{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tænk Jer godt om før i sælger på afbetaling..
  • #1   14. maj 2013 Syndes ikke lige jeg ville side og læse det hele.
    Men det kan måske få folk til at forstå hvorfor så mange ønsker ren handel, og frabeder sig spørgsmål om udlån og andet der kan blive noget rod.

Sælg el. Byt for pokker lige over og så slut færdig smiley

• #2   14. maj 2013 Der findes nu stadig mange ærlige købere der betaler de rater der aftales og ikke hverken mishandler eller udsulter de heste de låner imens beløbet afvikles - jeg selv er en af dem smiley Jeg havde umuligt haft råd til min hest hvis ikke sælger var så flink at tilbyde at jeg kunne afbetale en del af beløbet.

Men ja, man skal se sig om og passe på sine dyr, så ren handel må da helt klart være at foretrække!

• #3   14. maj 2013 syntes det er rigtigt ærgeligt at en kvinde skal ødeligge mulighederne for så mange andre som godt kan finde ud af at overholde aftaler og passe heste

• #4   14. maj 2013 Jeg sælger ALDRIG mere på afbetaling!!
    Fik dog hesten hjem igen - men puha noget bøvl og hesten var slet ikke i den stand jeg "solgte" til - tværtimod smiley

• #5   14. maj 2013 hvorfor overhovedet blive ved med at tage heste ind? hun har jo tydeligvis ikke råd til dem?

• #7   31. jul 2013 Det er nemlig rigtig ærgerligt at nogen ikke kan finde ud af det - synes nemlig selv at det var en super ide, og kunne selv have kommet i tanke om det når jeg selv engang skulle ud og have ny hest - hvis det var muligt og jeg ikke kunne betale HELE beløbet af en gang..

Men man hører desværre bare flere og flere grimme historier - både om afbetaling og udlån - så man tør bare ikke.. Og SLET ikke mår man selv har været ude for dårlige oplevelser flere gange smiley

• #8   31. jul 2013 Nu kan man sælge på afbetaling på mange måder.. en af dem er at hesten ikke forlader sælger adresse før hesten er betalt færdig =)

• #9   5. nov 2013 Har nu solgt både en hest og en pony på afbetaling... første gang gik det problemfrit... afbetalingerne kom til tiden og hesten havde det som blommen i et æg, anden gang gik det dog ikke så godt.. hesten passes efter alle kunstens regler...!!! MEN jeg fik ikke afdrag som aftalt... Alt i alt så sælger jeg på afbetaling igen, for i bund og grund så ved jeg at begge dyrene har det rigtig godt nu, og jeg kunne ikke tilbyde dem den opmærksomhed/arbejdsmængde de havde behov for, for at trives bedst muligt.

Super dejligt at kunne følge dem og se at de har det godt... Jeg vil aldrig sælge min hest til nogen der ikke selv opfordrer mig til at besøge hesten ... ! Det indikerer ofte at de ønsker at passe godt på hesten og at den derfor er i gode hænder...

Kommentér på:
Tænk Jer godt om før i sælger på afbetaling..

Annonce