{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.129 visninger | Oprettet:

Hvad giver du? - løsdrift {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen! Endnu engang er min nysgerrighed vækket og jeg håbede i kunne hjælpe mig smiley

Så vidt jeg kan se kan man næsten ikke finde noget løsdrift heromkring og den smule der er ser ret dyrt ud.

Såååå jeg ville sætte stor pris på hvis I ville svare på:
Landsdel
Pris
Med/uden krybbefoder
"Selvpas" (altså mugeordning og sådan noget)/fuldpas
Faciliteter: ridebane/ridehus/skov/beliggende i forhold til bus og by - afstand til nærmeste ridehus/klub
Og ja hvad der nu ellers falder jer ind smiley

På forhånd tusind tak!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad giver du? - løsdrift
  • #1   30. jan 2016 Bor i Odense smiley
    Giver 575kr pr måned
    Uden krybbefoder
    100% selvpasserstald
    2 udendørs dressur baner, en udendørs springbane og et ridehus, ok turmuligheder
    Ligger ikke ret langt ude af byen, bus kører lige til smiley

• #4   30. jan 2016 Landsdel: Nordjylland
    Pris: 800 kr
    Det er med alt, både foder, vitaminer, hø og halm.
    Det eneste jeg skal gøre er at muge ud.
    Der er en ridebane, fantastiske tur muligheder, 500 m til ridehus. Og der bliver måske snart lavet ovalbane.
    Bussen kører lige dertil.

• #5   30. jan 2016 Lige redigeret version af min besvarelse smiley

Landsdel: Midt/Vestjylland
    Pris: 150 kr./måned
    Med/uden krybbefoder: Uden
    "Selvpas" (altså mugeordning og sådan noget)/fuldpas: Selvpas. Det er dog inkl. hø/wrap ad libitum, strøelse sørger vi selv for nu, da vi hellere ville have tørv i løsdriften (kun min søsters pony og min ene pony der står i løsdriften), men før da ejers ene hest stod der, og de stod på halm, var det også inkl. i prisen smiley
    Faciliteter: ridebane/ridehus/skov/beliggende i forhold til bus og by - afstand til nærmeste ridehus/klub: Ingenting udover kæææææmpe folde, men har 500 meter eller sådan noget op til et andet opstaldningssted (der hvor min anden pony står), og der kan jeg bare bruge ridebanen som jeg har lyst til smiley Eller, det gør min part i hvert fald godt brug af, da jeg ikke selv rider den pony jeg har til at stå i løsdrift, da han er en shetlænder smiley
    Stedet ligger midt i byen - meeeeeeget lille by - og jeg har under 200 meter hen til stedet smiley

• #6   30. jan 2016 Hold da op I har det godt nok billigt smiley

Jeg har hest i Storkøbenhavn
    1500,- om måneden med krybbefoder, wrap og frøgræs
    Jeg muger ca. 4 gange om måneden og aften fodre 2 gange om måneden. Morgen fodring er inkluderet smiley
    Vi har ridebane og gode tur muligheder, men desværre langt til ridehus.
    Bussen går lige til døren smiley

• #8   30. jan 2016 8471 Sabro , Århus
    1000kr, inkl 8-10 kg hø og frøgræs ad libitum hele året.
    uden foder.
    Der er udendørs ridebane med lys og snart agility bane.
    2 km til skov, gode tur muligheder.
    Delvis fuldpas.

Jeg har en dag om ugen fast, hvor jeg fjernet klatter, fodre og lukker bokshestene ind, samt en udlukning eller natnings vagt om måneden.
    5 km til ridehus og rideskole, mener jeg.

• #9   30. jan 2016 Hvor min part står giver ejer:
    1600 pr måned Ink:
    Krybbefoder, wrap og hø af libitum.
    Det er fuldpasser stald ved glænø skælskør.
    Naboen har ridehus hvor vi giver 40kr pr gang.
    Gode tur muligheder ved en minimal trafikeret vej, mark sti og så selvfølgelig selve Glænø smiley

• #10   30. jan 2016 Landsdel: Nordsjælland
    Pris: 1500 kr
    Med krybbefoder og så meget wrap hesten kan spise.
    Vi fodrer og sørger for det hele. Opstalderne skal muge løsdriften ca 1 gang om ugen hver. De har 1 aftenfodring i løbet af ugen.

Faciliteter: veldrænet ridebane, 20 min skridt til ridehus. Skoven i baghaven, ridestier helt til Gribskov hvor man kan ride i flere timer. 1 km til centrum og trinbræt 100 meter her fra.

• #11   30. jan 2016 Giver 1000kr med krybbefoder og hø Balle på folden. Og det er fuldpas. Og det er ridehal og udendørs bane.
    Og det er Midtjylland.

• #12   30. jan 2016 Odense S.
    1250kr eksl hø og foder.
    Selvpas
    To ridebaner, et lille ridehus, toilet, bad, rytterstue m. køkken
    smiley

• #13   30. jan 2016 1000kr Holløse (Nær Næstved)
    Det er fuldpas, inkl fri wrap, lucerne og vitaminer.

Vi har ridebane på stedet og ovalbane (mangler dog grus), 2 km til ridehus, og 700 m til den lille skov, og 1,5 km til den store.

• #14   31. jan 2016 Nordsjælland, Tisvilde
    1300,-
    Samle lort på folden 1 gang pr måned
    Drænet jordfolde/intet mudder
    Stald med bokse
    Foder+wrap osv. Med i prisen
    Stor 20*60 bane med spring
    Rotunde
    Tisvilde hegn lige over vejen
    Strand på 30min skridt/trav
    Opvarmet sadelrum + køkken/toilet
    Ride til ovalbane+stort islænderstævne klub på 30min smiley

• #15   31. jan 2016 Midtjylland
    400 kr.
    2 km. fra tog.
    Over 14 km. skovtursmuligheder
    Primitiv ridebane
    10 km. til nærmeste rideklub.
    Betaler selv krybbefodder
    wrap/halm. tager opstalder sig af. Og jeg får en regning en gang om året på det. (ca. 1500 kr.)
    Fodre 2 gange om ugen til aftensmad, der tager man klatter, giver fodder, wrap, halm, vand og lukker fra græs.
    Alle morgener og onsdag/lørdag og søndag tager opstalderen og min søster som også har hest der fodre tirsdag og torsdag.

Det skal så også siges at vi får opstaldning så billigt fordi vores opstalder er rigtig glade for at have os da vi er meget fleksible. Hvis de f.eks. tager på ferie så tager vi bare alle fodringerne osv. Så på den måde er vi med til at give dem noget frihed.
    Dog hvis vi alle skal afsted på ferie, så tager opstalder sig af at finde pasning. Super nemt smiley

• #16   31. jan 2016 Storkøbenhavn
    1200 kr
    Eksl. krybbefoder, inkl. vitaminer.
    Vi har hver pt. 6 fodervagter om måneden.
    En ridebane omkring 1 km væk. Derudover skoven i en nær radius, ridestier og mosen lige ude foran. smiley

• #17   31. jan 2016 Langeland
    650,- i ren "boks"leje (strå- og krybbefoder, samt strøelse står man selv for).
    100% selvpas
    Ridebane 20x40 ikke belyst og en roundpen - dog fantastiske turmuligheder; skov, strand og festivalsplads få hundrede meter derfra.
    Ca. to måneder om sommeren skal hestene dog væk pga. festival.Det vil sige at hegn og alt udstyr skal fjernes også.
    Et par km til nærmeste ridehus - lille mørkt og med en ikke særlig god bund.

Kommentér på:
Hvad giver du? - løsdrift

Annonce