{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
758 visninger | Oprettet:

Tænk jer godt om inden i handler ! {{forumTopicSubject}}

Sidder lige og kigger annoncer herinde og falder over et par læder ridestøvle som sælger ikke kan huske mærket på men ny pris var 2800 ( hvis jeg havde givet 2800 for et par støvler tror jeg at jeg ville kunne húske mærket og tror måske også at det står på støvlen til de penge ) og de sælges så til halv pris ....Nu har jeg tilfældigvis selv haft et par som var nøjagtigt magen til fra Kalle k og ny prisen var 599 kr ...hmmm bare en tanke herfra ...tjek lige nyprisen over nettet inden i handler !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tænk jer godt om inden i handler !
  • #1   20. okt 2011 man skal efterhånden tjekke alt efterhånden, skide ærgeligt at det er blevet sådan.

har selv en del annoncer her inde, og der er ikk meget gang i det, men det klart når så mange snyder, og ødelægger det for os andre..

• #2   20. okt 2011 Har selv kun haft gode erfrainger med de handler jeg har lavet herinde , synes bare det her var ret groft ...kan self ikke sige at det var de samme støvler men de var magen til ned til mindste detalje så det virkede bare ret mistænksomt !

• #3   20. okt 2011 er blevet snydt en gang her inde af en vis stella. sendte mine ridestøvler men hun sendte ikke det hun skulle sende.

så selvfølgelig tænker man sig lige om en ekstra gang inden man køber/bytter.

vi må håbe det bliver bedre og ikk værrer ;O)

• #4   20. okt 2011 Jeg tør faktisk ikke lave handler herinde, medmindre det er så tæt på at jeg kan kører ud, se varen og selv tage den med hjem.. Så er man sikker på ikke at blive snydt..

• #6   20. okt 2011 Helt klart ...har som sagt selv købt flere ting herinde og har fået tingene hurtigt og de har været som lovet så jeg har bestemt ikke handlet herinde for sidste gang ...man skal bare udvise lidt omtanke smiley

• #7   20. okt 2011 Faldt over et dækken, brugt i 14 dage til 1800 kr. Man kan så altså få det fra ny til 1600,-

• #8   20. okt 2011 Jeg tør ikke handle herinde. Der bliver snydt alt for meget! Og man må jo ikke fortælle hinanden hvem der snyde så der er ikke rigtig nogen måde at komme uden om det på smiley

• #9   20. okt 2011 Jeg har aldrig turet at handle herinde ! Selv og jeg tit finder rigtig lækre ting, til gode penge. Men NEJ betaler hellere det ekstra i tika, og det er jo uden snyd smiley

Blev også snydt her den anden dag! Dog var hun ikke så gammel så jeg bemærket hurtigt at der var noget galt, og fik handlen stoppet!

• #10   20. okt 2011 Det er rigtig trist, det er sådan. Er selv kun blevet snydt én gang herinde - og heldigvis var det et mindre beløb - men jeg blev da irriteret alligevel - jeg hader, når folk snyder bevist !

• #11   20. okt 2011 Jeg har købt og solgt rigtigt meget herinde og er (7-9-13) aldrig blevet snydt. Jeg er i i det hele taget aldrig blevet snydt i en nethandel, tværtimod. Jeg har jo nok bare været heldig.
    Desuden handler jeg aldrig en vare, der er så dyr, at jeg ikke har råd til at miste pengene, over nettet.

Kommentér på:
Tænk jer godt om inden i handler !

Annonce