{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
609 visninger | Oprettet:

Kattekilling {{forumTopicSubject}}

Heii Hg'er jeg håber i kan hjælpe og svare hurtigt ..
Jeg blev vækket for ca. en halv times tid siden nu af en vrælende kattekilling . Problemet er at jeg er MEGET i tvilv om det ER en vildkattekilling som er forladt af sin missemor ( det ligner den ikke har alderen til at klare sig selv da den ser rimelig ny ud : / ) den står op af min og min kærests hoveddør og virker til den meget gerne vil ind i varmen (kradser og vræler ) så nu kommer mit spørgsmål: skal jeg lade det lille kræ værre og regne med missemor ikke har forladt den eller tage den indenfor i varmen? :')

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kattekilling
  • #1   25. okt 2011 Hm godt spørgsmål. jeg er ikke sikker p jeg ville kunne holde til at se den stå udenfor smiley

• #2   25. okt 2011 Nej har det nemlig på samme måde, syntes det er hårdt at høre på det lille pus men ville ikke skylde en bjørnetjeneste : /

• #3   25. okt 2011 Lyder som om det er en der har fået nyt hjem og ikke kan finde det igen. Tag den IKKE!!! ind, men hør dine naboer om de har fået den hjem for nyligt.

• #5   25. okt 2011 du kan altid ringe til falck, det er gratis, så kommer de og henter dyret og kommer det på internat

• #6   25. okt 2011 Mange tak for alle de fine svar smiley

©Emilie Toldam:
    Oki det vidste jeg intet om men HOLD DA OP det da dyrt for at redde en bettemis o.o men så ved jeg det hvis det smiley

• #8   25. okt 2011 Emilie er nu i tvivl om det kan passe de kan jo ikke tvinge dig til at betale for andres kæledyr! så kan man jo bare stille kassen på deres dørtrin og sige det er ikke min! hvad kan de gøre ved det?

falck og dyrenes beskyttelse tager ihvertfald ikke penge for man indlevere dyr. Kunne da lige passe. min bror fik dog en fin regning, da han hentede sin kat, der var blevet væk. men dyr der ikke blir hentet betaler centeret for ved hjælp af donationer.

Jeg tror heller ikke jeg ville kunne lade den være hvis den var så lille. men den er nok blevet væk, så ja snak med gårde naboer osv. måske den er chippet.
    Håber du finder ejerne de nok ret triste over deres nye killing er blevet væk.

• #10   25. okt 2011 Self koster det penge!! Det koster dem og have dem og hvis det var gratis ville jo alle komme med deres dyr fordi det gik op for dem at de faktisk kræver en del!

• Katla H
    Katla H Tilmeldt:
    feb 2018

Følger: 14 Svar: 5
    #11   4. mar 2018 Regner med at du har fundet ud af det men ellers læg et tæppe udenfor som den kan varme sig i men ikke rør den og gå ud og led efter andre katte eller spørg naboer om de ved noget

Kommentér på:
Kattekilling

Annonce