{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
632 visninger | Oprettet:

Er jeg uretfærdig? Splittet mellem to veninder ... {{forumTopicSubject}}

Jeg blev færdig med gymnasiet i sommers, og vi var så tre piger (inkl. mig og min ene veninde) fra klassen, der SNAKKEDE om, at det kunne være sjovt at tage med til introfesten efter sommerferie, som vi godt må - bare lige for at være lidt med ... Min veninde var endnu ikke helt sikker på, om hun kunne ifm. hendes nye uddannelse - og senere får jeg så at vide, at hende den tredje ikke kan komme, fordi hun ikke når hjem fra ferie. Nå, men jeg tænker så, at det nok ikke bliver til noget og aftaler så at tage i byen med min anden veninde, som ikke har noget med skolen at gøre overhovedet. Men nu er min veninde fra gymnasiet så sur på mig, fordi jeg har lavet en anden aftale, og hun godt kan komme, selvom hun er startet på ny uddannelse. Øhm?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er jeg uretfærdig? Splittet mellem to veninder ...
  • #1   18. aug 2011 Jeg føler bare aldrig rigtig, vi fik lavet en fast aftale, fordi der var det ene og det andet i vejen med de to andre ...

  • #2   18. aug 2011 Altså jeg vil ikke sige, at du er uretfærdig som sådan. Man kan sige, at du kunne måske godt have ventet på, at din veninde havde givet et endegyldigt svar smiley Men jeg kender det godt, jeg hader når jeg har sådan nogle halve/løse aftaler, og mine veninder ikke giver et ordentligt svar på om de kan eller ej.

  • #3   18. aug 2011 og jeg var lidt hurtig på aftrækkeren med min anden veninde, fordi hun har fået kæreste og er enomt meget sammen med ham hele tiden i weekenderne, hvilket jo er forståeligt, når de bor langt fra hinanden. Men fredag kunne han ikke, og så spurgte hun, om vi skulle finde på noget smiley Årh, hvor jeg hader det ...

  • #4   18. aug 2011 Hvad så med at høre din veninde fra gymnasiet, om hun vil med i byen? Eller foreslå din veninde du har aftalen med, at tage med til introfest? smiley

  • #5   18. aug 2011 Hmm, det har jeg også tænkt lidt over, men vi må ikke invitere folk udefra med ind på skolen - og min anden veninde er vist ret opsat på skolen smiley
    Men det var ellers en fin tanke. Jeg overvejede også bare at tage op på skolen nogle timer, inden jeg tog afsted med min veninde, men synes bare, det er dyrt at betale 60 kr. for to timer på skole, og afstanden fra skolen og der hvor jeg skal hen med min anden veninde er også lidt stor.

    Men tja, jeg må vel bare se gennem fingrene, at hun er lidt sur på mig i øjeblikket ...


  • #6   18. aug 2011 Men jo, kan jo altid prøve at spørge min veninde fra skolen ...

  • #7   18. aug 2011 Kan du ikke forklare hende hvad der er sket? Altså sig til hende at du er ked af det faldt sådan ud, og det var bestemt ikke din hensigt at såre hende eller skuffe hende. Du er jo endt i lidt af et dilemma og sådan går det nogen gange, men det kan de fleste jo forstå hvis de får hele historien :o)

    Og ellers slå det hen, og tænk på at livet byder på meget større problemer end denne slags ;o)

    Bare sørg for at du selv får en hyggelig aften, og at alt det der ikke ødelægger alt for meget.

    Held og lykke med det hele :o)


  • #8   18. aug 2011 Dorte B

    Det var en god idé! og tak smiley


  • #10   18. aug 2011 Eva, Bellis&Salsa<3 ERTPoduktions TEAM "LOVE" R

    Nej, synes heller ikke, det er til at flippe helt ud over. Der kommer jo en masse andre fra klassen også, hun kan være sammen med. Hun har ikke svaret på min seneste sms - nu må vi se smiley


Kommentér på:
Er jeg uretfærdig? Splittet mellem to veninder ...

Annonce