{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
404 visninger | Oprettet:

Tænk jer lige om engang! {{forumTopicSubject}}

Hej!
Jeg har lagt mærke til at flere og flere rider uden ridehjelm? Jeg ved godt at hvis man er over 18, behøver man ikke have ridehjelm på. Men er der er dog nogen som tænker sig om? Tænk lige på risikoen! Fald ned, og du kan slå hovedet i stykker? Måske sveder man med en ridehjelm, det ser dumt ud og man skal slæbe den rundt overalt, men alligevel: Der er jo en mening med en ridehjelm?
Dette var bare et råd, ikke fordi jeg hentyder til nogen, men bare et RIGTIG GODT RÅD!
Hvad syntes I om det?

Venlig Hilsen
Mathilde og Golden

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tænk jer lige om engang!
  • #1   6. feb 2004 jeg synes det er vigtigt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hvad nu hvis man SLÅR SIG???? HUSK NU AT TAGE RIDEHJELM DET ER JO FOR JERES EGET BEDSTE!!!!!!!!!!!!

• #2   6. feb 2004 Det burde faktisk være et lovkrav med hjelm, ligesom hjelm til knallert/ mc samt seler i biler.. Der er jo nok mange der stoler meget på deres hest/pony, og kun lige skal skridte en kort tur fra stalden til banen/ridehuset, men det er altså dyr vi har med at gøre, og uanset hvor længe man har haft hesten/ponyen, og uanset hvor godt man kender den, ser man jo desværre mange eksempler på at det går galt alligevel.. Der er heldigvis langt imellem, men der sker jo faktisk uheld med heste, der får dødelig udgang.. Så TÆNK JER OM!!.. Og hvis i en dag har glemt hjelmen hjemme, så lån en eller lad være med at ride... Puha.. Det var en lang omgang.. Håber folk vil lytte til fornuften i at bruge hjelm.. Michael

• #3   6. feb 2004 JA HØR PÅ OS!!!!!!!!!! DET ER ALTÅS GODT AT HA HJELMEN LAD VÆRE MED AT TÆNKE PÅ HVOR GODT MAN SER UD, TÆNK PÅ SIKKERHEDEN!!!!!!!

• #4   6. feb 2004 uupppsss stave fejl *altså*

• #5   6. feb 2004 det er ritig ...synes jeg også det skal hver løv...

• #6   6. feb 2004 samme med sikkerhedsvest.... det ser fandens- undskuld- ud. men det reder mange knubs, og er heldigvis også et lov krav til pony stævner

• #7   7. feb 2004 Hovsa, ja.. Vesten havde jeg da helt glemt... Men HUSK også den....

• #8   7. feb 2004 Så er der da nogen som tænker sig om!
    Hvor er det heldigt...
    Og ja; HUSK også springvesten/sikkerhedsvesten.
    Den er (ligesom rigehjelmen) KUN for jeres eget bedste!

Venlig Hilsen
    Mathilde

• #9   7. feb 2004 der blev nævnt, at man skulle lave en lovgivning om at man skulle have hjelm på, men helt ærrlig... jeg tror faktisk folk i landet er rimelig ligeglad med om man rider med eller uden hjelm, og for det andet, Hvad skulle det hjælpe?? Der er hellere ikke nogen der kører knallert med hjelm på, hvor jeg da synes at det er mere vigtigt, end når man f. eks. rider på en shettlænder...

• #10   7. feb 2004 Der var lige én ting der Franziska H...
    Hvis du nu falder af en Shetlænder eller en anden meget lille ponyrace, kan du jo risikere at den træder på dig!
    Men det er jo kun for jeres eget bedste at dette bliver nævnt, jeg opfordrer jer kun til det jeg TVINGER jer ikke til det.

Venlig Hilsen
    Mathilde

P.S husk: KUN ET RÅD!

• #11   8. feb 2004 Den dag i falder ned af hesten og får hjernerystelse (eller noget værre) ville i ønske at i bare havde taget den hjelm på.... Min ridelærer brækkede noget i ryggen da hun faldt af uden sikkerhedsvest..... Så hun måtte holde op med at ride og undervise.... Og hvor fedt er det lige at sidde hele livet i en kørestol og ikke kunne ride....
    Så er det nok lidt bedre at tage vesten på ikke...?
    knuzzzer Line

Kommentér på:
Tænk jer lige om engang!

Annonce