{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Genner Børnehjem / Spøgelseshuset
  • #1   3. aug 2011 Følger lige med smiley

• #3   3. aug 2011 Har og slet siddet og googlede det, men det eneste jeg finder er billeder fra børnehjemmet. og ville bare gerne høre noget historie. smiley

• #4   3. aug 2011 Nogle siger det er uhyggeligt at være der, andre synes ikke det er slemt smiley Dog ser det ikke specielt hyggeligt ud, derude.. smiley

• #5   3. aug 2011 nej det gør det nemlig ikke, men der er nolge der siger at der er nogle der er blevet voldtægte derude og andre siger der har været mord, og nogle menere de ser ting derude og andre ikke. og nogle siger det kan høre skrig i gymnastik salen lidt spooky synes jeg da jeg er lidt over troisk smiley

• #6   3. aug 2011 Har du været derude? smiley

• #7   3. aug 2011 Jeg har sneget mig derind engang sammen med min veninde. Virkelig spooky! Vi så ingen spøgelser, men der var så tilgengæld en hjemløs der boede der. Godt det ikke var mig, siger jeg bare....
    Men vi har hørt engang, at der skulle være noget med en spøgelsesdreng der viser sig i et af vinduerne, men ved ikke om det er gas smiley

• #8   3. aug 2011 okaj.

• Sabrina B
    Sabrina B Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Svar: 1
    #9   12. sep 2013 er der nogle, som kan adressen ?? den er umulig at finde ! smiley

• #10   14. dec 2013 Sønderballevej 37 smiley

• #11   14. dec 2013 En af mine bedste veninder har været der alt for mange gange... om jeg nogensinde skulle derind HELL NO.
    Vil ikke råde nogen til at opsøge stedet.

• #12   14. dec 2013 Bor selv i Genner, har været der tit. Det blir bestemt ikke mindre uhyggeligt med årene, som bygningen begynder at falde sammen :b

• #14   20. dec 2013 nogle som kan give en korrekt adresse + post nr smiley

• #15   20. dec 2013 Sønderballevej 37, Genner
    6230 Rødekro smiley

• #17   7. apr 2015 Min tidligere nævnte veninder og jeg har snakket om det. Jeg er dog pt. flyttet fra det sønderjyske så det er ikke muligt for mig.. Vi valgte dog en nat, klokken 00.00 at opsøge det tidligere sommerlandsyd, der kom vi dog hurtigt fra igen..

Men kunne være sjovt at hører om der er nogen der har været derinde for nyligt.. smiley

• Sanne H
    Sanne H Tilmeldt:
    jan 2016

Følger: 1 Følgere: 2 Svar: 1
    #19   3. jan 2016 Hej Min tante boede der i 60'erne og det var et utrolig ubehageligt sted dengang forstanderen var utrolig led og ond dengang. Der foregik Voldtægt, vandrøgt, overgreb, vold, utænkelige straffe, død, spøgeri og meget andet. Kender en masse af historierne så hvis du er interesseret så ligger jeg gerne historien ud smiley Men det skal siges. Dette er måske ikke 100% sandt da hun ikke har prøvet det hele men fået det fortalt af de større børn der. Men jeg er 100% overbevist om at Genner børnehjem ikke var noget rart sted dengang...

• Julie O
    Julie O Tilmeldt:
    okt 2016

#21   29. okt 2016 Også mig !!!

• #22   29. okt 2016 Ja jeg venter spændt på historien smiley
    Den som venter på "noget godt" venter ikke forgæves.. Siges der..og vi har ventet.. smiley

Mvh TT

• Jonathan H
    Jonathan H Tilmeldt:
    okt 2016

#23   30. okt 2016 kender lidt til det

• #24   26. mar 2017 Hej Sanne, jeg kunne godt tænke mig at høre mere om Genner børnehjem. Vil du skrive til mig? Mvh Josephine smiley

• #25   27. mar 2017 Ja vi venter...

Mvh TT

• #26   27. mar 2017 I 1968 blev det lavet om til børnehjem for svagt begavede drenge. Der går mange forskellige rygter. Mange af min generations forældre har fortalt, at de her drenge ofte søgte ud til gårdene i byen, og søgte arbejde - deres forhold skulle eftersigende være så forfærdelige, at de blev tæsket ved det mindste. Derfor ønskede de job, hvor de kunne bo på gården, Rygterne går på, at der faktisk var tilfælde, hvor drenge blev tæsket ihjel.
    - Er opvokset i Genner, man får ret mange historier derfra. smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #27   27. mar 2017 jeg har har hørt at der skulle være en skjult lem i væggen, hvor børnene blev låst inde bagved smiley

jeg har været der oppe for 4 år siden, men var for stor en kylling, så jeg tog ikke der ind smiley - det er virkelig uhyggeligt.

• Kenneht G
    Kenneht G Tilmeldt:
    aug 2017

Følger: 3 Svar: 3
    #28   29. aug 2017 Det med børnehjemmet i genner har mig og min kærste tængt os at finde ud af vi har idag vært der og vært der inde og gåde rondt det ser ikke godt ud mere. Men vi vil overnatte på det sted hin forstander kommer ned af hodetræppen. Men også for at finde ud af om der noget i det folk siger. Vi vil tage huden med efter som den ser og høre beder end vi mensker gør og viser han tejen på at han bliver urolig så vil vi også forlade stedet. Så i må ønske vores held og lykke med udfordring

• #29   29. aug 2017 Kenneth - held og lykke.. smiley Underligt at de der spøgelses jægerne ikke tager der hen.. smiley

Mvh TT

• Kenneht G
    Kenneht G Tilmeldt:
    aug 2017

#30   29. aug 2017 Tram tindut.

Jo tak det bliver spæne men lover at vis vi overlever en nat så ska jeg nok fortælle om det hvordan det hva med en nat på børnehjemmet.

• #31   29. aug 2017 Håber på en Update smiley

• Kenneht G
    Kenneht G Tilmeldt:
    aug 2017

#32   29. aug 2017 Ja vi vil gør vores for at finde ud af det.

Så til alle jer der vender på hvordan det er går vil jeg skrive her på siden. Vi renger med det bliver snart eden det bliver koldt

• Peter R
    Peter R Tilmeldt:
    okt 2017

#33   25. okt 2017 Hej folkens. Jeg var der for en uge siden. Stedet er så klamt, kender alle historierne, og det var i 1960 ca - der var en stresset forstander, som skulle til og gå konkurs, han kunne ikke overskue stresset, så han blev syg - MEGET SYG! Han voldtog og tæskede børnene, min morfar var på børnehjemmet dengang - en pige flygtede fra børnehjemmet, men ingen fandt hende noglesinde igen?? Andre end mig der har hørt at man kan se hende i forskellige vinduer, om natten?

Mig og drengene så hende dog ikke, men en masse skygger rundt omkring!
    Man skal virkelig have hovedet med og psyken i orden inden man går ind. Vi gik ind, alt blev koldt, og man kunne høre skridt, ikke fra os, men fra nogle andre, vi lyste med vores mobiler, men intet og se!

Forstanderen skød sig selv, nede i gymnastisksalen i 1972 smiley

Kommentér på:
Genner Børnehjem / Spøgelseshuset

Annonce