{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad giver du?
  • #1   21. dec 2011 jeg har ikke købt nogen gaver endnu smiley jeg er så dårlig til at finde gaver

  • #2   21. dec 2011 min bedste veninde - Christina Aguilera gaveæske
    min anden bedste veninde - kan ikke huske hvad parfumen hedder, gaveæske.
    min mor - hele McLeods døtre serien + parfume.
    min far - skjorter, slips, ishockey spil til ps3 smiley
    god veninde - skriver ikke, da hun også er her inde smiley
    god venindes mor - skriver ikke her inde smiley
    søster - skriver ikke, da hun også er herinde smiley
    bedstefar - dvd + et sødt kaffesæt noget, sammen med søster
    bedstemor - en rigtig flot lavalampe + et sæt nattøj smiley

    -kan ikke huske om der var mere :i


  • #3   21. dec 2011 Har købt det min familie har ønsket sig, mor får et par nye H2O badesandaler, en løbestift, øjenskygge og en neglelak. Min far får strømper, underbukser og to deodoranter (han får aldrig selv købt sådan noget, så det er sådan noget han ønsker sig hvert år) og mine brødre får nogle trøjer.
    Det er svært at købe gaver til folk der ikke har nogle ønsker. Sidste år gav vi vores forældre billetter til Bon Jovi i Horsens, men det kunne vi jo ikke igen i år smiley


  • #4   21. dec 2011 Jeg har ikke købt nogle endnu smiley

    eller har købt en t-shirt til min far, og så skal jeg have lavet et billede af mig.


  • #5   21. dec 2011 Min mor får noget salatbestik fra rosendahl, da hun ønsker sig det. Der udover får hun noget halløj jeg ikke lige kan huske navnet på, men som jeg købte da jeg var i England, fordi hun er helt vild med det;)
    Min far får noget værktøj, fordi han ønsker sig det smiley - og så er det jo kun en bonus og kan ringe til farmand, hvis der er brug for hjælp smiley
    Min søster får et gavekort smiley
    Min storebror får noget løbehalløj, da han løber rigtigt meget og har planer om marathon næste år smiley
    Mormor og morfar får et billede af mine søskende og jeg og det samme gør farmor og farfar smiley
    Pigen jeg ofte passer ved jeg ikke helt hvad skal have, måske en kjole, da hun elsker kjoler;)
    Og så er der et par stykker mere smiley


  • #6   21. dec 2011 min tidligere bonus datter - littlest petshop dyr, neglelak
    min ene gudsøn - penge på hans opsparing
    min anden gudsøn- 5 sæt tøj, og en togbane, lidt penge på hans opsparing
    min gudsøns søster- llillelst petshp dyr
    min kæreste- det gyldne kompas 2 (bog)
    min veninde - smart ville (bog)
    min kollega- klikker og godbidder
    min far- billetter til ørkenens sønner 2 stk
    min mor- billetter til andrea Bocelli 2 stk


  • #7   21. dec 2011 min mor får et badeforhæng og en matchende bademåtte, derudover får hun 1 kasse tuborg, og 3 kartoner rødvin (vi har lige været afsted over grænsen i dag)
    min lillebror får nytårskrudt, og måske lidt mere - har jeg ikke helt besluttet mig for endnu.
    min ene storebror, og hans kone, får et gavekort til imerco.
    min anden storebror får ikke noget endnu, han må lige vente til januar.
    min kæreste får 1 t-shirt, 1 parfume og måske en ny pung smiley
    og så har jeg 2 veninder jeg mangler at købe noget til smiley


  • #9   21. dec 2011 Far: jagt støvler og jagt kasket
    Mor: parfume, taske, the-kopper, cremer,
    Deres fællelsgaver: gavekort til resturent, spækbrætter, Wall stickers,
    Bror: gavekort til fields
    Mormor/morfar: kalender med familie billeder, lavet på Vista print. Og brunch gaveboks.
    Onkel og kæreste: biograf billetter og gavekort.
    Onkel : gavekort
    Farmor: kurv med vin, chokolade, gavekort og andet lækkert.
    Kæreste: tøj og et nyt møbel til vores lejlighed.


  • #11   21. dec 2011 Til mor - En trøje (købt fordi hun har tabt sig pga. rygestop, og derfor mangler noget tøj) og et par fingerløsevanter der kan gøres til luffer (hun har gået og kigget på sådan nogle håndledsvarme-nogle uden fingre i, så har købt nogle fine nogle)
    Til Far - Underbukser for 350 kr.... det var det eneste han ønskede sig xD
    Til bror - en Icemen parfume (Jeg købte den til ham for nogle år siden, og der var han rigtig glad for den)
    Til kæresten - tre skjorter, og så har jeg lovet at købe det nye Diablo til ham når det udkommer
    Til mormor - Et kradsetræ til hendes katte (Det ønsker den gamle kattedame sig)
    Til kærestens forældre - en pandekagepande til bål (var også et ønske)
    Til kærestens søstre - en hårbøjle til hver (Kunne ikke stå for dem)
    Til den mand der ejer min part - en dåse med småkager (Ville give ham en gave, da han har givet mig den bedste gave jeg kunne få -at møde min bedste ven, Tony, og så endda lade mig passe ham gratis)

    Du må også have en virkelig god jul, Andrea!


  • #12   21. dec 2011 Jeg har fravalgt at give gaver til mine veninder og kæreste, da jeg ikke har råd i år smiley

    Men til følgende:
    Ældste lillebror (18 år) - joggingbukser
    Yngste lillebror (7 år) - fjernstyret firhjulet motorcykel
    Mor - har min lillebror været ude at købe, så pas, men noget hun ønsker sig smiley
    Mors kæreste - skjorte
    Far - badeforhæng og et skæresæt med "to-fingeret" gaffel (ved ikke, hvad det hedder) og kniv.
    - Går altid sammen med min bror og der er ikke rigtig nogle tanker bag smiley


  • #13   21. dec 2011 kæresten: angry birds spillet, altså som brætspil, et xbox spil, spisepinde og noget chokolade.
    min far: lamper, pære, starinlys, en cd.
    farmor: en daglig creme
    svigermor: temoleggins.
    svigerfar: cykellapper da han cykler meget. og slik smiley


Kommentér på:
Hvad giver du?

Annonce