{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
349 visninger | Oprettet:

spørgsmål ang bedømmelser {{forumTopicSubject}}

jeg har lige luret lidt ved de forskellige heste og nogen har fået skrevet at de kun får middel fordi der mangler springbilleder, dressurbilleder osv...

men hvorfor har folk det som et krav? jeg er hundeangst for at springe og får nok ikke nogen springbilleder ind vil det så sige at jeg hos nogen er dømt til middel og hvad med de heste som har problemer med deres ben og ikke må springe eller de heste der bare er skovturs heste eller dem der er selskabs heste ????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spørgsmål ang bedømmelser
  • #1   8. aug 2006 Jeg læste retningslinjerne i går. Der stod også at man heller ikke måtte bedømme på den måde.

  • #3   8. aug 2006 Jeg bedømmer på hvor mange forskellige billeder der er... 20 Billeder af hestens hoved F.eks... det duer jo ikke-.. og det har jeg set før... hvis der står i teksten at man rider dressur eller spring, bør man have ridebilleder... efter min mening, men det tæller ikke i min bedømmelse, jeg kigger på hestens opbygning og helhed...

  • #4   8. aug 2006 ja det er altid rart med lidt forskellige billeder og mine er da os røv kedelige ;o) men det er så fordi jeg ikke har et kamera og de er taget med mobilen..

    men det er da synd for de personer som bare har en selskabs hest som ikke må rides at de så skal trynes for det :o)


  • #5   8. aug 2006 Jeg har ikke rigtig selv ridebilleder, for det er PISSE HAMRENDE SVÆRT at tage gode ridebilleder, når man sidder på hesten... især når man ikke har nogle til at tage billederne... det er også en af grundene til at jeg ikke bedømmer efter ridebilleder eller ej, jeg ved hvor svært de er at få taget....!!

  • #6   8. aug 2006 Jeg bedømmer efter om jeg kan lide hesten eller ej. Det ender som regel med at jeg giver middel f.eks. hvis der kun er hovedbilleder, for så har jeg jo heller ikke set hele hesten.

    Men jeg er næsten ligeglad om billederne ikke er i supergod kvalitet, så længe man kan se hesten er flot.


Kommentér på:
spørgsmål ang bedømmelser

Annonce