{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
620 visninger | Oprettet:

Årh så hold dog mund med 'mere tekst'! {{forumTopicSubject}}

Hvad er den her side efterhånden for en børnehave?

Jeg har i dag oprettet Lucky, som jeg fik hjem i går. Mange skriver der skal meget mere tekst.

Alle felter er udfyldt. Hvad mere forlanger I? Jeg kender endnu ikke hesten! Han er oprettet, så den kan fungere som en dagbog jeg opdaterer løbende, så hans ejer kan følge med.

Det er fuldstændig åndssvagt, at det afføder lav og sure kommentarer at man ikke skriver '147, dejlig højde, passer lige til mig', 'køn: Ja, 10hi fnis - haha, han er den smukkeste vallak ever' eller 'har blåt pas og er passet med ormekur og smed'.

Hallo, en hest har den højde den har, den er det køn den er og det er en selvfølge for mig at den er passet ordentligt. Farven på pas mv. er ligegyldig info!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Årh så hold dog mund med 'mere tekst'!
  • #1   19. feb 2012 Helt enig smiley
    - Jeg synes at folk overreagerer.. Der står ingen steder i reglerne at man skal skrive en halv roman, eller have et spejlreflekskamera ;D

• #3   19. feb 2012 *syntes godt om*

• #4   19. feb 2012 Overvejer en af de der lykkekøer! Mon det hjælper?

• #5   19. feb 2012 jeg kigger meget på hvad der står, ikke om hvor meget tekst der er , står feks. "fik ponyen hjem igår, så kender den ikke så godt endnu, men der kommer mere" så skriver jeg selrf ikke mere tekst. men står der kun "sød pony, sød på stalden" så vil jeg da gerne så lidt mere tekst end det, især vis man kan se at der billeder fra i sommers smiley

• #6   19. feb 2012 Jeg fik den i går! Jeg kender altså ikke svagheder!

Ejeren ville gerne kunne følge med, så hun gav mig lov til at låne billeder, og de bliver skiftet ud.

Hvorfor får min Kalahari ikke lav? Teksten er kort, og ikke opdateret siden den dag jeg oprettede ham. Der står vi arbejder mod LB, men vi har altså startet PRI.

Men der er svaret, han får ikke lav fordi vi har startet mange stævner! Igen: jeg fik Lucky i går smiley men det er selvfølgelig weekend, BURDE da ha redet stævne.

Ironi kan forekomme...

• #7   20. feb 2012 Enig, folk forventer for meget.. Kan man fornemme en tilknytning, og at ejere ikke er fake eller det bare er en tilfældig rideskolepony eller lign, og alle krav ellers er opfyldt, så giv dog lige folk en chance....
    Når man kommer ind på HG, så er man som regelt helt ny, og ved ikke hvordan ''standardprofilen'' ser ud, og så er den svær at lave.. Eller også har man som dig lige fået hesten, og så glæder man sig vel altid på en eller anden børnehaveagtig måde ( smiley ) til at vise sit nye vidunder frem, og den glæde må man bare unde hinanden smiley

• #8   20. feb 2012 Enig smiley

• #9   20. feb 2012 Der er ikke noget galt med rideskoleponyer og -heste, men det kan diskutteres hvor meget tilknytning man har til sådan en, og det er der uenighed om, derfor mange afviser. Dyrene er oftest søde nok.

• #10   20. feb 2012 Enig.. Ret så irriterende at nogle folk forventer en hel roman selvom man skriver man lige har fået hesten!

• #11   20. feb 2012 enig med at det er træls når folk skriver mere tekst..det må man da selv bestemme.

• #12   20. feb 2012 Folk er simpelthen blevet så strenge med hensyn til afvisninger.

• #13   20. feb 2012 Hvis du ikke kan skrive noget, om jeres forventninger, lidt om hvordan hesten er så må man sku vente med at oprette krikken!

• #14   20. feb 2012 Er helt enig. Det er efterhånden lidt af en børnehave på det punkt. Derfor gider jeg heller ikke oprette min shetlænder og heller ikke det føl som kommer til foråret. Gider ikke alle de platte kommentarer der kommer.

• #15   20. feb 2012 Camilla (som går vældig op i aktualitet, men stadig hedder glædelig jul?)

Jeg har skrevet den virker flink, men pt er frisk og trænger til at lave noget.

Jeg har skrevet formålet med jeg har den.

Alle felter er udfyldt.

SKAL jeg have forventninger for at må være her for dig? Må jeg ikke bare se hvad fremtiden bringer?

