519 visninger
|
Oprettet:
3. feb 2008 Følger: 95 Følgere: 118 Heste: 4 Emner: 232 Svar: 5.241
Fremlæggelse - Diasshow, IKKE PowerPoint. {{forumTopicSubject}}
Jeg står og skal lave en fremlæggelse i tysk, og kan på ingen måder få installeret PowerPoint på min computer.
Er der nogen der kender en hjemmeside hvor man bare kan oprette en bruger og så lave en fremlæggelse? Det ville være en meget stor hjælp.
Tak på forhånd.
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 36.948
Du kan indstallere open office pakken - det er en anden version af microsoft office. Kan de samme ting, er bare gratis og downloade.
Du får powerpoint, exel, word osv. dokumenter.
Du skal bare huske når du gemmer at ændre fil navnet til noget med word ( du kan vælge hvad den skal gemmes i ) så kan andre også læse den og du kan åbne den med word programmer.
Gem en i word version og en i open office så du selv kan åbne.
Og download et " word reader " program til når du skal læse word filer...
feb 2008
Følger: 95 Følgere: 118 Heste: 4 Emner: 232 Svar: 5.241
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 36.948
Så lav det på din mors, fars, venindes eller andet, send det til din egen mail også kan du åbne det på mailen og på den computer du nu skal fremlægge ved
feb 2008
Følger: 95 Følgere: 118 Heste: 4 Emner: 232 Svar: 5.241
Hvis jeg så sender den til min mail, kan jeg så åbne den i mailen og fremlægge direkte derfra?
sep 2007
Følger: 89 Følgere: 89 Heste: 4 Emner: 609 Svar: 2.986
Bare husk som Krikken skriver, at hvis du bruger openoffice (som jeg gør faktisk) så husk at gemme i den rigtige format. Så kan du til fremlæggelsen åbne din mail, åbne filen og køre den på den computer du åbner filen på. (Kræver at computeren er tilsluttet nettet)
En anden MEGET NEM måde - gem dog filen på et usb stick
Fremlæggelse - Diasshow, IKKE PowerPoint.