{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  18 års fødselsdag - WHAT TO DO????
  • #1   27. dec 2011 jeg holdte morgenmad for familien og ikke andet..

Alle andre holder bare en kæmpe fest.. som er glemt 2 uger efter... Var mit også men var så knap så dyrt :b .

• #2   27. dec 2011 Hold en fest for familien.. Det gjorde min storesøster.. det var super hyggeligt. Hun havde inde i bordkortene skrevet noget, hver skulle gøre.. Det var super sjovt! smiley

• #3   27. dec 2011 Jeg holdt en fest for både venner og familie, hvor vi lejede et forsamlingshus og bestilte mad osv smiley

Jeg havde ikke noget specielt på programmet, men jeg har nogle fantastiske venner som lavede en masse pis med mig. Jeg skulle samarbejde med min mor om at lave en lavkage, hvor vi kun måtte bruge én hånd vær, så skulle min far svare på en masse PINLIGE spørgsmål om mig og til sidst skulle mig og min daværende kæreste synge SingStar foran hele forsamlingen - og som prikken over i'et skulle vi synge Hannah Montana smiley

• #4   27. dec 2011 Jeg holdte min 18 års med en ven. Vi lejede et forsamlingshus, fik nogle til at spille og ja.. det var super hyggeligt og jeg er glad for at vi gjorde det.
    Det var om fredagen og søndag holdte vi aftenmad med familien..
    Jeg tror at det er mest hvad man er til. Nogen kan bedst lide at hygge med familien, og nogen vil gerne holde en 18 års.
    Det kommer selvfølgelig også an på om man havde penge til. vi bestilte nogen lidt dyre DJ's og have fri bar, så vi gav hver 2000 oven i. (gæstene betalte så også 100 kr ved indgang) såå smiley
    Men altså, det er havd jeg gjorde smiley

• #5   27. dec 2011 WHAT THE HELL?!?! - Fylder du allerede 18? smiley

• #7   27. dec 2011 Jeg holdte bare en rolige aften med familie og venner smiley en af mine veninder indviteret os på nat-bowling og så i byen bagefter, det var super hyggeligt, men man skal lige tage højte for at det kun er for personer der er 18- eller der over smiley

• #8   27. dec 2011 Min søster holdte sammen med 3 venner en stor fest. Virkelig fedt med en stor fest, hvor man selvfølgelig tager 18 shots osv smiley Men hvis man ikke er til sådan noget, er de andres idéer også gode smiley

• #9   27. dec 2011 Holdte middag og fest for familie og de nærmeste venner, også i byen om aften smiley

• #10   28. dec 2011 Jeg fylder 18 d. 6. januar - jeg har lejet et lokale og skal holde middag og sådan noget for familie og venner og om aftenen skal vi feste! smiley Glæder mig!

Kommentér på:
18 års fødselsdag - WHAT TO DO????

Annonce