• #16   20. feb 2012 haha.. det var sgu godt skrevet Sanne K

• #17   20. feb 2012 Jeg er lidt ligeglad med om din hest bliver afvist af mig, undskyld, men hvis du ikke kan skrive særlig meget omkring den og nok til at tilknytningskravet er opfyldt, jamen så vent med at oprette hesten...

Lav et fotoalbum istedet for, der er ingen krav, og ejeren af hesten kan følge med der...

Så, nej ser virkelig ikke hvad dit problem er?

• #18   20. feb 2012 Det er et GALLER?

Der står igen steder at man skal skrive en roman om hesten!

Jeg har beskrevet gangarter osv, og hvis jeg ikke har lyst til at skrive mere, er det vel min sag?

For min er en hest en hest, og at den tænker osv. som andre mener, det er jeg uening i. Eller jo selvfølgelig tænker den, men ikke som os mennesker!

• #19   20. feb 2012 Sanne K..

en hest er en hest ja, andet vil da være uheldigt... Men nu er det ikke din hest der opretter en fotoprofil, det er dig...

Og nej der står ingen steder at man skal skrive en roman, men altså, hvis man vælger at lade vær, så må man bare tage det med der kommer, og det er at nogle ikke godkender .

• #20   20. feb 2012 Hvis man ser på din Zafir, så står der MINDRE end ved Lucky.

Og den har du haft siden 2005?

Ville det ikke være irriterende jeg gav ham lav på teksten, når jeg kan se på billederne at det er en super sød pony?

• #21   20. feb 2012 Hvis man ikke kan fornemme tilknytning så er det en afviser.

plus tekst viser at man er seriøs om det. For der er mange fake heste her inde.

Jeg vil dog sige den tekst du har nu er jo fin nok da der er mange der ikke skriver en dyt

• #22   20. feb 2012 Sanne K

Jamen det er da helt op til dig selv.

• #23   20. feb 2012 synes din tekst er fin jeg kan da godt se tilknytning til hesten osv.
    så hvis andre ikke kan det må de have svært ved at læse!!!!!!!!!

• #24   20. feb 2012 Jamen handler den her side kun om at hakke på andre? Jeg kunne netop aldrig finde på at give din pony lav, når jeg synes den er sød, så behøver jeg ikke vide dækken størrelse, farve på pas, om den kan lide at blive klippet eller ej.

• #27   20. feb 2012 hmmm jeg tror heller ikke folk forlanger en roman. Men jeg skriver gerne mere tekst! hvis man der kun er skrevet 2 linjer og man ikke kan se om personen har tilknytning til hesten! smiley

• #28   20. feb 2012 Trine: Jeg havde fået af vide han havde stamtavle. Og det første billede er mit eget ;o) Der kommer flere meget snart, men der var mørkt at tage noget ordentligt. Og tusind tak, glæder mig til at arbejde med ham :o)

• #29   20. feb 2012 Det er sjældent, jeg afviser, og når jeg gør, er det som regel fordi billederne er meget utydelige, eller der slet ikke står noget under bemærkninger.

Jeg undrer mig over, hvorfor Lucky er blevet afvist. Jeg synes, det er en ok tekst, der er på hans profil, men jeg ved godt, der er nogen, der mener, der skal stå meget mere.

Jeg synes dog ikke, det er noget at gøre så stort et nummer ud af. Jeg kan ikke se, der er nogen sure kommentarer, og folk begrunder jo deres afvisning. Hvis det er nok til, at man synes, det er en børnehave, kan jeg slet ikke forstå, man gider være på forum smiley

• #30   20. feb 2012 Nu er det jo vanskeligt at vise de private beskeder jeg har fået ;o)

Og det er ikke det eneste, synes generelt herinde at folk bare hakker på hinanden. Kan vi ikke bare bruge siden til havd den er til, netop at vise vores heste frem, og ikke til at træde på andre?

• #31   20. feb 2012 Problemet er at nogle misbruger siden og opretter fake heste, derfor er man nok lidt mere skrap.

Jeg har set ferie heste der kom ind, personen havde kontakt med dyret 1 gang om året. om det er tilknytning eller ej ja.. Min mening nej.

Derfor er en god tekst også væsentlig. Personligt ville jeg vente til man havde sine egen billeder og kunne skrive lidt til hesten. alt andet virker upersonligt.

Jeg bedømmer heller ikke ud fra om hesten er sød eller ej. for alle heste er jo søde. Men jeg bedømmer i helheden af profilen. Men du har jo lige oprettet profilen så du kan jo bare slette bedømmelser og kommentar og starte forfra.

Kommentér på:
Årh så hold dog mund med 'mere tekst'!

Annonce