011 Det er så sygt, det er lige rundt om hjørnet fra hvor vi bor, da vi skulle ud til hesten måtte vi køre en omvej fordi de havde spærret vejen af hvor vi skulle køre /;

Verden er blevet syg at leve i, og der er desværre ikke kun én enkel grund til det, men flere /;

• #8   21. jul 2011 ja det er så forfærdeligt har selv 2 små børn (5 og 9år) og ja man bliver en smule bekymret for hvordan det er når de bliver teenager...
    Det er jo ikke noget der bare er sket for han har taget kniven med, og han tog den ikke med fordi han skulle ud at snitte træ, nej han tog den med fordi han muligvis skulle bruge den, og ja det gjorde han, øv øv... min varmeste tanker til forældrene til den afdøde dreng....

• #9   21. jul 2011 Snuzzie!
    Den afdøde drengs forældre er også døde af private årsager ):
    R.I.P Claudio ):

• #10   21. jul 2011 puuha ej hvor forfærdeligt.... havde godt hørt han ikke boede hjemme, men vidste ikke det var derfor smiley

• #11   21. jul 2011
    Tror overhovedet ikke at drengen har ville slå den anden ihjel, men blot true og understrege hans mening.
    Men det så istedet er gået for vidt og drengen har stukket, uden at vide at vedkomne kunne dø af det, da alle jo ikke dør af knivstik.

Vil slet ikke mene at fængsel for yngre mennesker er vejen frem, overhovedet.

• #12   21. jul 2011 Jeg synes at man skulle kunne fængsles som 12 årig ... Det er der det allerede begynder med en masse.....

• #13   21. jul 2011 Ej, hvor surrealistisk!

- Hvor er det dog også mærkeligt at de skal stå og aftale hvem der skal have pigen. Trunten skulle da bare have sagt hvem hun ville have :s

• #14   21. jul 2011 det er simpelthen for langt ude!! når man taler til børn idag får man også bare den der attitude smasket lige i ansigtet, og det er slet ikke til at forstå. sådan var "vi" dælme ikke da jeg var 13, ihvertfald ikke herovre hvor jeg kommer fra - selvom der da var nogle "brodne kar"..

men at stikke en anden dreng ned, det er jo direkte sygt. hvilke forhold i samfundet er det der gør at en 13-årig får lyst til at gøre det!? mange siger godt nok at børn på en måde har fået lov til at være børn længere i nutidens samfund, fordi de for 100 år siden ville have haft arbejde osv som 13 årige. men problemet er bare at de er ikke børn mere når de er 13 idag i realiteten, de er forkælde små voksne! de ville nærmest have bedre af at komme ud og arbejde så de kan lære hvad det vil sige at være ansvarsfuld efter min mening.. stakkels dreng, føler virkelig med alle hans venner og veninder!

• #16   21. jul 2011 tænk at det var på grund af en pige de slåssede om!!!
    Hun må da have det skrækligt nu! tror heller ikke at den dreng der myrdede den anden får/beholder hende som kæreste!

• #17   21. jul 2011 ej hvor trist smiley

• #18   21. jul 2011 da jeg læstre overskriften tænkte jeg, nå må da være i USA for her i dk kan der da ikk sker sådan noget.. men ork jo åbenbart...
    har løst flere sider på teksttv på tv2, om at det var jaloui, at knægten med kniven var løbet lige hjem til hans forældre, de to drenge havde aftalt det over facebook og mødes og få det afgjort om den her pige.
    de har begge to ikk tidligere været kendt for vold, og morderen har hjulpet politiet med hvor han har smidt kniven, men kniven er så endnu ikk fundet...

tror på det er jaluoi der har gjort det, og at knægten faktisk selv har været chokket bag efter, men uanset hvad er det meget voldsomt tænker jeg

• #19   21. jul 2011 Jeg vil give Krikken ret, i at fængsel slet ikke er vejen frem for unge mennesker, for det er jo ikke det "gode" selvskab der sidder inde, det eneste du gør når du er i fængsel er at træne og få dig en masse nye kontakter til f.eks. Tyveknægte, mordere, rocker og så vidre.. smiley
    derfor mener jeg at han burde komme på en ungdoms instution hvor han kan få noget hjælp, og ikke bare ind og sidde bag tremmer for det forstår man som 13 årig altså ikke særlig meget af!

• #20   21. jul 2011 nej jeg tror nu heller ikke han kommer i fængsel...
    ja tiderne er anderledes idag, ved sgu ikke rigtig hvorfor og hvad der er sket, for som anna abilgail skriver, sådan var jeg heller ikke i den alder og min venner og bekendte var heller ikke... Jeg eller dem jeg kender tog hverken knive eller andre redskaber med når vi blev uvenner og ville true med.... Jeg syntes jo der er noget helt galt når man tager knive med, uanset om det er for at true eller ej, for som det ses her kan det gå MEGET galt på MEGET kort tid.....

• #21   21. jul 2011 Han kan ikke komme i fængsel, så det gør han helt sikkert heller ikke.
    Men han kommer i behandling, og det skal han da helt klart også.

• #22   21. jul 2011 ej, fik det helt dårligt! smiley
    - men hvad sker der også lige for at de skal kæmpe om hende, mens hun kigger på, som om det var en anden gammel ridderfilm? ö
    jeg er selv 13 år, og jeg kan da slet ikke forestille mig nogen i min aldersgruppe gøre sådan noget? slet ikke det med drabet, men heller ikke den måde de ville afgøre det på..

• #23   21. jul 2011 Vi havde også tit hobbykniv med da jeg var 13, men det var nu mere til at skærer bogstaver i træer osv..

Jeg tror det er en "leg" der er gået over gevind, siden han går direkte hjem og fortæller hans mor det

• #24   21. jul 2011 Jeg er selv 13, og kan ikke forstå folk der gør sådan noget! De skulle jo også mødes og sloges men så havede den ene en kniv med; hvilke er helt grottæsk!

- Jeg har lige et lille spørgsmål til forælder: Hvordan kan en 13 åri dreng over hovdet tænke på sådan noget? Er det forældene elle hvad?

Kommentér på:
13 år og morder..

Annonce